Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Кропивницький професійний ліцей" Кіровоградської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02544891 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Волкова, 15 |
Контактна особа: |
Ігуменцова Наталія Василівна +380522551542 kr.ptu8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 21:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2022 20:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000048 ● e3b67438638e4d1495fa9766bb5f4870
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.02.2022 № 68
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2022 № 68
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-20-003491-c 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-07 15:13:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2022-01-20-003491-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому під час застосування даної переговорної процедури закупівлі Вами визначено підставу – відсутність конкуренції з технічних причин, при цьому, в повідомленні про намір укласти договір не зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено вимогами пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та документально не підтверджено умову застосування переговорної процедури закупівлі - відсутність конкуренції з технічних причин відповідно до вимог абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-09 14:52:37
Пояснення уповноваженої особи
В електронній системі закупівель зазначено про відсутність конкуренції з технічних причин (Законом не визначено обов’язкового переліку документів, яким Замовник повинен обґрунтовувати відсутність конкуренції). Проте, це може бути, наприклад посиланням на Зведений перелік суб’єктів природних монополій, який підтверджує відсутність конкуренції на відповідному ринку, яке є у вільному доступі на загальнодоступному ресурсі https://amcu.gov.ua. Оскільки транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами відповідно до статті 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, до яких належить Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради», це є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі -НКРЕКП), затвердженим Указом Президента України від 10.09.2014 №715, до повноважень НКРЕКП належить формування та ведення реєстру суб’єктів природних монополій, діяльність, яких регулюється НКРЕКП.
Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (код ЄДРПОУ 24153576, м. Кропивницький, вул. С. Гришина,23/16) включено до реєстру суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/storage/app/sites/1/Docs/Reestry/Reestr_pryrodnuh_monopolii/reestr_monopol_teplo-vodo.pdf) здійснює на території міста Кропивницький господарську діяльність з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими розподільчими (тепловими) мережами відповідно до ліцензій. Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради», відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», займає монопольне становище на ринку централізованого постачання теплової енергії у місті Кропивницький. Тому поставка предмету закупівлі від інших постачальників з технічних причин є неможливою. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі»;- Закон України «Про природні монополії»; - Закон України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»; - Закон України «Про житлово-комунальні послуги»; - Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua. Реєстр суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті НКРЕКП за адресою: https://www.nerc.gov.ua.
Відповідно до наведеного, закупівлю даного товару може бути запропоновано лише певному Постачальнику, що у свою чергу означає відсутність конкуренції на відповідному ринку.
Дана інформація враховувалася уповноваженою особою «КПЛ»КОР при обранні процедури закупівлі та постачальника за предметом ДК 021:2015 код 09320000-8: Пара, гаряча вода та супутня продукція, та знайшла відображення у протоколі прийняття рішення №2 від 18.01.2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-07 15:40:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2022-01-20-003491-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-09 14:54:06
Обґрунтування розміру бюджетного призначення/очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування розміру бюджетного призначення/очікуваної вартості предмета закупівлі:
1. Розмір бюджетного призначення визначено, керуючись Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», враховуючи очікувану/розрахункову вартість предмету закупівлі: Пара, гаряча вода та супутня продукція для потреб «КПЛ» КОР, відповідно до проекту кошторису освітнього закладу на 2022 рік.
2. Розрахунок вартості здійснено відповідно до рішення Виконавчого Комітету Кропивницької міської ради від 21.10.2021 року №674 «Про встановлення КП "Теплоенергетик" КМР" одноставкових тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуги з постачання теплової енергії на опалювальний період 2021/2022 р.». Посилання на сторінку постачальника: https://teploenergetik.kr.ua/
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика). Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до Методики: ОВрег = V × Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Очікуване споживання теплової енергії для потреб освітнього закладу на 2022 рік становить – 900 Гкал. Тариф – 5030,15 грн. з ПДВ. Загальна вартість предмета закупівлі на 2022 рік – 4 527 135 грн, з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері теплопостачання.
У зв’язку із зміною назви освітнього закладу, форми власності та керівництва ліцею офіційна сторінка власного веб-сайту «Кропивницький професійний ліцей» Кіровоградської обласної ради, наразі знаходиться у розробці.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
-
2022-02-23 09:38:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Теплоенергетик" Кропивницької міської ради #24153576 |
Переможець |
4 527 135,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 21:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 22:01
|
Лист розірвання договору_запрошення.docx | укладений |
11 лютого 2022 21:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 22:03
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 22:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:37
|
договір.pdf | укладений |
26 січня 2022 16:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція | 900 | Гкал |
5,03
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму кошторисних призначень на 2022 рік на 2 562 735 грн. (два міліонна п’ятсот шістдесят дві тисячі сімсот тридцять п’ять гривень, 00 копійок), сторони погодилися внести зміни до пункту 3.3 і викласти його в наступній редакції: 3.3 Бюджетні зобов’язання Замовника по цьому Договору виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2022 рік, а саме 00, 00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція | 900 | Гкал |
5,03
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, виявлених під час проведення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівель за предметом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (UA-2022-01-20-003491), заявлених в Оголошенні про проведення моніторингу (ДЕРЖАВНА аудиторська служба України східний офіс Держаудитслужби, наказ від 04.02.2022 № 68 Дніпро «Про початок моніторингу процедур закупівель»), Сторони договору домовилися припинити всі зобов’язання за договором про закупівлю теплової енергії за державні кошти №1 від 26.01.2022 року та розірвати даний договір. |