Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний одяг; 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
51 134,00 UAH
UA-2022-01-20-003104-b eb6f85ac70be4c4b8580799f364d9c63
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Ганна Сергіївна

380443668549 hanna.kyrychenko1@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 10
Контактна особа: Кириченко Ганна Сергіївна
380443668549
hanna.kyrychenko1@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2022 14:37
Очікувана вартість: 51 134,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комплект спеціального робочого одягу та взуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, вулиця Фролівська, будинок 1/6, літера А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2022
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості товару шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника протягом 10 днів з дня отримання рахунку від постачальника Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару кінцевий розрахунок у розмірі 50% від загальної вартості товару здійснюється на підставі рахунку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника протягом 25 днів з моменту отримання товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару) Пiсляоплата 25 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо зв'язку
Дата подання: 24 січня 2022 17:23
Дата відповіді: 25 січня 2022 14:34
Доброго дня. Надайте будь ласка документи у файлі WORLD. До Вас неможиво зателефонувати. А пошта взагалі не уходить. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Згідно частини шостої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Окрім цього, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до частини п’ятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не може проводитися без оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті. Згідно статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Тому наголошуємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднене в електронній системі закупівель з дотриманням вимог вищезазначених чинних законодавчих та підзаконних актів України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-20-003104-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 04 лютого 2022 10:25
щодо заповнення ручкою
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу що учасником Терновським додаток № 3 заповнений ручкою, що недопустимо в тендерах. Всі документи тендерної документації заповнюються друкованим шрифтом. Це питання ми офіційно задали на майданчику Прозорро.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 11:09
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Згідно частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини п’ятої статті 10 Закону спрощена закупівля не може проводитися без оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті. Згідно статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Тому наголошуємо, що документ «довідка Дод 3.pdf», наданий (оприлюднений) учасником спрощеної закупівлі Фізичною-особою підприємцем Терновський Михайло Михайлович на виконання вимог підпункту 4 пункту 24 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в електронній системі закупівель з дотриманням вимог вищезазначених чинних законодавчих та підзаконних актів України. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 13 частини першої статті 1 Закону конкурентна процедура закупівлі (далі – тендер) – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівель відповідно до частини першої статті 13 Закону.

Документи

07 лютого 2022 11:08
№179 від 07.02.2022.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 39 600,00
UAH з ПДВ
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЮР 48 960,00
UAH з ПДВ
48 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ КОВЧЕГ" 51 001,20
UAH з ПДВ
51 001,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2022 21:56
Електронний підпис
27 січня 2022 21:10
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» ..pdf
27 січня 2022 20:12
Електронний підпис
27 січня 2022 19:55
довідка Дод 3.pdf
27 січня 2022 19:37
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
27 січня 2022 19:37
Уставні.pdf
27 січня 2022 19:37
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».pdf
27 січня 2022 19:37
довідка (санкції).pdf
27 січня 2022 19:37
СЕС кепка.pdf

Публічні документи

27 січня 2022 11:39
Електронний підпис
27 січня 2022 11:36
рішення ТОВ АЛЮР.pdf
27 січня 2022 11:36
СЕС грета арт. 2701.pdf
27 січня 2022 11:36
довідка ст 17 трк.pdf
27 січня 2022 11:36
статут від 18.08.2020.pdf

Публічні документи

27 січня 2022 11:04
Електронний підпис
27 січня 2022 10:55
Довідка.pdf
27 січня 2022 10:55
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ АЛЮР

ПП "КОМПАНІЯ КОВЧЕГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2635608017
Переможець 39 600,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2635608017
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 08:24
ВН №146 від 13.09.2022.pdf укладений
23 січня 2023 08:24
ВН №98 від 26.07.2022.pdf укладений
23 січня 2023 08:24
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 16:20
№11 від 10.02.2022.pdf укладений
10 лютого 2022 16:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект спеціального робочого одягу та взуття 12 комплект 3 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 грудня 2022
Сума оплати за договором: 39 600,00
UAH