Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб із пшеничного цільнозернового борошна.
Очікувана вартість
498 153,00 UAH
UA-2022-01-20-003054-c c6ca76a5f9fa4fdbbc59459a4e43c5a1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414431533 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414431533
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись нормами ст.40 ч.2 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено 2 невдало процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Код за ДК 021:2015 код 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб із пшеничного цільнозернового борошна) ID: UA-2021-12-09-005103-b, ID: UA-2021-12-28-000654-а.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14100 кг
Хліб із пшеничного цільнозернового борошна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти відділу освіти Баранівської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2022 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 17:23
прот переговорів 20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Новоград-Волинський хлібозавод"
#00377785
Переможець 498 153,00
UAH з ПДВ
20 січня 2022 17:35

Документи

20 січня 2022 17:35
Електронний підпис
20 січня 2022 17:34
прот21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Новоград-Волинський хлібозавод"
#00377785
498 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2022 17:35
Електронний підпис
20 січня 2022 17:34
прот21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 09:20
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 16:21
ду 4 до 12.pdf зміни до договору
16 січня 2023 16:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 15:23
ду 3 до 12.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 16:15
ду 2 до 12.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:14
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 10:23
ду 1 до 12.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 10:22
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 09:10
Дог12.pdf укладений
02 лютого 2022 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Сторони у Договорі, іменовану як "Споживач", якою виступав відділ освіти Баранівської міської ради(код ЄДРПОУ 41067449) на правонаступника Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 44651720)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреби у зазначеному обсязі предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на період проведення закупівлі у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума, на яку продовжено термін дії договору, становить 20% від суми зазначеної у договорі, а саме: 16619.23 грн.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 99 815,17
UAH (в тому числі ПДВ 16 635,86 UAH)