Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл природного газу (ДК -21:2015 65210000-8 Розподіл газу)
Очікувана вартість
285 600,00 UAH
UA-2022-01-20-002753-b 478f2f58ff2344248cda878d6d4694ad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кравчук

+380685067581 marunakravchuk1994@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРДИЧІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13578947
Вебсайт: http://gryshkivtsi-internat.zt.sch.in.ua
Місцезнаходження: 13337, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Гришківці, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 155
Контактна особа: Марина Кравчук
+380685067581
marunakravchuk1994@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст. 5 Закону України “Про природні монополії” розподіл природного газу
відноситься до сфери діяльності суб'єктів природних монополій.
Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом
України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального
господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у
сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій,
національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами
виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Статтею 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. №
2210-ІІІ передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище
на ринку, якщо:
на цьому ринку у нього немає жодного конкурента;
не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших
суб’єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності
бар’єрів для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, наявності пільг чи інших
обставин.
Правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом
України «Про ринок природного газу».
Державне регулювання ринку природного газу здійснює Регулятор у межах повноважень,
визначених цим Законом та іншими актами законодавства (п.1. статті 4 Закону). До компетенції
Регулятора на ринку природного газу належить видача ліцензій на право провадження видів
діяльності на ринку природного газу, що підлягають ліцензуванню з урахуванням
положень статті 9 цього Закону, та нагляд за дотриманням ліцензійних умов ліцензіатами.
Статтею 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено: Регулятор -
національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних
послуг.
Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням,
розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу,
провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ
"ЖИТОМИРГАЗ" (код ЄДРПОУ 03344071) здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії, виданої постановою НКРЕКП від 29.06.2017 № 847, займає монопольне становище на
території Житомирської області та внесене- до Зведеного переліку суб'єктів природних
монополій, опублікованому на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України
станом на 30.11.2021, за№ 23.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 12:23
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 метри кубічні
Розподіл природного газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13337, Україна, Житомирська область, смт Гришківці, вул. Житомирська, 155
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65210000-8 — Розподіл газу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 січня 2022 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 11:06
протокол уповноваженої особи.pdf
20 січня 2022 11:06
протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-16-000095 ● 386ce0d055ef40acae26a65c25bddc09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2022 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

25 UA-2022-01-20-002753-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-17 16:33:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл природного газу (ДК -21:2015 65210000-8 Розподіл газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-20-002753-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
З огляду на вищезазначене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Окрім того, до пояснення долучити документальне підтвердження наявності умов для застосування переговорної процедури як виняток на закупівлю «Розподіл природнього газу (65210000-8 Розподіл газу)».

2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

3. Надати додаток №3 до договору, а також пояснити причини його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

4. Надати акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що відповідно до п.12.7 Договору є його невід’ємною частиною, а також пояснити причини його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-23 09:15:35

Пояснення

На запит про надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі природнього газу (ДК 021:2015 65210000-8 Розподіл газу) Бердичівська спеціальна школа пояснює наступне.
Для проведення закупівлі «Розподіл природного газу» було обрано переговорну процедуру у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» розподіл природного газу відноситься до сфери діяльності суб'єктів природних монополій.
Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Статтею 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. № 2210-ІІІ передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, якщо:
на цьому ринку у нього немає жодного конкурента;
не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб’єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар’єрів для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин.
Правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом України «Про ринок природного газу».
Державне регулювання ринку природного газу здійснює Регулятор у межах повноважень, визначених цим Законом та іншими актами законодавства (п.1. статті 4 Закону). До компетенції Регулятора на ринку природного газу належить видача ліцензій на право провадження видів діяльності на ринку природного газу, що підлягають ліцензуванню з урахуванням положень статті 9 цього Закону, та нагляд за дотриманням ліцензійних умов ліцензіатами.
Статтею 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено: Регулятор - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ" (код ЄДРПОУ 03344071) здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії, виданої постановою НКРЕКП від 29.06.2017 № 847, займає монопольне становище на території Житомирської області, де розміщений наш заклад, та внесене до Зведеного переліку суб'єктів природних монополій, опублікованому на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України станом на 30.11.2021, за № 23.
Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом розрахунку:
140 000 м.куб. (планова кількість природного газу) х 2,04 грн. (тариф згідно Постанови НКРЕКП від 22.12.2021 № 2747) = 285 600,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до п.4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сторінці власного веб-сайту не розміщували. Цей пункт носить рекомендаційний характер.
Додаток № 3 до договору і Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін до пояснення додаємо. Причиною їх неоприлюднення є технічна помилка.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-11-22 17:18:02

Пояснення

На запит про надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі природнього газу (ДК 021:2015 65210000-8 Розподіл газу) Бердичівська спеціальна школа пояснює наступне.
Для проведення закупівлі «Розподіл природного газу» було обрано переговорну процедуру у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» розподіл природного газу відноситься до сфери діяльності суб'єктів природних монополій.
Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Статтею 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. № 2210-ІІІ передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, якщо:
на цьому ринку у нього немає жодного конкурента;
не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб’єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар’єрів для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин.
Правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом України «Про ринок природного газу».
Державне регулювання ринку природного газу здійснює Регулятор у межах повноважень, визначених цим Законом та іншими актами законодавства (п.1. статті 4 Закону). До компетенції Регулятора на ринку природного газу належить видача ліцензій на право провадження видів діяльності на ринку природного газу, що підлягають ліцензуванню з урахуванням положень статті 9 цього Закону, та нагляд за дотриманням ліцензійних умов ліцензіатами.
Статтею 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено: Регулятор - національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ" (код ЄДРПОУ 03344071) здійснює господарську діяльність відповідно до ліцензії, виданої постановою НКРЕКП від 29.06.2017 № 847, займає монопольне становище на території Житомирської області, де розміщений наш заклад, та внесене до Зведеного переліку суб'єктів природних монополій, опублікованому на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України станом на 30.11.2021, за № 23.
Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом розрахунку:
140 000 м.куб. (планова кількість природного газу) х 2,04 грн. (тариф згідно Постанови НКРЕКП від 22.12.2021 № 2747) = 285 600,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до п.4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сторінці власного веб-сайту не розміщували. Цей пункт носить рекомендаційний характер.
Додаток № 3 до договору і Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін до пояснення додаємо. Причиною їх неоприлюднення є технічна помилка.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2022-11-30 18:00:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл природного газу (ДК -21:2015 65210000-8 Розподіл газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-20-002753-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону.
Враховуючи зазначене, необхідно пояснити до яких саме випадків, визначених частиною п’ятої статті 41 Закону відносяться зміни, внесені додатковою угода № 1 до істотних умов Договору.

Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-02 12:10:35

Пояснення

Правову основу ринку природного газу становлять Конституція України, закони України "Про ринок природного газу", "Про трубопровідний транспорт", "Про природні монополії", "Про нафту і газ", "Про енергетичну ефективність", "Про угоди про розподіл продукції", "Про захист економічної конкуренції", "Про газ (метан) вугільних родовищ", "Про охорону навколишнього природного середовища", міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та інші акти законодавства України.
Оператор газорозподільної системи провадить діяльність з розподілу природного газу на користь третіх осіб (замовників) на підставі ліцензії, що видається Регулятором.
Розподіл природного газу здійснюється на підставі та умовах договору розподілу природного газу в порядку, передбаченому кодексом газорозподільних систем та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до статті 40 Закону України «Про ринок природного газу» Типовий договір розподілу природного газу затверджено Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. №2498.
Умови цього Договору однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» і Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494 (далі - Кодекс газорозподільних систем). Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк.
За договором розподілу природного газу оператор газорозподільної системи зобов’язується забезпечити замовнику послуги розподілу природного газу на період та умовах, визначених договором розподілу природного газу, а замовник зобов’язується сплатити оператору газорозподільної системи вартість послуг розподілу природного газу.
В розділі VI Типового договору визначена методика розрахунку вартості послуг з розподілу природного газу, але не передбачена загальна вартість Договору. Тому для встановлення вартості Договору, терміну його дії на бюджетний період, а також з метою взяття бюджетних зобов’язань та реєстрації Договору в органах казначейської служби відповідно до Бюджетного кодексу України, була укладена Додаткова угода, яка є невід’ємною частиною Договору та опублікована одночасно з Договором. Цією Додатковою угодою істотні умови договору про закупівлю не змінювалися.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу Північно-Східного офісу Держаудитслужби, щодо дотримання вимог законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з виявленням порушень та з метою недопущення їх в подальшому, фахівцю з публічних закупівель, Кравчук Марині Олександрівні оголошено догану (наказ №93 К-ТМ від 14.12.2022р. додається)

2022-12-16 11:16:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"
#03344071
Переможець 285 600,00
UAH з ПДВ
20 січня 2022 12:23

Документи

20 січня 2022 12:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 12:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"
#03344071
285 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2022 12:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 14:45
ДУ 2 дог 09420.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 16:29
Протокол.pdf зміни до договору
31 січня 2022 16:28
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:10
розподіл газу.pdf укладений
31 січня 2022 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки по закупівлі за предметом Розподіл природного газу ДК 021:2015 код 65210000-8 ідентифікатор UA-2022-01-20-002753-b. При формуванні звіту про результати проведення процедури закупівлі за предметом Розподіл природного газу ДК 021:2015 код 65210000-8 ідентифікатор 14А-2022-01-20-002753-Ь, допущена технічна (механічна) помилка в номерідоговору. В електронній системі Рго/огго помилково вказано № 0920DG2QBBB016 Фактично Договір зареєстровано за № 09420DG2QBBB016 Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття рішення уповноваженою особою про виправлення таких помилок, оформленим відповідним протоколом. Сканована копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою оприлюднюється на порталі.
Номер договору про закупівлю: 0920DG2QBBB016
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч.І ст.48 Бюджетного кодексу України, з урахуванням фактичного обсягу видатків на 2022 рік, Сторони погодили зменшити загальну вартість договору на 50 986,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 0920DG2QBBB016
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 234 613,50
UAH (в тому числі ПДВ 39 102,25 UAH)