Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Литвиненко Андрій Володимирович +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 14:36 |
Очікувана вартість: | 22 384 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 921,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48568,91 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Реквізити для оформлення банківської гарантії: UA418201720344251007100008843 Державна казначейська служба України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 111921.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3 та актів на монтаж обладнання, підписаних уповноваженими представниками Сторін. «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в та акти на монтаж обладнання готує Підрядник і передає у 6-ти примірниках ( 2 примірника для Підрядника, 4 примірника для Замовника) для підписання Замовнику у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. Проміжні платежі за виконані роботи, здійснюється в двотижневий термін, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 13:36 |
Перелік змін та доповнень.doc | |
03 лютого 2022 13:36 |
ТД Глухів прии_мальне відділення зі змінами 2.docx | |
20 січня 2022 12:17 |
Проект тенд.договору підряду.doc |
03 лютого 2022 13:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2022 13:36 |
Перелік змін та доповнень.doc
|
||||||
03 лютого 2022 13:36 |
ТД Глухів прии_мальне відділення зі змінами 2.docx
|
||||||
20 січня 2022 12:17 |
Проект тенд.договору підряду.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000039 ● c36d37a38b0a43bab5d755b4e8e89c39
- Статус: вирішено ● Дата: 12 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 20:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2022 №26-3
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.08.2022 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2022-01-20-001592-c 20.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 11:26:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська,3 (Коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001592-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію чи укладався договір на виконання робіт з переможцем торгів даної закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 16:13:14
Про надання пояснень UA-2022-01-20-001592-c
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська,3 (Коригування)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001592-c).
На виконання запиту, повідомляємо:
1. У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2022 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням: http://www.kap-bud.sm.gov.ua/images/info%20zak%20dkb%20oda%202022%20Gluhiv.doc
2. Технічне завдання сформоване з урахуванням робочого проекту Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська,3 (Коригування), зведеного кошторисного розрахунку, наказу ДКБ Сумської ОДА від 04.01.2021 № 1-ОД «Про затвердження проекту будівництва». Всі технічні вимоги на виконання робіт на Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська, 3 (Коригування) викладені в Додатку 3 до Тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі 22`384`386 грн. сформована з урахуванням Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська, 3 (Коригування) затвердженого ТОВ «Центр Експертизи» у м. Суми від 28.12.2021 №2787. Враховуючи вищенаведене, очікувана вартість закупівлі Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська, 3 (Коригування) буде не більше 22`384`386 грн. з ПДВ.
3. Договір на виконання робіт з переможцем торгів даної закупівлі не укладався у зв’язку з початком збройної агресії російської федерації.
4. Даний тендер буде визнаний таким, що не відбувся відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку по закупівлі UA-2022-01-20-001592-c Проведено розгляд висновку, наданий Держаудитслужбою у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська,3 (Коригування)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001592-c). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимоги, повідомляємо: Даний тендер визнаний таким, що не відбувся (Протокол №82 від 12.09.2022) відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-09-14 15:50:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
.
2022-09-23 15:14:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
19 784 055,80
UAH з ПДВ
|
19 784 055,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС |
20 437 730,40
UAH з ПДВ
|
20 437 730,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" |
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
22 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" #40250918 |
Переможець |
19 784 055,80
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 11:15
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2022 13:34 |
Кінець періоду оскарження: | 23 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 23 вересня 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | 1. Визнати тендер таким, що не відбувся по закупівлі: UA-2022-01-20-001592-c Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська,3 (Коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону |
12 вересня 2022 13:34
|
Електронний підпис |
12 вересня 2022 13:32
|
№82 Відміна тендеру Глухів |