Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 25424787 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Суворова,62 |
Контактна особа: |
Тарасенко Вікторія Вікторівна +380484172285 goruksizmail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 12:34 |
Очікувана вартість: | 42 955 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 777,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 09:41 |
Новий Дефектний акт.pdf | |
21 січня 2022 09:41 |
Новий Зведений кошторис.pdf | |
21 січня 2022 09:41 |
Нове Рішення.pdf | |
21 січня 2022 09:41 |
Локальні кошториси зі змінами.rar | |
21 січня 2022 09:41 |
Нова Експертиза.pdf | |
21 січня 2022 09:41 |
Новий Проект Договору.docx | |
21 січня 2022 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
21 січня 2022 09:41 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
20 січня 2022 10:50 |
Локальні кошториси.rar | |
20 січня 2022 10:50 |
Зведений.pdf | |
20 січня 2022 10:50 |
Експертиза.pdf | |
20 січня 2022 10:50 |
Дефектний акт.pdf | |
20 січня 2022 10:50 |
Рішення.pdf | |
20 січня 2022 10:50 |
Проект Договору.docx | |
20 січня 2022 10:50 |
Тендерна документація.doc |
21 січня 2022 09:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Новий Дефектний акт.pdf
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Новий Зведений кошторис.pdf
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Нове Рішення.pdf
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Локальні кошториси зі змінами.rar
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Нова Експертиза.pdf
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Новий Проект Договору.docx
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
21 січня 2022 09:41 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Локальні кошториси.rar
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Зведений.pdf
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Експертиза.pdf
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Дефектний акт.pdf
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Рішення.pdf
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Проект Договору.docx
|
|||
20 січня 2022 10:50 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000073 ● 4a45f261d6c64f90848224cd11f43451
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-01-20-000478-a 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 15:21:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Єдності, 75 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області з метою організації шпиталю для надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-000478-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-25 12:14:36
Пояснення
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 24.08.2022).
Предметом даної закупівлі є роботи – «Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Єдності, 75 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області з метою організації шпиталю для надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2», код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція.
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка), згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель «Prozorro» та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 08.12.2021 № 994, проведено експертизу від 03 грудня 2021р. №ЕКМН-4487/11-21.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Єдності, 75 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області з метою організації шпиталю для надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2», код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (оголошення UA-2022-01-20-000478-a) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 08.12.2021 № 994 та експертизи від 03 грудня 2021р. №ЕКМН-4487/11-21.
Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено у сумі 42 955 494,00 грн.
Дотримуючись принципів здійснення закупівель передбачених ч.1 ст.5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методіку, листи Мінекономрозвитку України, кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, розроблену та затверджену проектно-кошторисної документацію від 08.12.2021 № 994, експертний звіт від 03 грудня 2021р. №ЕКМН-4487/11-21. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 42 955 494,00 грн. та проведено відкриті торги.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21/10655-2022-01-24-14-35-17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
42 900 000,00
UAH з ПДВ
|
42 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" |
42 650 035,50
UAH з ПДВ
|
42 650 035,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
42 649 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 14:40
|
ДУ2 до Д4 Роднік Єдності.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 11:24
|
ДУ2 до Д4 Роднік Єдності.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 11:10
|
ДУ1 до Д4 Роднік.pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 11:48
|
Договір | укладений |
21 лютого 2022 11:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Єдності, 75 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області з метою організації шпиталю для надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 | 1 | роб |
42 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 183040,44 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р., та зміна реквітитів у Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 8959,56 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 8959,56 грн., сторони домовились роботи проводити у 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А» по вул. Єдності, 75 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області з метою організації шпиталю для надання медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 | 1 | роб |
42 649 000,00
UAH з ПДВ
|