Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Цурган Анна Володимирівна +380675887624 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 18:09 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 14:34 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 18:04 |
ТД сир.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-20-000032 ● a9eb87beb4c247cca07b21bf06ebb4b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2022 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.10.2022 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-19-011608-a 19.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-21 14:47:53
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (сир кисломолочний з вмістом жиру від 9%, сир чеддер з вмістом жиру від 45%) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-19-011608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 14:22:01
пояснення
Обгрунтування розміру бюджетних призначень: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради 8 скликання 16 сесія від 16.12.2022 року «Про бюджет Конотопської міської територіальної громади на 2022 рік» по КПКВК 0611010 та КПКВК 0611021.
Очікувана вартість:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу цін на аналогічні продукти харчування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою підпорядкованих закладів освіти та середньою ціною. Розрахунок здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням нормативних документів у сфері стандартизації.
Посилання на сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
https://www.osvita-konotop.gov.ua/category/bukhgalteriya/obgruntuvannya-xarchuvannya
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
4 099 895,00
UAH з ПДВ
|
4 099 895,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" |
4 099 940,78
UAH з ПДВ
|
4 099 940,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #3057320781 |
Відхилено |
4 099 895,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 09:55
|
ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" #43658608 |
Переможець |
4 099 940,78
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 18:23
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 09:09
|
договір | укладений |
22 лютого 2022 09:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сир кисломолочний з вмістом жиру від 9% | 10715 | кг |
150,36
UAH з ПДВ
|
сир чеддер з вмістом жиру від 45% | 7031 | кг |
353,98
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сир кисломолочний з вмістом жиру від 9% | 887.51 | кг |
150,36
UAH з ПДВ
|
сир чеддер з вмістом жиру від 45% | 223.2 | кг |
353,96
UAH з ПДВ
|