Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
642 312,00 UAH
UA-2022-01-19-010436-a 310688d1f11544fb88eee6e16bd0023d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталіна Чапуріна

+380982962978 ab210481cvs1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42302409
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа: Віталіна Чапуріна
+380982962978
ab210481cvs1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Умова застосування переговорної закупівлі: пункт 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення відкритих торгів.
Відділом освіти Колківської селищної ради оголошені відкриті торги UA-2021-12-10-018556-c на суму 4160200,00. Державна аудиторська служба України встановила, що на момент оголошення закупівлі 10.12.2021 року курс євро становив – 30,6773 грн, що перевищує 133000,00 євро, відповідно дана закупівля мала в електронній системі закупівель публікуватися англійською мовою.
Для належної та безперебійної діяльності в частині проведення освітнього процесу, у зв'язку з розірванням попереднього діючого договору на постачання електричної енергії та нагальною потребою закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних та соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення відкритих торгів, відділ освіти Колківської селищної ради Волинської області, має провести переговорну (скорочену) процедуру закупівлі за пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
Слід зазначити, що постачальник електроенергії ТОВ «ВЕЗ» пропонує ціну за послуги в розмірі 5,13 грн за 1 кВт з ПДВ, а «Постачальник останьої надії» пропонує ціну за значно вищим тарифом за аналогічні послуги.
Не укладення договору в січні, лютому 2022 року може привести до відключення системи електропостачання, пожежної сигназізації, привести до зриву освітнього процесу в 11 -дошкільних закладах, 21- закладі загальної освіти, інклюзивно- ресурсному центрі, ЦРТДЮ, відділу освіти та зумовити соціальну напругу серед осіб, які займаються освітньою діяльністю. Таким чином, з метою реалізації соціально-значимих функцій, оскільки підприємство надає суспільно-важливі послуги в галузі освіти, в замовника є гостра потреба провести скорочену переговорну процедуру закупівлі згідно п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125207 Кіловат-година
09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія для потреб закладів відділу освіти Колківської селищної ради у 2022 році)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

19 січня 2022 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 16:32
Протокол 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
Переможець 642 312,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 16:37

Документи

19 січня 2022 16:37
Електронний підпис
19 січня 2022 16:36
Протокол 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
642 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2022 16:37
Електронний підпис
19 січня 2022 16:36
Протокол 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 15:05
Протокол 9.pdf зміни до договору
03 березня 2022 15:02
Додаткова ВЕЗ 2.pdf зміни до договору
03 березня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2022 15:14
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 березня 2022 15:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:48
Додаток 4 ВЕЗ.pdf укладений
25 січня 2022 10:37
Додаток 3 ВЕЗ.pdf укладений
25 січня 2022 10:37
Додаток 2 ВЕЗ.pdf укладений
25 січня 2022 10:37
Додаток 1 ВЕЗ.pdf укладений
25 січня 2022 10:37
Договір ВЕЗ.pdf укладений
25 січня 2022 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 23-22/177/2/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 03.03.2022року. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Додаткову угоду №1 від 02.03.2022 року вважати помилково розміщеною. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року за № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття тендерним комітетом (уповноваженою особою) рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується усіма членами тендерного комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою. Сканована копія протоколу оприлюднюється на порталі.
Номер договору про закупівлю: 23-22/177/2/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 510 889,81
UAH (в тому числі ПДВ 85 148,30 UAH)