Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 Вироби з дроту
Очікувана вартість
3 936 000,00 UAH
UA-2022-01-19-010176-a ● 0a5f6cdbef8d4a06b1fbdc9adebd8b1e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Оксана Кладко +380487507623 oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:48 |
Очікувана вартість: | 3 936 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) – тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 118 000,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч гривень,00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 118000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
канат сталевий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 метри
Канат сталевий Ø -27мм лівої завивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
6000 метри
Канат сталевий Ø -27мм правої завивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1000 метри
Канат сталевий Ø -42мм лівої завивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1000 метри
Канат сталевий Ø -42мм правої завивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 60 банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 44310000-6 Вироби з дроту. Місце поставки товару: поставка товару здійснюється автомобільним транспортом на склад ДП «МТП «ЮЖНИЙ», на умовах DDP (Інкотермс 2020). Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.Кількість: 14000 метрів | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 16:21 |
ТД.doc | |
19 січня 2022 16:21 |
ДОДАТОК 2.docx | |
19 січня 2022 16:20 |
ДОДАТОК 1.docx | |
19 січня 2022 16:20 |
ДОДАТОК 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 20 січня 2022 10:18
Дата відповіді: 25 січня 2022 11:36
Доброго дня! Просимо Вас погодити внесення змін до основних умов договору та викласти в наступній редакції, а саме: 3.1 Оплата товару здійснюється з поточного рахунку Покупця протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця на підставі оригіналу рахунку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.
Датою оплати товару вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця.3.2 Виключити.4.1 Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання та погодження Постачальником письмової рознарядки Покупця. 4.13 У разі виявлення невідповідності товару вимогам Договору в частині якості, або комплектності та/або товаросупровідним документам (або вони складені з порушенням вимог для складання таких документів), невідповідності упаковки та/або маркування чи інших невідповідностей товару, відхилення за найменуванням, асортиментом, номенклатурою, та/або поставки неякісного, дефектного товару, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим. При цьому, видаткова накладна та товарно-транспортна накладна не підписуються та складається Акт про невідповідність, який надсилається Постачальнику разом з викликом для складання двостороннього дефектного акту. Двосторонній акт складається у 2 (двох) примірниках, один з яких вручається Постачальнику під підпис. В цьому акті вказуються недоліки (дефекти) товару, перелік необхідних доопрацювань і строки їх усунення.
У разі неприбуття представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту, Покупець складає його за участю незалежної експертної організації (експерта) та направляє Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів з дати складання. Зазначений акт складається у двох примірниках та надається або направляється на погодження Постачальнику у спосіб та в порядку, передбаченим п.12.15 цього Договору, який у разі згоди зі змістом цього акту, підписує його, скріплює печаткою та усуває всі недоліки (дефекти) за власні кошти у строк, що не перевищує 20 (двадцять) робочих днів з моменту отримання акту Постачальником. Додаткова оплата за товар у цьому випадку Покупцем не здійснюється.
Покупець має право не підписувати видаткову накладну та товарно-транспортну накладну до усунення Постачальником всіх недоліків (дефектів) виявлених в товарі та/або помилок в оформленні документів.
Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути недоліки (дефекти) в строки та порядку, визначених Сторонами у двосторонньому акті. Якщо Постачальник не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, Покупець має право прийняти рішення, попередньо повідомивши Постачальника, про усунення недоліків (дефектів) товару власними силами або із залученням третіх осіб (експертних організацій за вибором Покупця) із відшкодуванням усіх своїх витрат та збитків за рахунок Постачальника.
4.13.1 У разі невідповідності якості, асортименту та інших характеристик товару умовам Договору Постачальник зобов’язується усунути недоліки або замінити неякісний, дефектний, невідповідний асортименту та іншим характеристикам товар на якісний відповідно до асортименту та інших характеристик у строк, що визначений у двосторонньому дефектному акті. 4.13.2 Виключити.4.13.3 Виключити.5.1 Постачальник гарантує належну якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника за умови правильного зберігання та використання. Незалежно від закінчення строку дії Договору гарантійні зобов’язання зберігаються протягом вказаного строку5.3 Акт про невідповідність складається у двох примірниках, один з яких вручається Постачальнику під підпис. У разі неприбуття представника Постачальника, Покупець складає Акт про невідповідність товару за участю незалежної експертної організації (експерта) та направляє його Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати оформлення Акту про невідповідність. Цей Акт про невідповідність є підставою для усунення Дефектів (недоліків), заміни неякісного товару (або його частини). Постачальник зобов’язаний замінити товар або усунути всі виявлені Дефекти (недоліки) протягом 20 (двадцять) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання акту, складеного за участю незалежної експертної організації (експерта) у разі неприбуття представника Постачальника на виклик Покупця, який також направляється Постачальнику у спосіб та в порядку, передбаченим п.12.15 цього Договору.5.7 Виключити.7.2 За прострочення оплати вартості поставленого товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на день нарахування пені від простроченої суми за кожний день прострочення. 7.3 За порушення Постачальником строку виконання зобов’язання (прострочення строку поставки товару, відмови від поставки товару повністю або поставки товару не в повному обсязі згідно письмової рознарядки Покупця), зазначеного в п. 4.1 Договору, з Постачальника стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на день нарахування пені від вартості товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. 7.4 Виключити.7.6 За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 5% вартості неякісного (дефектного) товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.7 Виключити.7.11 Виключити.7.12 У випадку, якщо Постачальник прострочить строк поставки товару, відмовиться від поставки товару або поставить товар не в повному обсязі згідно умов п. 4.1 Договору, більше ніж на 20 (двадцять) календарних днів, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, за умовами п. 12.3 цього Договору. 7.15 Виключити.7.16 Виключити.12.3 Цей Договір може бути розірваний будь-якою стороною в будь-який час в односторонньому порядку, у разі істотного порушення Договору (невиконання або неналежного виконання) своїх зобов’язань, передбачених умовами цього Договору, з письмовим повідомленням іншої сторони не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до передбачуваної дати розірвання Договору.
12.3.1 У такому випадку, Договір вважається розірваним в односторонньому порядку з дати, зазначеної в письмовому повідомленні про одностороннє розірвання Договору, яке направляється іншій стороні на адресу електронної пошти, що зазначена в реквізитах цього Договору, та вважається отриманим у день відправлення цього письмового повідомлення з електронної пошти ініціативної сторони, що зазначена в реквізитах цього Договору.
12.3.2 Письмове повідомлення про одностороннє розірвання Договору, що відправлене електронною поштою, має повну юридичну силу, породжує права та обов’язки для Сторін, передбачені цим Договором, та може бути подане до судових інстанцій в якості належних доказів і не може спростовуватися Сторонами Договору.
12.3.3 Належним підтвердженням направлення письмового повідомлення про одностороннє розірвання Договору та його отримання є звичайне технічне підтвердження про відправлення документу: звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо.
12.3.4 Сторони домовились, що у випадку, якщо Договір буде розірвано в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Договору (невиконання або неналежного виконання) своїх зобов’язань, передбачених умовами цього Договору, така одностороння відмова від Договору не потребує узгодження з іншою стороною.
12.3.5 В будь-якому випадку факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником відповідного повідомлення.
12.15 Всі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція тощо), що будуть відправлені одною стороною на адресу іншої сторони, вказану у Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки відповідна сторона письмово не повідомить про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання такого повідомлення).
Листи, письмові вимоги, претензії, акти, акти про невідповідність товару згідно умов цього Договору, інша документація, які направляються електронною поштою, що зазначена в реквізитах цього Договору, вважаються отриманими відповідною стороною у день їх відправлення з електронної пошти ініціативної сторони, що зазначена в реквізитах цього Договору.
Додатково оригінали мають надсилатись поштовим відправленням (цінним листом з описом вкладення).
Листи, письмові вимоги, претензії, акти, акти про невідповідність товару згідно з умовами цього Договору, інша документація, з дотриманням цих вимог, що відправлені електронною поштою, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для Сторін, передбачених цим Договором, та можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Сторонами Договору.
Належним підтвердженням направлення листів, письмових вимог, претензій, актів, актів про невідповідність товару згідно з умовами цього Договору, іншої документації та їх отримання є звичайне технічне підтвердження про відправлення документу: звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання повідомляємо наступне:
Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений. Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений. Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД" |
3 825 600,00
UAH з ПДВ
|
3 825 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" |
3 926 400,00
UAH з ПДВ
|
3 926 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД" #44476055 |
Переможець |
3 825 600,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 10:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2022 10:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2022 12:52 |
Кінець періоду оскарження: | 24 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 квітня 2022 12:52 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженог |
Документи:
13 квітня 2022 12:52
|
Електронний підпис |
13 квітня 2022 12:50
|
Про прийняття рішення про визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася.doc |