Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИННИКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 43850384 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., місто Львів, місто Винники, вул.Галицька, будинок 20 |
Контактна особа: |
Олександр Сироїд +380960535076 spin518@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Для подальшого виконання робіт по об’єкту: Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ), встановлено, що в ході виконання договору було виявлено необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Внаслідок звернення від підрядника ТОВ "АКАДЕМІЯ ФУТБОЛУ" вих. №17 від 28 грудня 2021 року та керуючись Протоколом засідання робочої групи №1 від 08 листопада 2021 року зазначаємо перелік додаткових робіт, які необхідно включити для повного циклу робіт, а саме:
- освітлення футбольного поля №1
- освітлення футбольного поля №2
- освітлення футбольного поля №6
- огорожа футбольного поля №2
- огорожа футбольного поля №4
- огорожа футбольного поля №5
- огорожа футбольного поля №6
Без здійснення додаткових будівельних робіт неможливе закінчення будівництва та здача об’єкта в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи поєднані між собою у технологічному процесі, та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта. Такі роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором №01/03-21 від 01.03.2021 року, що укладений між Винниківським Комунальним підприємством «Спортінвест» та ТОВ "Академія Футболу". Тому, в результаті проведеної наради спільно було прийнято рішення про доцільність проведення закупівлі на додаткові роботи.
Враховуючи наведене Замовником прийнято рішення щодо перерахунку ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Як наслідок, проектувальником ФОП Герега Т.Б. було здійснено коригування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації ТОВ «Рембудконсалтінг». Крім цього, зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, а за умови початку холодної пори року це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення цих якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. Загалом, роботи, що виконуються технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені законодавством, то замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, за наявності експертного звіту № 798/21-РБК/ЕЗ від 10 грудня 2021 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 7 199 015.39 грн. з ПДВ (сім мільйонів сто дев’яносто дев’ять тисяч п’ятнадцять грн 39 копійок), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 19 802 000,04 (дев’ятнадцять мільйонів вісімсот дві тисячі грн 04 коп.), а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно з п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене наявна можливість здійснити закупівлю Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 5 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 15:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 січня 2022 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 15:46 |
протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000008 ● c6f15b42ae264fab87249403cece5239
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-19-009316-a 19.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 15:58:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-01-19-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
3. Надати договір від 01.03.2021 № 01/03-21 укладений з ТОВ «Академія Футболу», додаткові угоди до нього чи інформацію про те, що додаткові угоди до договору не укладалися, інформацію і документи, що підтверджують виконання сторонами зобов’язань при виконанні умов договору, протокол засідання робочої групи від 08.11.2021 № 1, експертний звіт від 10.12.2021
№ 798/21-РБК/ЕЗ щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт футбольних полів з облаштуванням освітлення по вул. Спортовій у м. Винники. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)».
4. Надати інформацію та документи, які саме з’явилися додаткові роботи, відповідно до обґрунтування (протокол засідання робочої групи від 08.11.2021 № 1), про що зазначено в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ ФУТБОЛУ" #41647821 |
Переможець |
7 199 015,39
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 10:39
|
договір.PDF | укладений |
02 лютого 2022 10:38
|