Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of roads in Pavlograd
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Яна Худович +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Mikhnenko Vitaliy Viktorovych +380508802388 zakupkiukgb@meta.ua Віталій Вікторович Міхненко +380508802388 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya komunalnogo gospodarstva ta budivnitstva Pavlogradskoi miskoi radi |
National ID: | 26137720 |
Contact point: |
Jana Khudovich +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Additional contacts: |
Mikhnenko Vitaliy Viktorovych +380508802388 zakupkiukgb@meta.ua Віталій Вікторович Міхненко +380508802388 zakupkiukgb@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2022 12:41 |
Очікувана вартість: | 14 625 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 126,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) (форма згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 438 760,50 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Електронна безвідклична банківська гарантія, повинна бути оформлена обслуговуючим банком, що надає учаснику послуги з ведення поточних рахунків. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 438760.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія) (форма згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізиті закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретної дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранту сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/ надсилання Замовнику; - Гарантія повинна містити конкретні дати початку та кінця дії гарантії. В гарантії сума забезпечення повинена бути чітко визначена та не повинна містити наступних виразів: "…будь яку суму в межах загальної суми гарантії…", "…суму, яка не перевищує…." та подібних виразів. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 19 січня 2022 15:39 |
Enquiries until: | 10 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 625 350 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 127 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 15:39 |
ТД ВТ Послуга 2022 рік.docx | |
19 січня 2022 15:39 |
Протокол УО № 3 від 19.01.2022 р..pdf | |
19 січня 2022 15:39 |
Затвердженне технічне завдання.pdf | |
19 січня 2022 15:39 |
Оголошення на англійській мові.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі”.
№ п/п Вимоги тендерної документації (ТД) Невідповідність тендерної пропозиції
1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, з:
реєстром документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника;
Усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів лише у форматі pdf. ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» завантажило у складі своєї тендерної пропозиції 60 документів (файлів), що не відповідає Реєстру (вих. № 12 від 19.02.2022) наданим Учасником, де зазначена кількість 16 документів (файлів), також назви документів у Реєстрі (вих. № 12 від 19.02.2022) не відповідають назвам фактично наданих документів Учасником. Крім того, в реєстрі взагалі відсутні наступні документи:
17_[19-02-2022 22.40.56]Виписка з ЄДР;
20_[19-02-2022 22.40.56]Витяг від 28.01.22;
27_[19-02-2022 22.40.56]Гарантійний лист про довкілля;
29_[19-02-2022 22.40.56]Гарантія про забезпечення виконання договору;
31_[19-02-2022 22.40.56]Декларація ЕДУ;
62_[19-02-2022 22.40.56]Лист-роз'яснення про засвідчення документів;
73_[19-02-2022 22.40.56]Про субпідрядника;
79_[19-02-2022 22.40.56]Реєстр.
2 Згідно п. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасником надається копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний та попередній звітний періоди. Cереднє арифметичне значення річних оборотів має бути не менше 99% від суми пропозиції.
Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» не надало річну звітність за останній та попередній звітні періоди, що не відповідає п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, та ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
3 Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасником надається довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідка з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки. Відсутня довідка з Акціонерного банку «ПІВДЕННИЙ» (ЄДРПОУ 20953647) про відсутність заборгованості за кредитами, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
4 Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації учасник надає лист-гарантію за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі або представника учасника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічному завданні (специфікації) (Додаток 3 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації Відсутній лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі або представника учасника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічному завданні (специфікації) (Додаток 3 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації, що не відповідає п.6 Розділу 3 тендерної документації.
5 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно Таблиці №1 Відсутня інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно Таблиці №1, що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
6 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає картка(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Відсутня (ні) картка(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України, що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
7 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає копію сертифіката або свідоцтва про повірку (перевірку) дозатора(ів) вагового(их)). Відсутня копія сертифіката або свідоцтва про повірку (перевірку) дозатора(ів) вагового(их)), що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
8 Згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник надає скан-копії оригіналів документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці (протокол засідання комісії з перевірки знань, посвідчення) осіб, що зазначені у довідці. У довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг (вих. № 8 від 19.02.2022) зазначено 25 осіб, однак документи (і то лише протоколи) , що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці наявні лише в чотирьох осіб, а саме: директора Ромащенко Володимира Олександровича, головного механіка Коваля Сергія Васильовича, майстра дільниці Луцького Івана Анатолійовича, майстра дільниці Саліна Сергія Володимировича. . При цьому посвідчення на вищевказаних осіб не надані. На інших осіб зазначених у довідці жодних документів що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці не надано. Отже, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає п. 2 Додатку 1 тендерної документації.
9 Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник надає Копія протоколу (виписки з протоколу), або копія рішення засновників (або учасників), копія наказу про призначення, копія довіреності, доручення, або копія іншого документа, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору Відсутня копія протоколу (виписки з протоколу), або копія рішення засновників (або учасників), копія наказу про призначення, копія довіреності, доручення, або копія іншого документа, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
10 Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою і додатковою відповідальністю» учасник повинен надати Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Відсутнє Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, що не відповідає ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою і додатковою відповідальністю».
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000005 ● c8319f7e1931431aad5aa5b233c061d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 16:26 |
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2022-01-19-009127-a
19.01.2021 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 26137720)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-15 08:46:13
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-19 10:43:25
відповідь на звернення
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, співставляючи очікувану вартість закупівлі з попередніми роками.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Павлоградської міської ради від 14.12.2021 р.№ 522-16/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік».
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-01-11-007658-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (https://pavlogradmrada.dp.gov.ua) в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 14.12.2021 р.№ 522-16/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік».
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-01-11-007658-a Управлінням оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -) в розділі інформація від УКГБ - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Протокол УО № 3 вiд 19.01.2022 р., Технiчне завдання Затвердженне
2) Відповідно до частини 3 розділу ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Таким чином, предмет закупівлі поточного ремонту доріг визначається за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, яким є дорога.
У Законі України «Про автомобільні дороги» визначено, що вулиця – це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.
Чому при проведенні вищевказаної закупівлі не зазначено адреси конкретних об’єктів надання послуг ?
Відповідно до п. 3.9. ДБН А.2.2-3:2014 :
«3.9 Лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури Наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.».
Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV автомобільна дорога Лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в загалі не діючий з 01.01.20022 року.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та за пропозицією ТК 307 «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (протокол від 22.08.2019 № 30) НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 20 грудня 2017 р. № 434 «Про прийняття національних нормативних документів та скасування чинності національних нормативних документів» (далі - наказ) такі зміни:
1.1. Позицію 3 вилучити з пункту 1 наказу;
1.2. Доповнити наказ пунктом 1.2, а саме:
1.2. Прийняти національний стандарт з наданням чинності з 01 січня 2022 року:
1. ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання
- Вперше
Відповідно Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити місце надання посли - 51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста. (відповідно до п. 4.3. розділу 1 тендерної документації).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 17:36:02
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-21 09:01:27
відповідь на запит
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1) Чому при проведенні вищевказаної закупівлі не зазначено адреси конкретних об’єктів надання послуг?
Згідно з п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163,
та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
В свою чергу, відповідно до п. 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", які встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Відповідно до п. 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" об`єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відповідно до положень п. 4 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", які застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування (далі - автомобільні дороги), ремонти направлені на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг - сукупності транспортно-експлуатаційних показників, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України "Про автомобільні дороги", "Про автомобільний транспорт", "Про дорожній рух" та Постанови Кабінету Міністрів України "Про правила дорожнього руху".
Встановлюється два види ремонтів: - капітальний ремонт; - поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний. Поточний дрібний ремонт - підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації (п.3.5 ГБН Г.1-218-182:2011); Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів
зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог (п 3.6 ГБН Г.1-218-182:2011).
Предметом закупівлі відкритих торгів є послуга: «Поточний ремонт доріг м. Павлоград» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
В тендерній документації зазначені місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста, Послуги 16365 м2.
Тобто, місцем надання послуг є м. Павлоград, на всій території міста.
Відповідно до положень ст.1 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Згідно ст.1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" вулично-дорожня мережа - це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньо-квартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху.
Відповідно до п.п. 1.2.1 п. 1.2 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 року № 154, до об`єктів благоустрою населених пунктів належать:
Території загального користування:
а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки-пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики;
б) пам`ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для паркування транспортних засобів;
1.2.5. До елементів благоустрою належать:
а) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і правил (підпункт "а" підпункту 1.2.5 пункту 1.2 розділу 1).
Роботи з ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний);
- утримання (п. 1.3 розділу 1 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів).
З урахуванням вищенаведеного, Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради зауважує, що зазначення УКГБ місця надання послуги "51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста ", за предметом закупівлі "«Поточний ремонт доріг м. Павлоград»" конкретизувавши місце зазначивши " на всій території міста ", УКГБ, на своє переконання, вказало місце надання послуги та не порушило вимоги п. 3 розділу II Порядку 708 та вимоги п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, тендерна документація містить :
Додаток 3
до тендерної документації
Технічне завдання
на Поточний ремонт доріг м. Павлоград
16365 м2
Отже, як вбачається із зазначених обставин, в технічному завданні місце надання послуг з Поточний ремонт доріг м. Павлоград чітко визначено опис місця наданих послуг.
Враховуючи, що тендерна пропозиція оголошена з ціллю здійснення поточного ремонту доріг м. Павлоград, УКГБ вірно визначив місце надання послуг у тендерній документації, та не має порушення УКГБ вимоги п. 3 розділу II Порядку 708 та вимоги п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, додатково зазначає, що подібної правової позиції дотримується
у постанові від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18, Верховний Суд дійшов аналогічних висновків.
Також відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради не має технічної змоги надати зазначені постанови у зв’язку з тим, що сайт http://reyestr.court.gov.ua/ Єдиний державний реєстр судових рішень не працює, можливо з дією Указу Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 18:04:33
Про надання пояснень
Питання 3 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-27 08:27:15
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
Надавати 24 години на усунення недоліків не потрібно, тому, що невідповідності викладені в пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 7 не підлягають усуненню. (Згідно частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю).
Звертаємо увагу, що вимоги до документів, які мають бути надані Учасником (ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" ) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4. Наявність фінансової спроможності) викладені у формі таблиці наявній у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги, що стосуються підтвердження наявності в Учасника (ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ") власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, а також транспортна схема не включені до кваліфікаційних критеріїв (викладені окремо), а отже правила встановлені частиною 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (надання 24 годин на усунення невідповідностей) до невідповідностей у документах які стосуються асфальтобетонного заводу не застосовуються.
Стосовно іншої запитуваної інформації відповідь вже надана за № 255 від 21.04.2022 року.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради просить в подальшому питання зазначати більш конкретно для отримання обґрунтованої відповіді.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Додатки :
1. Протокол УО № 12 вiд 16.03.2022 року.
2. Відповідь № 255 від 21.04.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 5 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про скасування висновку |
Дата публікації: | 19 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/7098/22 |
Дата відкриття провадження: | 13 липня 2022 |
Документи:
19 липня 2022 09:04
|
Електронний підпис |
19 липня 2022 09:03
|
Ухвала від 13.07.2022 р. № 160-7098-22.pdf |
19 травня 2022 08:41
|
Позовна заява № 295 від 16.05.2022 р..pdf |
19 липня 2022 09:04
|
Електронний підпис |
19 травня 2022 08:42
|
Електронний підпис |
19 липня 2022 09:03
|
Ухвала від 13.07.2022 р. № 160-7098-22.pdf |
19 травня 2022 08:41
|
Позовна заява № 295 від 16.05.2022 р..pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2022 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
13 864 840,70
UAH з ПДВ
|
13 864 840,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
13 996 458,62
UAH з ПДВ
|
13 996 458,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
13 864 840,70
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:17
|
дод угода №4 від 22.12.2022_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 14:25
|
дод угода №3 від 16.11.2022_0001.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2022 14:11
|
дод2.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2022 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:30
|
ДОП Угода № 1 від 05.09.2022 р.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 13:31
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
11 квітня 2022 13:30
|
Договір № 29від 11.04.2022 р..pdf | укладений |
11 квітня 2022 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції пункт 4.2. договору: "4.2. Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахункові рахунки Підрядника на протязі 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3: UA 383282090000026002010034863 в АБ "Південний" МФО 328209 у сумі 5 294 952,70 грн.; UA 043065000000026009300002543 в АТ "АБ "РАДАБАНК" МФО 306500 у сумі 7 443 672,70 грн.; та на не бюджетний рахунок Підрядника відкритий в ДКСУ UA908201720355329590100001980 у сумі 1 126 215,30 грн. для оплати податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції пункт 2.1. договору: "2.1. Договірна ціна робіт є динамічною для надання послуг, доручеинх для виконання Підряднику за договором складає - 13 864 840,70 грн. у тому числі ПДВ 2 310 806,78 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі - 12 252 973,95 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217691 в сумі - 1 611 866,75 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити вартість договору на 3 504 225,17 грн. та встановити ціну за договором в сумі 10 360 615,53 грн. у тому числі ПДВ 1 726 769,25 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217461 зменшити на суму 2 525 725,73 грн. та встановити 9 727 248,22 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217691 зменшити на суму 978 499,44 грн. та встановити 633 367,31 грн. Викласти в новій редакції пункт 1.1. договору: "1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов'язується надати відповідно до умов дійсного договору послуги 10573,55 метрів квадратних, Поточний ремонт доріг м. Павлоград, ДК 021:2015 "45230000-8" Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |