Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999655 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а |
Контактна особа: |
Шерстюк Ганна Анатоліївна +380532580341 1mkl_byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 13:22 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 14:08 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 14:35 |
ТД - ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
21 січня 2022 14:35 |
Перелік змін для подачи.doc | |
19 січня 2022 13:17 |
ТД.doc |
21 січня 2022 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2022 14:35 |
ТД - ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
21 січня 2022 14:35 |
Перелік змін для подачи.doc
|
|||
19 січня 2022 13:17 |
ТД.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 18 лютого 2022 16:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000001 ● ef84361a6e0e4e09af62090f9a4c9559
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.06.2022 № 14-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.06.2022 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-01-19-005864-a, 19.01.2022, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 14:58:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю, очікуваною вартістю 240000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-005864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ФОП «КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-07 16:09:46
Відповідь на запит
Доброго дня! КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –Замовник) інформує Вас , що 18 лютого 2022 року Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна подала скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель , тому закупівля була призупинена. В зв’язку з воєнним станом Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель призупинила свою діяльність , і перенесла розгляд скарги на 28 квітня 2022 року , та 28 квітня 2022 року прийняла рішення , щодо відмови Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна у задоволенні скарги. Закупівля стала знову активна, проте ФОП "КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА" звернувся до Замовника з проханням щодо продовження строку укладення договору, тому що склади де знаходиться товар знаходяться в містах, де відбуваються бойові дії та існують проблеми з логістичним сполученням. Уповноваженою особою 05 травня 2022 року було прийнято рішення та складений протокол № 60/06 про продовження строку укладання договору до 17 червня 2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-08 13:45:40
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю, очікуваною вартістю 240000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-005864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 59 Замовником було відхилено пропозицію ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» та зазначено: ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» не надав жодного сертифіката якості товару – так у замовника немає можливості пересвідчитися, що товар запропонований учасником, є якісний. Враховуючи вищезазначену інформацію ,у замовника існують сумніви , щодо достовірності поданої документації. Провівши аналіз порушень учасника ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА», та враховуючи, що замовник має намір закупити якісний товар, прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» згідно до статті 31 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі, та розглянути наступного найбільш економічно вигідного учасника.
В той же час, Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару, затверджена рішенням Тендерного комітету від 19.01.2022 (протокол № 9) не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником сертифікату якості товару.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити причину відхилення тендерної пропозиції ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-08 15:55:29
Відповідь на запит
Доброго дня! КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –Замовник) повідомляє Вам , так як замовник мав намір придбати якісний товар - пропозиція ФОП "КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА " відхилена в зв’язку з тим, що :
1. в технічних вимогах додатку №2 до тендерної документації по закупівлі було зазначено : «п.2. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.»
Якість товару оцінюється за наявністю документів , які засвідчують якість пропонованого товару, а саме: сертифікат або декларації якості.
2.В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1.4 передбачається , що «усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)».
Надані ФОП "КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА " документи (сертифікати та декларації) не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки) , що унеможливлює Замовнику пересвідчитися , що товар запропонований учасником , є якісний.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) 15.06.2022 року отримало висновок по моніторингу закупівлі UA-2022-01-19-005864-a , ДК 021:2015: 39518000-6 - Лікарняна білизна , в якому Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення . Замовник визнає свою помилку , та забов’язується в подальшому не допускати подібного. З метою подальшого дотримання чинного законодавства в сфері Публічних закупівель , уповноважена особа Шерстюк Ганна наказом № 210 від 13.06.2022 в сфері Публічних закупівель направлена на підвищення кваліфікації.
2022-06-15 15:34:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна |
190 661,00
UAH з ПДВ
|
190 661,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА " |
239 736,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА" |
237 485,00
UAH з ПДВ
|
237 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Гнатюк Тетяна Сергіївна #3065013000 |
Відхилено |
190 661,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 09:29
|
ФОП "КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА
" #2640116987 |
Відхилено |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 09:42
|
ФОП "КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА" #2706011226 |
Переможець |
237 485,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2022 13:52
|
кабаненко розірвання дог.pdf | укладений |
24 серпня 2022 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 10:33
|
348.pdf | укладений |
13 червня 2022 10:28
|