Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
1 567,00 UAH
UA-2022-01-19-005259-c bbef76495bca4a5792cc07aa958e96c4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія

380442061848 y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Контактна особа: Сушицька Юлія
380442061848
y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно зі ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Оскільки централізоване водопостачання та водовідведення відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, це є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.03.2012 № 3302-04/8710-12, обґрунтування застосування закупівлі в одного учасника (наразі – переговорної процедури закупівлі) може містити посилання на нормативно-правові акти. Частиною 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій (далі – Зведений перелік) ведеться Антимонопольним комітетом України. Зведений перелік розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) (пункт 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р).
Відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij) Підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради займає монопольне становище на ринку централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на території Львівської області. Отже, воно є єдиним постачальником послуг з централізованого водовідведення (код за ДК 021:2015 - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод) в межах існуючих та підведених до приміщень ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ трубопроводів.
Отже, ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ з технічних причин не має можливості забезпечуватись послугами з централізованого водовідведення (код за ДК 021:2015 - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод) іншими підприємствами. Дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником – Підприємством житлово-комунального господарства Моршинської міської ради. Інша альтернатива відсутня.
Неукладання або несвоєчасне укладання договору з Підприємством житлово-комунального господарства Моршинської міської ради на закупівлю послуг з централізованого водовідведення (код за ДК 021:2015 - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод) призведе до припинення/обмеження її постачання. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян України, а саме працівників, та інших відвідувачів ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ. Крім того, недотримання санітарних норм в приміщеннях закладу внаслідок відключення від водопровідних мереж призведе до порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право останніх на охорону життя та здоров’я, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська область, Моршин, вул. Проліскова, 8-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради
#31475513
Переможець 1 567,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2022 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство житлово-комунального господарства Моршинської міської ради
#31475513
1 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 12:24
ДУ 2 до договору 7-2.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 12:24
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 12:19
ДУ 1 до договору 7-2.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 12:19
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:50
Договір 7-2.pdf укладений
27 січня 2022 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги», керуючись постановою КМУ від 21.08.2019 року № 808 «Про становлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг» (зі змінами), постановою КМУ від 05.07.2019 року № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, наказом Підприємства житлово-комунального господарства Моршинської міської ради № 33 від 12.10.2022 року, п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59 Договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водовідведення № 7/2 від 27.01.2022 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Внести зміни до пункту 7 Договору та викласти його в такій редакції: «7. Плата за послуги складається з: 1) плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства; 2) плати за абонентське обслуговування, граничний розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України. Плата за абонентське обслуговування, починаючи з 01.11.2022 року становить 19,93 грн з ПДВ на місяць.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 7/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59 Договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водовідведення № 7/2 від 27.01.2022 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 1 011,11 грн. (одну тисячу одинадцять гривень 11 копійок). 2. Пункт 65 Договору викласти в такій редакції: «65. Загальна вартість Договору становить 555,89 грн (п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 89 копійок) з ПДВ.». 3. Пункт 64 Договору викласти в такій редакції: «64. За цим Договором встановлюється такий нормативний обсяг (ліміт) послуг: Нормативний об’єм (ліміт) водовідведення: м3/рік - 25, м3/міс. - 2,5 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 7/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 555,89
UAH (в тому числі ПДВ 92,65 UAH)