Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Науково-технічний супровід на об’єкті «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 а/д Т-19-23 - Іванівка - /Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка», код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Очікувана вартість
324 300,00 UAH
UA-2022-01-19-004840-c 7b2b73e2e89249e6915c25e5a9f30afd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прядко Ірина Іванівна

380667970968 dpds_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97
Контактна особа: Прядко Ірина Іванівна
380667970968
dpds_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 09:00
Очікувана вартість: 324 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 243,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до оголошення.
Забезпечення пропозиції учасника та договору не вимагається.
Місце виконання робіт - мостовий перехід на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 а/д Т-19-23 - Іванівка - /Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У разі, якщо у змісті документів пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти, тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Науково-технічний супровід на об’єкті «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 а/д Т-19-23 - Іванівка - /Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка», код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, мостовий перехід на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О190305 а/д Т-19-23 - Іванівка - /Т-17-05/, км 9+250 с. Іванівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться поетапно на підставі Актів здачі-приймання виконаних робіт шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2022 09:02
Електронний підпис
28 січня 2022 09:00
Довідка МТБ.pdf
28 січня 2022 09:00
Довідка ГВЦ.pdf
28 січня 2022 09:00
Статут 2020.pdf
28 січня 2022 09:00
Наказ 207 базова.pdf
28 січня 2022 09:00
710-19_64 Відгук 15.03.2021.pdf
28 січня 2022 09:00
Гарантійний лист ГВЦ.pdf
28 січня 2022 09:00
710-19_64.pdf
28 січня 2022 09:00
Технічне завдання.pdf
28 січня 2022 09:00
Довідка КЕП.pdf
28 січня 2022 09:00
Наказ 892 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
Переможець 324 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2022 13:39
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини 15 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У зв’язку з введенням воєнного стану 24.02.2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та оголошенням простою на підприємстві, відповідно до наказу директора від 24.02.2022 №18 укладання договору у встановлені терміни не представилось можливим. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону, Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме укладання договору у терміни, встановлені Законом, прийнято рішення відмінити закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.