Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг з комплексного благоустрою прилеглих до соціальних об'єктів територій, а саме: поточний ремонт тротуару по пр. Трубників від зупинки "ЦУМ" до вул. Електрометалургів в м. Нікополь Дніпропетровської області
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2022-01-19-004610-c ● ad6a0e406e7f4057addd3f64abbafa19
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 13:22 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними та є обслуговуючим банком Учасника , або між банком та учасником заключений договір про співпрацю. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією) . Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього Розділу цієї тендерної документації. Для підтвердження терміну дії тендерного забезпечення потрібно у складі пропозиції надати довідку видану банком яка підтверджує що грошове покриття розміщене на рахунку банку на весь термін дії передбачений замовником (має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.) Зміст гарантії повинен відповідати вимогам чинного законодавства. Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції під час закупівлі послуг складає 2 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: 80 000 (Вісімдесят тисяч гривень). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3172 м.кв
Надання послуг з комплексного благоустрою прилеглих до соціальних об'єктів територій, а саме: поточний ремонт тротуару по пр. Трубників від зупинки "ЦУМ" до вул. Електрометалургів в м. Нікополь Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, по пр. Трубників від зупинки "ЦУМ" до вул. Електрометалургів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 15:41 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
19 січня 2022 15:41 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги документації
Дата подання: 24 січня 2022 19:58
Дата відповіді: 26 січня 2022 13:45
Тендерна документація містить вимоги щодо надання Учасниками наступних документів:
«15.Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT).
16.Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.»
Дані вимоги є дискримінаційними, та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
34) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" акредитація здійснюється на добровільних засадах. Статтею 10 визначений перелік осіб які можуть бути акредитовані чи компетентність яких може бути засвідчена національним органом України з акредитації, проте нормами даного закону не передбачена обов’язкова акредитація органів сертифікації Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Пункт 7 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 13.07.2020 року №1318, одним із основних принципів діяльності НААУ є добровільність акредитаціїУ відповідності до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" акредитація здійснюється на добровільних засадах. Статтею 10 визначений
перелік осіб які можуть бути акредитовані чи компетентність яких може бути засвідчена національним органом України з акредитації, проте нормами даного закону не передбачена обов’язкова акредитація органів сертифікації Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам.
Пункт 7 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 13.07.2020 року №1318, одним із основних принципів діяльності НААУ є добровільність акредитації
Сертифікація згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 носить добровільний характер та не входить в законодавчо регульовану сферу. З огляд на це, органи сертифікації систем менеджменту згідно ISO 9001:2015 не призначаються центральним органом виконавчої влади та провадять сертифікацію у добровільній сфері.
Враховуючі вищезазначене, просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо навності позначки НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та пункт: «Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.», як такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції та є дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо встановлення власне вимог надання сертифікату (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) повідомляємо, що частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас Закон не містить визначення дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники скоріш усього за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Окрім цього, Замовником серед іншого було враховано, в тому числі й рішення Постійної діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз (ПРО НАЯВНІСТЬ ЯКОГО ВАМИ ДЛЯ НАС ЗАУВАЖЕНО У ЗАПИТАННІ/ВИМОЗІ), згідно з цим рішенням прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 30.11.2018 року № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Таким чином, міжнародний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який був прийнятий у якості Національного стандарту України є частиною національного законодавства. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та вимога про надання підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат, є повною мірою правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання послуг протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість виконання послуг та використовуваних під час виконання послуг матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Конкретні вимоги, що їх уважають суттєвими для прийняття процесного підходу. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Крім того, ним встановлено потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту, а саме: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт базовано на принципах управління якістю, описаних в ISO 9000. Описи охоплюють виклад кожного принципу, обґрунтування важливості принципу для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшування дієвості організації під час застосовування принципу. Принципи управління якістю такі: - орієнтація на замовника; - лідерство; - задіяність персоналу; - процесний підхід; - поліпшення; - прийняття рішень на підставі фактичних даних; - керування взаємовідносинами. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність відповідно до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання послуг. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети.
Звертаємо увагу потенційного Учасника, Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом, компетентність органу з сертифікації сферою акредитації та атестатом про акредитацію. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок функціонування об’єктів Замовника. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості, а організація, що видає відповідний сертифікат сферу акредитації та атестат про акредитацію. Сертифікат може отримати будь-яка організація, що працює відповідно до стандартів ДСТУ ISO 9001, наявність зазначеного сертифіката сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. А сфера акредитації та атестат про акредитацію організації, що видала сертифікат підтверджує її компетентність та є офіційним визнанням його правомірності проводити сертифікацію. На підставі викладеного, Замовник вимогою, зазначеною в п. 15 та 16, убезпечує себе від отримання послуги від ненадійного учасника та хоче мати гарантії щодо надання такої послуги учасником, який у своїй діяльності підтверджує якісне виконання взятих на себе зобов’язань сертифікатом щодо системи управляння якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
З урахуванням вказаного вище, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Звертаємо увагу потенційного Учасника, Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом, компетентність органу з сертифікації сферою акредитації та атестатом про акредитацію. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок функціонування об’єктів Замовника. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості, а організація, що видає відповідний сертифікат сферу акредитації та атестат про акредитацію. Сертифікат може отримати будь-яка організація, що працює відповідно до стандартів ДСТУ ISO 9001, наявність зазначеного сертифіката сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. А сфера акредитації та атестат про акредитацію організації, що видала сертифікат підтверджує її компетентність та є офіційним визнанням його правомірності проводити сертифікацію. На підставі викладеного, Замовник вимогою, зазначеною в п. 15 та 16, убезпечує себе від отримання послуги від ненадійного учасника та хоче мати гарантії щодо надання такої послуги учасником, який у своїй діяльності підтверджує якісне виконання взятих на себе зобов’язань сертифікатом щодо системи управляння якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
З урахуванням вказаного вище, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" |
3 765 443,00
UAH з ПДВ
|
3 725 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 765 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
3 725 443,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 15:18
|
Договір 33-22 ДУ _ 1.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 13:41
|
Підписаний контракт | укладений |
22 лютого 2022 13:40
|