Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, код ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення».
Очікувана вартість
199 600,00 UAH
UA-2022-01-19-004602-c 6d6c0dfd83954015a094c3be28e46716
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2022 13:59
Очікувана вартість: 199 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, код ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, код ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Сплата за Послуги, надані впродовж звітного місяця, здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг за відповідний місяць та наявності у Замовника бюджетного фінансування. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2022 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 15:45
ДОДАТОК 4 Лист- згода .doc
19 січня 2022 15:44
ДОДАТОК 3 прект договору.doc
19 січня 2022 15:43
ДОДАТОК 2 цінова пропозиція .docx
19 січня 2022 15:43
ДОДАТОК 1 тех.умови.doc
19 січня 2022 15:42
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2022 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАЙ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 199 600,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКУШЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " 199 600,00
UAH з ПДВ
189 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2022 09:15
Електронний підпис
25 січня 2022 09:13
13 Коп. водій. посв..pdf
25 січня 2022 09:13
1 тех.умови ДОДАТОК 1.pdf
25 січня 2022 09:13
14 Коп. мед. дов..pdf.p7s
25 січня 2022 09:13
14 Коп. мед. дов..pdf
25 січня 2022 09:13
9 Коп. ліцензії.pdf
25 січня 2022 09:13
6 Коп. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
25 січня 2022 09:13
6 Коп. Витяг з ЄДР.pdf
25 січня 2022 09:13
9 Коп. ліцензії.pdf.p7s
25 січня 2022 09:13
11 Коп. поліс.PDF.p7s
25 січня 2022 09:13
4 Коп паспорт і кода.pdf
25 січня 2022 09:13
13 Коп. водій. посв..pdf.p7s
25 січня 2022 09:13
11 Коп. поліс.PDF

Публічні документи

25 січня 2022 10:06
Електронний підпис
25 січня 2022 09:51
Електронний підпис
25 січня 2022 09:48
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЙДАЙ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП "ЯКУШЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЙДАЙ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2759922458
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2022 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2022 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАЙ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2759922458
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 13:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:59
ДУ 2 до дог 15.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 09:28
угода гайдай.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 09:27
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 08:57
дог 15.pdf укладений
03 лютого 2022 08:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, код ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення». 1 послуга 189 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стаття 41 Закону частина 5 пункт 3: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода № 1 від 02.02.2022 року до Договору № 15 від 02.02.2022р. про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в наступній редакції а саме виключити пункт 8.5. з Розділу 8 «Термін дії та розірвання Договору».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно статті 41 пункт 5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Керуючись цим пунктом Закону укладено додаткову угоду № 2 від 22.12.2022 року до договору № 15 від 02.02.2022 року. Сума договору зменшена на 1861,00 грн. в зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі. Загальна сума договору складає 187139,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, код ДК 021:2015 – 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення». 1 послуга 187 139,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 187 139,00
UAH