Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
710 500,00 UAH
UA-2022-01-19-003822-c ● 5ed2751f9b624e2197b9edef7a939ade
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004060 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Шмідта, 24 |
Контактна особа: |
Яценко Альона Михайлівна +380953475281 medtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 14:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 14:49 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 12:04 |
Очікувана вартість: | 710 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 552,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України № 1599-ІХ, від 01.07.2021 р. «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель». На період дії карантину встановленого Кабінетом Міністрів України , відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 «Про затвердження змін до переліку закладів охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» від 28.10.2021 КНП «Скадовська ЦМЛ» визначена як заклад охорони для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 шт
Костюм захисний від інфекційних агентів, одноразовий (спанбонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування
13250 шт
Халат захисний від інфекційних агентів, одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35492 — Халат ізолюючий, одноразового застосування
4000 пар
Бахіли захисні від інфекційних агентів, короткі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
6000 пар
Бахіли захисні від інфекційних агентів, високі (спанбонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
6000 шт
Шапочка медична захисна від інфекційних агентів, одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
1000 шт
Півмаска фільтрувальна для захисту від аерозолів «Medicalspan-3» FFP3 NR, з клапаном видиху (ДСТУ EN 149:2017)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 18094 — Лицева маска для захисту дихальних шляхів
3000 шт
Фартух медичний, одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40511 — Фартух гігієнічний, одноразового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 14:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 19 січня 2022 15:25
Дата відповіді: 19 січня 2022 15:33
Доброго дня, аналоги товару будуть прийматись?
Відповідь: Доброго дня! Аналоги приймаються.
Щодо вимог в оголошенні
Дата подання: 22 січня 2022 11:16
Дата відповіді: 24 січня 2022 13:41
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, що має бути зазначено в ціновій пропозиції в стовпчику «№ форми?
Також є вимога п.4 «Запропоновані товари повинні бути зареєстровані в Україні, якщо реєстрація не передбачена чинним законодавством, зробити відповідну помітку в графі реєстрація.» - підскажіть будь ласка в якому документі і в графі має бути помітка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня !Зробити відповідну помітку в графі реєстрація
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-19-003822-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА", Код ЄДРПОУ:43498130
Дата подання: 21 січня 2022 17:00
гарантійний лист
Згідно з Оголошення: У разі якщо учасник торгів не є виробником виробів медичного призначення, то він в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією. Вимагаємо убрати з документації цей пункт, так як виробник може не надати гарантійні листи адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи всім бажаючим. Подібна вимога суттєво звужує коло учасників, цей пункт має ознаки корупційної складової.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2022 11:06
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне:
Надання листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Пропозиції без гарантійного листа виробника даного предмету закупівлі розглядатись та прийматись не будуть.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до оголошення закупівлі.Також Просимо Вас звернути увагу, що вимоги визначені Вами відносяться до частини 4 статті 23 Закону, що не мають відношення до спрощенної процедури закупівель.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
Надання листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Пропозиції без гарантійного листа виробника даного предмету закупівлі розглядатись та прийматись не будуть.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до оголошення закупівлі.Також Просимо Вас звернути увагу, що вимоги визначені Вами відносяться до частини 4 статті 23 Закону, що не мають відношення до спрощенної процедури закупівель.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
Номер вимоги: UA-2022-01-19-003822-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТПРОДПРОМІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:30107143
Дата подання: 21 січня 2022 17:18
Гарантійний лист
Ситуація дуже проста : Для чого мені потрібний гарантійний лист виробника, якщо я продаю дану групу товару вже на протязі 20 років. Вся необхідна кількість в мене вже є на складі і готовий вам її постачати. В гарантійному листі ви хочете щоб було вказано дані кожної конкретної закупівлі, замовник, ідентифікатор закупівлі і таке інше. 100% торгів де є така вимога відбувається з одним учасником. Проаналізуйте такі закупівлі на електронному майданчику. Гарантією поставки є фінансові показники підприємства, оборот, сума отриманого прибутку, сума сплачених податків, відсутність заборгованості по сплаті податків, кількість працівників та в кінці кінців термін існування фірми на ринку України. А гарантійний лист, 90% офіційних представників та виробників, на конкретну закупівлю видається тільки одному учаснику. Жодних психологічних маніпуляцій. На жаль така практика. Гарантійний лист це є дискримінаційна умова на мій погляд та на погляд багатьох учасників закупівель. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2022 11:07
Вашу вимогу відхилено. Так як Замовником вимагається оригінал гарантійного листа для запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності вказаними в тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2022-01-19-003822-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП", Код ЄДРПОУ:43694166
Дата подання: 24 січня 2022 14:02
Щодо ІСО
Замовником у Додаток №1 до Оголошення про проведення закупівель зазначено технічні вимоги до предмету закупівлі, серед яких є вимога, що система якості виробника повинна бути сертифікована за стандартами ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT)..
Вважаємо цю вимогу незаконною та дискримінаційною, оскільки, товар (медичні вироби), який має намір закупити Замовник відноситься до І класу за вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, та відповідно до пункту 18 цього регламенту нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг. До того ж відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», модулі оцінки відповідності, затверджені Кабінетом Міністрів України, застосовуються як процедури оцінки відповідності в разі посилання на них у відповідних технічних регламентах. У разі якщо в документах, на основі яких згідно з частиною третьою статті 9 цього Закону розробляються технічні регламенти, містяться процедури оцінки відповідності, у відповідних технічних регламентах не допускається посилання на модулі оцінки відповідності, затверджені Кабінетом Міністрів України
Тобто вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), не передбачено обов’язкового проходження сертифікації системи управління якістю.
З огляду на наведене вище, з метою дотримання чинного законодавства та дотримання чесної конкуренції серед учасників, вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вилучити незаконну та дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо цю вимогу незаконною та дискримінаційною, оскільки, товар (медичні вироби), який має намір закупити Замовник відноситься до І класу за вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, та відповідно до пункту 18 цього регламенту нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг. До того ж відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», модулі оцінки відповідності, затверджені Кабінетом Міністрів України, застосовуються як процедури оцінки відповідності в разі посилання на них у відповідних технічних регламентах. У разі якщо в документах, на основі яких згідно з частиною третьою статті 9 цього Закону розробляються технічні регламенти, містяться процедури оцінки відповідності, у відповідних технічних регламентах не допускається посилання на модулі оцінки відповідності, затверджені Кабінетом Міністрів України
Тобто вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), не передбачено обов’язкового проходження сертифікації системи управління якістю.
З огляду на наведене вище, з метою дотримання чинного законодавства та дотримання чесної конкуренції серед учасників, вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вилучити незаконну та дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2022 14:01
Щодо сертифікату ISO "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" |
700 671,00
UAH з ПДВ
|
700 671,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕГ ПЛЮС" |
707 150,00
UAH з ПДВ
|
707 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" #43498130 |
Відхилено |
700 671,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 09:06
|
ТОВ "ЕГ ПЛЮС" #43799962 |
Переможець |
707 150,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 11:36
|
договір | укладений |
10 лютого 2022 11:35
|