Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та поточний ремонт картриджів
Очікувана вартість
49 944,00 UAH
UA-2022-01-19-003820-c 3ff88a8b429e4bf8bdaac1ba9d5928cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37478567
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
99 штуки
Поточний ремонт картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

19 січня 2022 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ ДІАВА"
#37715654
Переможець 49 944,00
UAH з ПДВ
19 січня 2022 15:08

Документи

19 січня 2022 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 16.pdf укладений
19 січня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 100 штуки 143,04
UAH з ПДВ
Поточний ремонт картриджа 99 штуки 360,00
UAH з ПДВ