Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ та ВГВ
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2022-01-19-002637-c 83182e6ae3744fe19ece8d7843963d4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Сніжана Володимирівна

380487936915 tender.mktf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія»
Код ЄДРПОУ: 26456967
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Маразліївська, будинок 40/42
Контактна особа: Токарєва Сніжана Володимирівна
380487936915
tender.mktf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2022 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2022 15:39
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346.5 метри кубічні
Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, Маразліївська, будинок 40/42, Успенська, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
8 метри кубічні
Послуги зі збирання та вивезення відходів ВГВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, Маразліївська, будинок 40/42, Успенська, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться щомісячно на підставі акту надання послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: Учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка
Вимоги до документу: У вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує суму, характер та причину виникнення існуючої заборгованості
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 січня 2022 12:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 січня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 12:53
Перелік змін ТД вывоз мусора( за вимогою).doc
26 січня 2022 12:53
ТД вывоз мусора (нова редакція).doc
19 січня 2022 12:58
ТД вывоз мусора .doc
26 січня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2022 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 12:53
Перелік змін ТД вывоз мусора( за вимогою).doc
26 січня 2022 12:53
ТД вывоз мусора (нова редакція).doc
19 січня 2022 12:58
ТД вывоз мусора .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-19-002637-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 січня 2022 22:56
Євро - 5
Згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати – «довідку, складену в довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів об'ємом 1,1м.куб і перевезення ТПВ у кількості не менш двох одиниц , які повинні відповідати стандарту «Євро-5» та спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів обсягом не менш 8 м.куб. і перевезення ВГВ у кількості не менш двох одиниць які повинні відповідати стандарту «Євро-5» із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату/ лізингу, використання тощо).»
Вказана вимога є дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням даної вимоги Замовник обмежує права учасників щодо прийняття участі в даній закупівлі тим самим обмежуючи конкуренцію.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
"Євро-5" — це екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобіля.
На сьогоднішній день, вимога про відповідність транспортного засобу стандарту Євро-5 в Україні передбачена лише одним нормативно-правовим документом - Законом України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів".
Так, стаття 2 вказаного Закону передбачає, що митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 включно.
Таким чином, вимога про відповідність транспортного засобу екологічним нормам стандарту Євро-5 передбачена виключно для митного оформлення транспортних засобів, які ввезені в Україну до 31.12.2015, а також для їх першої державної реєстрації в Україні.
Вимоги про відповідність автомобілів стандарту Євро-5 під час їх експлуатації на території України або надання будь-яких послуг, у тому числі послуг з перевезення товарів, які є предметом даної закупівлі, чинним законодавством України не передбачені.
Стаття 29 Закону України "Про дорожній рух" визначає коло транспортних засобів, що допускаються до участі у дорожньому русі в України, а саме: конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, - пройшов такий контроль.
Звертає увагу на те, що в Україні наразі жодним нормативно-правовим документом не встановлено заборони чи будь-якого обмеження на експлуатацію автомобілів, які не відповідають вимогам екологічного стандарту Євро-5. У зв’язку з цим, будь-який транспортний засіб, що відповідає вимогам ст. 29 Закону України "Про дорожній рух", має право брати участь у дорожньому русі в України та надавати будь-які послуги чи виконувати будь-які роботи, в тому числі з перевезення товарів.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, вказана вимога є дискримінаційною, адже взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають не менше чотирьох одиниць такої спеціалізованої техніки (транспортних засобів) з екологічним стандартом Евро-5. Тим самим дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вказана позиція узгоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 23773-р/пк-пз від 23.12.2020 р. по скарзі UA-2020-11-30-006166-b.a2, по публічній закупівлі UA-2020-11-30-006166-b).
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати – «довідку, складену в довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів об'ємом 1,1м.куб і перевезення ТПВ у кількості не менш двох одиниц , які повинні відповідати стандарту «Євро-5» та спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів обсягом не менш 8 м.куб. і перевезення ВГВ у кількості не менш двох одиниць які повинні відповідати стандарту «Євро-5» із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату/ лізингу, використання тощо).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2022 15:01
Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо надання Учасником довідки, складеної в довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів об'ємом 1,1м.куб і перевезення ТПВ у кількості не менш двох одиниць , які повинні відповідати стандарту «Євро-5» та спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів обсягом не менш 8 м.куб. і перевезення ВГВ у кількості не менш двох одиниць які повинні відповідати стандарту «Євро-5» із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату/ лізингу, використання тощо). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Встановлена у тендерній документації вимога, що учасник буде здійснювати спорожнення контейнерів об'ємом 1,1м.куб і перевезення ТПВ у кількості не менш двох одиниць , які повинні відповідати стандарту «Євро-5» та спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів обсягом не менш 8 м.куб. і перевезення ВГВ у кількості не менш двох одиниць які повинні відповідати стандарту «Євро-5» із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату/ лізингу, використання тощо), не є дискримінаційною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Встановлення стандарту Євро-5 передбачає підтвердження застосування учасником заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі та безпосередньо гарантує відповідність учасника сучасним нормам по захисту довкілля, вимогам якості та надійності транспортних засобів при їх використанні. Екологічний стандарт Евро-5 застосовується для маркування товарів у Європейському Союзі, США та низки інших країн світу. Окрім того, відповідно до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, ратифіковану Україною із заявою Законом № 1678-VII від 16.09.2014 р. Україною взяті зобов’язання з імплементації законодавства Європейського Союзу, у тому числі, екологічного. Відповідно до частини 2 статті 293 вищевказаної Угоди про асоціацію сторони докладають зусиль для сприяння і заохочення торгівлі та прямих іноземних інвестицій в екологічно чисті товари, послуги й технології, використання збалансованих джерел відновлюваної енергії та енергозберігаючих продуктів і послуг, а також екологічне маркування товарів, у тому числі шляхом усунення пов’язаних із цим нетарифних бар’єрів. Таким чином, визначення Замовником необхідності застосування стандарту Евро-5 є вимогою, у тому числі, що випливає із міжнародних зобов’язань. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Крім цього, Замовник у своїй діяльності передбачає здійснення будь-якої діяльності із бережним ставленням до навколишнього середовища та збереження довкілля.
Вказана позиція узгоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №28189-р/пк-пз від 22.12.2021 UA-2021-11-29-012502-c.c4).
Враховуючи викладене, Ваша вимога щодо внесення змін до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати – «довідку, складену в довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів об'ємом 1,1м.куб і перевезення ТПВ у кількості не менш двох одиниць , які повинні відповідати стандарту «Євро-5» та спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозу) для здійснення спорожнення контейнерів обсягом не менш 8 м.куб. і перевезення ВГВ у кількості не менш двох одиниць які повинні відповідати стандарту «Євро-5» із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату/ лізингу, використання тощо)», відхилена.
Номер вимоги: UA-2022-01-19-002637-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 січня 2022 23:32
Дискримінаційна вимога, що надає перевагу обмеженому колу учасників
Відповідно п. 3.10 Додатку 2 до тендерної документації – «Інші документи»: «Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.».
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають підтвердження, що вони є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, всі інші суб’єкти господарювання взяти участь в закупівлі не зможуть.
Вказана вище вимога є дискримінаційною і незаконною, з огляду на наступне.
Виконавець послуг з вивезення побутових відходів визначається відповідно Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173 (далі – Порядок 1173).
Відповідно до пункту 30 Порядку № 1173 – організатор конкурсу протягом не більш як п'яти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на певній території населеного пункту, межі якої були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як п'ять років.
Звертаємо увагу на вжиту термінологію: «МАЄ ПРАВО надавати такі послуги», без жодних застережень про виключний чи навіть монопольний характер таких прав.
Порядку № 1173 яким визначений конкурс передбачає множину учасників, які беруть участь у конкурсі (хоча Порядок № 1173 допускає, що на конкурс з’явився лише один учасник, у такому разі він може бути виконавцем згаданих послуг не більше 12 місяців).
Вказаними положеннями Порядку № 1173 передбачається, що в конкурсі на надання послуг з вивезення побутових відходів беруть участь декілька учасників та за результатами конкурсу визначається один переможець.
Всі організації які конкурс не виграли продовжують існувати і здійснювати свою діяльність, оскільки у жодному законодавчому акті їм не заборонено продовжувати займатися своєю статутною діяльністю.
Таким чином чинне законодавство України передбачає множину підприємств, які можуть здійснювати діяльність з надання послуг з вивезення побутових відходів, серед яких замовники можуть обирати виконавця і укладати з ним договір.
Також вище вказане підтверджується Законом України «По відходи», відповідно ст. 1 Закону України «По відходи» побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.
Таким чином, відходи, які утворюються в замовника не можуть вважатися побутовими. В той же час відповідну Порядку № 1173 визначається виконавець саме з поводження з побутовими відходами.
Незаконність вимог встановлених Замовником підтверджується і Цивільним кодексом України (далі – ЦК України). ЦК України в пункті 3 частини 1 статті 3 та статті 627 закріпив один з ключових принципів цивільних відносин – принцип свободи договору. Цей принцип стверджує, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При цьому відповідно до частини 2 статті 4 ЦК України основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України; актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймають відповідно до Конституції України та цього кодексу; якщо суб’єкт права законодавчої ініціативи подав до Верховної Ради України проект закону, який регулює цивільні відносини інакше, ніж цей кодекс, він зобов’язаний одночасно подати проект закону про внесення змін до Цивільного кодексу України. Поданий законопроект розглядає Верховна Рада України одночасно з відповідним проектом закону про внесення змін до Цивільного кодексу України. А якщо цього не було зроблено, то норми спеціального закону не можуть конкурувати з нормами основного акта цивільного законодавства. До такого висновку дійшов Верховний Суд у Постанові від 19.09.2018 р. у справі № 639/5291/15-ц. У цьому ж рішенні Верховний Суд оцінив договори про надання послуг у сфері поводження з побутовими відходами, що укладають відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» з виконавцем, визначеним на конкурсних засадах органом місцевого самоврядування, як класичні публічні договори.
Відповідно до частини 1 статті 633 ЦК України публічним є договір, в якому одна сторона – підприємець взяла на себе обов’язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв’язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо). Такий обов’язок для обраного місцевою радою виконавця випливає з перемоги на конкурсі та укладеного за результатами конкурсу договору щодо умов надання відповідних послуг на визначеній території. Відповідно до частини 4 статті 633 ЦК України підприємець не має права відмовитися від укладення публічного договору за наявності в нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг). А обраний місцевою радою виконавець такі можливості має завжди, інакше б він у конкурсі не переміг.
Отже, для замовників публічних закупівель виконавець послуги з вивезення побутових відходів, обраний органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до Порядку № 1173, це – лише потенційний контрагент, який не має права відмовити в укладенні договору.
Таким чином Замовником встановленням оскаржуваної вимоги порушено вимоги встановлені ЦК України, крім того вказане підтверджується практикою Верховного Суду.
Незаконність вимог встановлених Замовником підтверджується також і положеннями Закону України «Про відходи».
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про відходи» відходи є об’єктом права власності. Зміст права власності становлять права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. На зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна (стаття 317 ЦК України). Тож будь-який замовник має право вирішувати сам, з яким виконавцем та на який обсяг послуг укладати договір.
Встановлення оскаржуваної вимоги вимоги є також незаконним з огляду на наступне.
Відповідно частини 2 ст. 35-1 Закону України «Про відходи» - Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Відповідно ст. 1 Закону України «Про відходи» - джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка).
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. (Тобто поширюється на замовника)
Таким чином власником відходів, що утворилися на території замовника є виключно держава або територіальна громада.
Відповідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Таким чином при закупівлі послуг за оголошеною Замовником закупівлею регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки в даному випадку Замовником здійснюється управління відходами, які є власністю держави або територіальної громади.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлений порядок визначення виконавця (переможця) при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
Згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» для визначення виконавця (переможця) при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави Замовник застосовує: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, також Замовником може бути проведена спрощена процедура закупівлі при придбанні замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, яким чином відбувається процес конкуренції при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
Відповідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Таким чином, враховуючи вище вказані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» всі заінтересовані особи всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та мають право вільно конкурувати, та бути визначеними переможцями при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави або територіальної громади.
Враховуючи той факт, що способом визначення переможця при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад є проведення закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником порушено вимоги встановлені ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» - економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Замовник обмежив право на участь у закупівлі виконавців, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеними органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, своїми діями замовник обмежив право таких учасників на змагання між суб’єктами господарювання передбачене ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» з метою перемоги в публічній закупівлі.
Замовником не виконано вимоги ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано перевагу учасникам, які є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України
Таким чином встановлення оскаржуваної вимоги, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, та обмежив право брати участь у закупівлі.
Замовником порушено вимоги встановлені ст. 42 Конституції України, а саме - кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Вища вказана позиція також узгоджується з практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a), Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5535-р/пк-пз від 19.03.2021 р. по UA-2021-02-24-011232-b.c3 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-24-011232-b).
Неправомірність дій Замовника також підтверджується відповіддю на запит наданою Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яка знаходиться за посиланням (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8621888b-a80b-4c4b-be23-c46586952175&lang=uk-UA), в якій вказується, що саме Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Замовники в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» визначають виконавця послуг саме в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», а не відповідно Порядку № 1173.
Враховуючи вище вказане, вимагаємо виключити з документації п.3.10 Додатку 2 до тендерної документації – «Інші документи»: «Учасник у складі пропозиції має надати підтвердження, що він є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2022 12:52
Відповідні зміни оприлюднено в електронній системі закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СОЮЗ" 48 073,80
UAH з ПДВ
48 073,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" 48 857,50
UAH з ПДВ
48 857,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2022 12:43
Електронний підпис
09 лютого 2022 12:52
Електронний підпис
03 лютого 2022 16:18
Електронний підпис

Публічні документи

03 лютого 2022 12:18
Електронний підпис
02 лютого 2022 19:56
Електронний підпис
02 лютого 2022 19:55
14.4 АВР 11_МКЛ 1-12.pdf
02 лютого 2022 19:55
14.3 Відгук ЗТ.pdf
02 лютого 2022 19:55
11.1 Договр Полигон 2022.pdf
02 лютого 2022 19:55
13.2 ТП ВН 8278 ІТ.pdf
02 лютого 2022 19:55
18 Банк СІЧ 2118_220121115332_001.pdf
02 лютого 2022 19:55
9 Про ліцензування.pdf
02 лютого 2022 19:55
5.1 Протокол 2019 (нов).pdf
02 лютого 2022 19:55
14.3 Договір ГЗТ-466.pdf
02 лютого 2022 19:55
6.2 Опис 03.10.2019.pdf
02 лютого 2022 19:55
2 Пропозиція.pdf
02 лютого 2022 19:55
6.1. Статут 30.10.2019.PDF
02 лютого 2022 19:55
13.2 ТП ВН 6877 МТ.pdf
02 лютого 2022 19:55
13.2 ТП СВ 4071 СТ.pdf
02 лютого 2022 19:55
12 Балансова довідка.pdf
02 лютого 2022 19:55
13.2 ТП ВН 3574 ОН.pdf
02 лютого 2022 19:55
14.3 Договор 11_МКЛ.pdf
02 лютого 2022 19:55
14.4 АВР ЗТ.pdf
02 лютого 2022 19:55
14.2 Відгук 11_МГЛ.pdf
02 лютого 2022 19:55
6.3 Витяг от 23.11.21 г.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 48 073,80
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
48 073,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 11:41
Допугода 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 16:29
Допугода 1.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 16:23
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 13:06
Додатки договор СОЮЗ.pdf укладений
21 лютого 2022 12:31
Договор СОЮЗ.pdf укладений
21 лютого 2022 12:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ 346.5 метри кубічні 133,20
UAH з ПДВ
Послуги зі збирання та вивезення відходів ВГВ 8 метри кубічні 240,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги зі збирання та вивезення відходів ТПВ 346.5 метри кубічні 133,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 46 153,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 692,30 UAH)