Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціалізована постова охорона приміщення Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а на період з 10 лютого 2022 року до 31 грудня 2022 року
Очікувана вартість
535 500,00 UAH
UA-2022-01-19-002622-b ● 096b070a6996439eb44e7484d0940d98
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999655 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а |
Контактна особа: |
Шерстюк Ганна Анатоліївна +380532580341 1mkl_byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 16:13 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 14:36 |
Очікувана вартість: | 535 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 677,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спеціалізована постова охорона приміщення Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а на період з 10 лютого 2022 року до 31 грудня 2022 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 16:08 |
Тендерна документація 1 міська лікарня на 2022 рік ОХОРОНА.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-19-002622-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС", Код ЄДРПОУ:32461082
Дата подання: 24 січня 2022 10:50
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Шановний Замовнику!
В умовах тендерної документації на закупівлю послуг
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" міститься ряд вимог, що є дискримінаційними для охоронних фірм та звужують коло можливих учасників, а саме:
1. Вимоги щодо матеріально-технічної бази:
П. 1.3. Документальне підтвердження наявності у користуванні не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17 червня 2015р. №405); копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; 1.4. Копія документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, трекінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку в регіоні надання послуг (базова станція);
П. 1.5 Сканкопія з оригіналу дозволу(ів) встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», на право експлуатації радіостанцій на території Полтавської області або у всіх адміністративних областях України в кількості не менше 4 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача неменше 2 Вт.
Пунктом 19 Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності передбачено, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування диспетчерів пульту централізованої охорони.
Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови.
Додаток 2 до Тендерної Документациї п.1.6. та п 1.7 Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 4 (чотири) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. (Додатково у довільній формі надається документальне зобов’язання Учасника про надання не пізніше дати укладання договору по цій закупівлі прав віддаленого доступу Замовнику через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони Замовника). Зазначено Оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів IMEI. ¬
Ст. 17 Закону України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон), не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників процедури закупівлі, яка б вказувала на обов’язкову наявність персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та надання листа від ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг. Вимагаємо прибрати дискримінуючу вимогу, яка перешкоджає брати участь у закупівлі постачальникам, які зможуть поставити аналогічні за своїми якостями послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Спеціалізована постова охорона приміщення Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
2. Вимоги щодо кваліфікації працівників
п.2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (кількість охоронників повинна відповідати вимогам трудового законодавства України), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі
2.2 Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, виданих на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі:
1.2.2. -документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційному розряду та додаток №3 п.1.2.8. Забезпеченням дотримання Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. Наданням завірених витягів з наказів про працевлаштування цих працівників на штатні посади охоронників, копії документів, які посвідчують їх кваліфікаційний рівень (до охорони Об’єкта залучаються охоронники не нижче 3-горозряду). ¬ Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» I I I кваліфікаційного розряду. В зв’язку із зазначеним,. вважаємо, що Замовник не має права вимагати зазначені документи та порушувати принцип добросовісної конкуренції учасників! Окрім того, відповідно до ст.43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. З урахуванням додатку №1 до тендерної вимоги додатку не відповідають ні одному із вищезазначених нормативно-правових актів, які є спеціальними актами, які регулюють вимоги до охоронців та до охоронної фірми за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Спеціалізована постова охорона за яким Комунальне підприємство «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а об’явила закупівлю послуги.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
- документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246), чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 2 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12); ¬ ЗУ Про охоронну діяльність та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, не передбачають встановлення вищезазначених вимоги для учасників. Копії медичних довідок про стан здоров’я охоронників, інформація про яких надається за вимогою п.2.2., в тому числі в спеціальних медичних (наркологічних та психіатричних) закладах дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Згідно ЗУ Про охоронну діяльність розділом III КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО СУБ’ЄКТ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРЯЄ ДАННІ ДОВІДКИ ПРИ ПРИЙОМІ НА РОБОТУ. ДО ТОГО ВСІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ МІСТЯТЬ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ ТА ЛІКАРСКІ ТАЄМНИЦІ В нормативно-правових актах, у яких зазначаються відомості, що становлять лікарську таємницю, відсутнє чітке визначення цього терміна. Відповідно до ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я «лікарську таємницю» можливо розуміти інформацію, яка стала відома медичні працівники й інші особи, яким у зв’язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд і результати, інтимну й сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості. Згідно з ст. 286 Цивільного кодексу України «лікарську таємницю» можливо розуміти як: таємницю про стан здоров'я особи; факт звернення за медичною допомогою; діагноз; інші відомості, одержані при медичному обстеженні особи. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
- документи, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше IV кварталу 2021 року. оригінали або належним чином посвідчені копії сторінок трудових книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у довідці).¬ вважаємо вище зазначену вимогу дискримінаційною та не коректною з наступних підстав: - вказаний в тендерній документації термін видачі документів, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів не раніше IV кварталу 2021 року, одразу ж звужує коло Учасників. Офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, за станом на яку, вказується що власник документа не притягався до кримінальної відповідальності. Ніяких згадок про те, що довідка буде недійсна через деякий час, немає. При працевлаштуванні на роботу працівник надає вказану довідку про відсутність судимості. Вимагати від нього довідку про несудимість не раніше IV кварталу 2021 року не коректно А «передбачити», що довідка з таким терміном видачі буде вимагатися при закупівлі охоронних послуг, може лише «свій» Постачальник охоронних послуг. Окрім того, в зв’язку з пандемією та прийняття ряду законів "Про боротьбу з коронавірусною інфекцією (COVID-19)" ці довідки можна отримати лиже порушуючи прийняті закони, оскільки: «Заявник під час подання запиту особисто пред’являє посадовій особі ДІ або ТСЦ документ, що посвідчує його особу, та надає його копію.» Для подачі запиту в електронному вигляді жоден охоронник нашої організації немає електронного підпису. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, у зв'язку з чим просимо виключити вимогу про те, що довідки, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів не раніше IV кварталу 2021 року.
3 Вимоги щодо наявності сертифікатів ISO:
Пропозиція учасника повинна мати підтвердження відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі викладена у розділі 3 п.6 до тендерної документації. Для підтвердження надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги щодо надання послуг з охорони та документ, що дає право органу сертифікації проводити сертифікацію систем менеджменту якості, завірений належним чином органом сертифікації, а також вказати сайт систем сертифікації, на якому можна перевірити дійсність наданих документів. Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Сертифікація в системі ISO 9001 для послуг монтаж та встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу не є обов’язковою в Україні. Відповідно до ч. 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01. Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси. При цьому, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників та законодавством не передбачено. Тому, вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 також прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Сертифікат, який вимагає Замовник підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо продукту (товарів, послуг). Тому, виникає питання яким чином наявність зазначеного сертифікату підтверджує належне виконання технічних вимог, установлених у Документації (зокрема, Додаток 2)? Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що є дискримінаційною, не має обґрунтування та законних підстав.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля). Для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка/ або лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням учасником обов`язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та документ, що дає право органу сертифікації проводити сертифікацію систем менеджменту якості, завірений належним чином органом сертифікації, а також вказати сайт систем сертифікації, на якому можна перевірити дійсність наданих документів. Шановний Замовнику, в розділі 3 п.6 до Тендерної документації ви вимагаєте надання Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. По-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
В умовах тендерної документації на закупівлю послуг
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" міститься ряд вимог, що є дискримінаційними для охоронних фірм та звужують коло можливих учасників, а саме:
1. Вимоги щодо матеріально-технічної бази:
П. 1.3. Документальне підтвердження наявності у користуванні не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17 червня 2015р. №405); копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; 1.4. Копія документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, трекінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку в регіоні надання послуг (базова станція);
П. 1.5 Сканкопія з оригіналу дозволу(ів) встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», на право експлуатації радіостанцій на території Полтавської області або у всіх адміністративних областях України в кількості не менше 4 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача неменше 2 Вт.
Пунктом 19 Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності передбачено, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування диспетчерів пульту централізованої охорони.
Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови.
Додаток 2 до Тендерної Документациї п.1.6. та п 1.7 Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 4 (чотири) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. (Додатково у довільній формі надається документальне зобов’язання Учасника про надання не пізніше дати укладання договору по цій закупівлі прав віддаленого доступу Замовнику через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони Замовника). Зазначено Оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів IMEI. ¬
Ст. 17 Закону України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон), не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників процедури закупівлі, яка б вказувала на обов’язкову наявність персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та надання листа від ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник процедури закупівлі планує використовувати під час надання послуг. Вимагаємо прибрати дискримінуючу вимогу, яка перешкоджає брати участь у закупівлі постачальникам, які зможуть поставити аналогічні за своїми якостями послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Спеціалізована постова охорона приміщення Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
2. Вимоги щодо кваліфікації працівників
п.2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (кількість охоронників повинна відповідати вимогам трудового законодавства України), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі
2.2 Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, виданих на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі:
1.2.2. -документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційному розряду та додаток №3 п.1.2.8. Забезпеченням дотримання Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. Наданням завірених витягів з наказів про працевлаштування цих працівників на штатні посади охоронників, копії документів, які посвідчують їх кваліфікаційний рівень (до охорони Об’єкта залучаються охоронники не нижче 3-горозряду). ¬ Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» I I I кваліфікаційного розряду. В зв’язку із зазначеним,. вважаємо, що Замовник не має права вимагати зазначені документи та порушувати принцип добросовісної конкуренції учасників! Окрім того, відповідно до ст.43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. З урахуванням додатку №1 до тендерної вимоги додатку не відповідають ні одному із вищезазначених нормативно-правових актів, які є спеціальними актами, які регулюють вимоги до охоронців та до охоронної фірми за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Спеціалізована постова охорона за яким Комунальне підприємство «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а об’явила закупівлю послуги.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
- документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246), чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 2 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12); ¬ ЗУ Про охоронну діяльність та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, не передбачають встановлення вищезазначених вимоги для учасників. Копії медичних довідок про стан здоров’я охоронників, інформація про яких надається за вимогою п.2.2., в тому числі в спеціальних медичних (наркологічних та психіатричних) закладах дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Згідно ЗУ Про охоронну діяльність розділом III КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО СУБ’ЄКТ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРЯЄ ДАННІ ДОВІДКИ ПРИ ПРИЙОМІ НА РОБОТУ. ДО ТОГО ВСІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ МІСТЯТЬ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ ТА ЛІКАРСКІ ТАЄМНИЦІ В нормативно-правових актах, у яких зазначаються відомості, що становлять лікарську таємницю, відсутнє чітке визначення цього терміна. Відповідно до ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я «лікарську таємницю» можливо розуміти інформацію, яка стала відома медичні працівники й інші особи, яким у зв’язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд і результати, інтимну й сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості. Згідно з ст. 286 Цивільного кодексу України «лікарську таємницю» можливо розуміти як: таємницю про стан здоров'я особи; факт звернення за медичною допомогою; діагноз; інші відомості, одержані при медичному обстеженні особи. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
- документи, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше IV кварталу 2021 року. оригінали або належним чином посвідчені копії сторінок трудових книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у довідці).¬ вважаємо вище зазначену вимогу дискримінаційною та не коректною з наступних підстав: - вказаний в тендерній документації термін видачі документів, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів не раніше IV кварталу 2021 року, одразу ж звужує коло Учасників. Офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, за станом на яку, вказується що власник документа не притягався до кримінальної відповідальності. Ніяких згадок про те, що довідка буде недійсна через деякий час, немає. При працевлаштуванні на роботу працівник надає вказану довідку про відсутність судимості. Вимагати від нього довідку про несудимість не раніше IV кварталу 2021 року не коректно А «передбачити», що довідка з таким терміном видачі буде вимагатися при закупівлі охоронних послуг, може лише «свій» Постачальник охоронних послуг. Окрім того, в зв’язку з пандемією та прийняття ряду законів "Про боротьбу з коронавірусною інфекцією (COVID-19)" ці довідки можна отримати лиже порушуючи прийняті закони, оскільки: «Заявник під час подання запиту особисто пред’являє посадовій особі ДІ або ТСЦ документ, що посвідчує його особу, та надає його копію.» Для подачі запиту в електронному вигляді жоден охоронник нашої організації немає електронного підпису. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, у зв'язку з чим просимо виключити вимогу про те, що довідки, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів не раніше IV кварталу 2021 року.
3 Вимоги щодо наявності сертифікатів ISO:
Пропозиція учасника повинна мати підтвердження відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі викладена у розділі 3 п.6 до тендерної документації. Для підтвердження надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги щодо надання послуг з охорони та документ, що дає право органу сертифікації проводити сертифікацію систем менеджменту якості, завірений належним чином органом сертифікації, а також вказати сайт систем сертифікації, на якому можна перевірити дійсність наданих документів. Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Сертифікація в системі ISO 9001 для послуг монтаж та встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу не є обов’язковою в Україні. Відповідно до ч. 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01. Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси. При цьому, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників та законодавством не передбачено. Тому, вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 також прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Сертифікат, який вимагає Замовник підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо продукту (товарів, послуг). Тому, виникає питання яким чином наявність зазначеного сертифікату підтверджує належне виконання технічних вимог, установлених у Документації (зокрема, Додаток 2)? Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що є дискримінаційною, не має обґрунтування та законних підстав.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля). Для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка/ або лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням учасником обов`язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та документ, що дає право органу сертифікації проводити сертифікацію систем менеджменту якості, завірений належним чином органом сертифікації, а також вказати сайт систем сертифікації, на якому можна перевірити дійсність наданих документів. Шановний Замовнику, в розділі 3 п.6 до Тендерної документації ви вимагаєте надання Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. По-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2022 12:51
Шановний учаснику! КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" розглянуто Вашу вимогу. Вказана вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Використання суб’єктами охоронної діяльності транспорту реагування та радіозв’язку чітко регламентовано Законом України «Про охоронну діяльність». Також нами як Замовником закупівлі з метою забезпечення контролю за станом несення служби встановлено вимогу щодо наявності в учасників GPS-трекерів з фукнцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування співробітників охорони. Вказана умова зумовлена особливістю об’єкта охорони, системного виникнення позаштатних ситуацій з боку осіб, яких привозять до приймального відділення лікарні у стані алкогольного сп’яніння. Керівництво медичного закладу в першу чергу дбає про безпеку своїх працівників. Відповідні трекери є у вільному продажу і потенційні учасники закупівлі не обмежені у можливості їх придбання.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.Вимоги до персоналу охорони визначені Ліцензійними умови провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів Українивід 18 листопада 2015 р. № 960. Замовник закупівлі діє виключно в межах нормативно-правових актів, що регулюють порядок надання охоронних послуг в частині кваліфікаційних вимог до персоналу охорони. Отримання довідок про відсутність судимостей на даний час здійснюється Територіальних сервісних центрах на загальних засадах з урахуванням необхідності дотримання карантинних вимог (наявності масок у відвідувачів). Всі документи персоналу охорони повинні бути дійсними на момент подачі тендерної пропозиції.КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" встановлено розумний строк стосовно довідок про відсутність судимостей персоналу охорони.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Нами як Замовником закупівлі у відповідності до положень вищевказаного Закону і було встановлено вказані вимоги.
Використання суб’єктами охоронної діяльності транспорту реагування та радіозв’язку чітко регламентовано Законом України «Про охоронну діяльність». Також нами як Замовником закупівлі з метою забезпечення контролю за станом несення служби встановлено вимогу щодо наявності в учасників GPS-трекерів з фукнцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування співробітників охорони. Вказана умова зумовлена особливістю об’єкта охорони, системного виникнення позаштатних ситуацій з боку осіб, яких привозять до приймального відділення лікарні у стані алкогольного сп’яніння. Керівництво медичного закладу в першу чергу дбає про безпеку своїх працівників. Відповідні трекери є у вільному продажу і потенційні учасники закупівлі не обмежені у можливості їх придбання.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.Вимоги до персоналу охорони визначені Ліцензійними умови провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів Українивід 18 листопада 2015 р. № 960. Замовник закупівлі діє виключно в межах нормативно-правових актів, що регулюють порядок надання охоронних послуг в частині кваліфікаційних вимог до персоналу охорони. Отримання довідок про відсутність судимостей на даний час здійснюється Територіальних сервісних центрах на загальних засадах з урахуванням необхідності дотримання карантинних вимог (наявності масок у відвідувачів). Всі документи персоналу охорони повинні бути дійсними на момент подачі тендерної пропозиції.КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" встановлено розумний строк стосовно довідок про відсутність судимостей персоналу охорони.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Нами як Замовником закупівлі у відповідності до положень вищевказаного Закону і було встановлено вказані вимоги.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 10:13 |
Кінець періоду оскарження: | 07 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 27 січня 2022 10:13 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Спеціалізована постова охорона приміщення Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради»за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а на період з 10 лютого 2022 року до 31 грудня 2022 року) з підстави, передбаченої п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути,а саме, при публікації закупівлі відкритих торгів,було вказано, що послуги повинні надаватися з 10 лютого 2022 року - дана інформація не є коректною,так як аукціон закупівлі відбудеться 07 лютого 2022 року, після аукціону протягом 5 днів буде кваліфікація переможця, а потім 10 днів на оскарження рішення. Згідно вищевикладеної інформації надання послуг з 10 лютого 2022 року - неможливе . Дана інформація не може бути зміненою на майданчику закупівель , тому ми вимушені відмінити торги |
Документи:
27 січня 2022 10:13
|
Електронний підпис |
27 січня 2022 10:12
|
скан відміна.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-01-19-002622-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АНТАРЕС-3000", Код ЄДРПОУ:35439877
Дата подання: 01 лютого 2022 14:12
Дата подання: 01 лютого 2022 14:12
Щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Уповноваженою особою Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" під час скасування процедури закупівлі
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 03.02.2022 № 2248.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2022 09:19