Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26482717 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул.Б.Хмельницького, 32 |
Контактна особа: |
Божок Олена Вікторівна +380347262474 olena.bozhok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 005 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 12:06 |
Технічна специфікація.docx | |
19 січня 2022 12:06 |
Тендерна документацiя.doc | |
19 січня 2022 12:06 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000103 ● 942016b3d9254034b00442482719539e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
14.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2022-01-19-002198-с Комунальне некомерційне підприємство «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом; Промислова пральна машина з віджимом; Промисловий сушильний барабан 1 005 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 15:42:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пральної машини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-002198-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 15:29:55
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 18.10.2022 р. в межах здійснення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади (Спеціалізована промислова пральна машина з віджимом; Промислова пральна машина з віджимом; Промисловий сушильний барабан) (ID: UA-2022-01-19-002198-c), Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" повідомляє наступне:
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені керуючись реальними потребами відділення сервісної служби підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості, а також з урахуванням кількості текстилю для прання згідно розрахунку моделі сервісної служби КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради», враховуючи характеристики приміщення пральні, та підведеними в ньому комунікаціями.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації прайс-листів на момент вивчення ринку, а також здійснення аналізу реальних угод купівлі-продажу відповідного товару в інших суб’єктів господарювання.
2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" здійснює закупівлі за рахунок коштів НСЗУ, а також згідно з реєстром головних розпорядників бюджетних коштів не є розпорядником державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на КНП "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу від 03.11.2022 р. викладені у прикріпленому Замовником документі "Відповідь за результатами моніторингу.pdf". Окрім цього, враховуючи аргументовані заперечення до висновку, та відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження даного висновок про результати моніторингу до суду.
2022-11-10 15:32:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала суду від 17.11.2022 N640/19746/22. |
Дата публікації: | 21 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | N640/19746/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 листопада 2022 |
Документи:
21 листопада 2022 15:51
|
Електронний підпис |
21 листопада 2022 15:02
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промкомплектмонтаж" |
714 039,60
UAH з ПДВ
|
714 039,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Нова Колор" |
1 000 890,00
UAH з ПДВ
|
1 000 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП» |
1 005 000,00
UAH з ПДВ
|
1 005 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промкомплектмонтаж" #20609915 |
Відхилено |
714 039,60
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 16:44
|
ТОВ "Нова Колор" #31812885 |
Переможець |
1 000 890,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 16:54
|
Договір | укладений |
23 лютого 2022 16:29
|