Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2022 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 2 835 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 11:04 |
проект_договору2022майданчики.docx | |
19 січня 2022 11:04 |
Додаток3.doc | |
19 січня 2022 11:04 |
Додаток4.doc | |
19 січня 2022 11:04 |
Додаток1.doc | |
19 січня 2022 11:04 |
Додаток5.doc | |
19 січня 2022 11:04 |
Додаток2.doc | |
19 січня 2022 11:04 |
ТДмайданчики2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-17-000033 ● e26b60cf817e4093a485f940e7ad6be2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 21:47 |
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2022 № 35-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.10.2022 № 35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2022-01-19-001498-c 19.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 09:30:30
надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з утримання та облаштування дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків на території Сихівського району м. Львова (ДК 021:2015: 50870000-4 — послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-21 08:26:01
пояснення
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Під Зуброю" |
2 391 500,00
UAH з ПДВ
|
2 391 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Паркбуд" |
2 788 300,00
UAH з ПДВ
|
2 788 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Під Зуброю" #20773323 |
Переможець |
2 391 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 08:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2023 14:10
|
Додаток4ВТ.pdf | зміни до договору |
09 січня 2023 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:46
|
Додаток4ВТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 11:06
|
Договір4ВТдодатки.pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:06
|
Договір4ВТ.pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація |
Номер договору про закупівлю: | 4-ВТ/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація під кошторис |
Номер договору про закупівлю: | 4-ВТ/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |