Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922249 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський р-н, селище міського типу Чорнобай, вул.Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Світлана Ремеснікова +380680259187 chorvo1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 13:01 |
Очікувана вартість: | 313 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 567,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 22:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 22:01 |
проект договору хліб.doc | |
18 січня 2022 21:59 |
ТД хліб 2022.docx |
18 січня 2022 22:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 січня 2022 22:01 |
проект договору хліб.doc
|
||
18 січня 2022 21:59 |
ТД хліб 2022.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000001 ● dea8240ccc654bd288a8b545ab923cc9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 1-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
23.05.2022 № 1-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-18-010803-a, 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 14:57:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів (ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-010803-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- які зміни були внесені до тендерної документації, зокрема до проекту договору про закупівлю, що оприлюднений 18.01.2022 о 21:59 год;
- чому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Добровольського Вадима Дем’яновича наразі не розглянута?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-26 16:52:54
відповіді на питання
1. - чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
Відповідь: Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради не має власного веб-сайту, тому оголошення додатково оприлюднено відділом освіти ЧСР на веб-сайті Чорнобаївської територіальної громади (https://chornobay-rada.gov.ua/news/1653478606/).
2. - як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Відповідь: Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради зробив запит цінових пропозицій до постачальників хлібобулочних виробів. Дані цінові пропозиції додаються окремими файлами у поясненні. Також відділ освіти ЧСР скористався інтернет-ресурсами у формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості товару щодо постачання хлібопродуктів у сумі 313500,00 грн. з урахуванням ПДВ сформований на підставі розрахунку фактичного обсягу споживання за 2020-2021 роки та розцінок постачальників
3. - які зміни були внесені до тендерної документації, зокрема до проекту договору про закупівлю, що оприлюднений 18.01.2022 о 21:59 год.
Відповідь: змінено у специфікації назву переліку продуктів харчування, а саме: з "Хліб пшеничний вищий гатунок" на "хліб житньо-пшеничний цільнозерновий".
4. - чому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Добровольського Вадима Дем’яновича наразі не розглянута?
Відповідь: з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 було продовжено карантин у закладах освіти, які підпорядковані відділу освіти ЧСР та у зв'язку з тим, що з 24.02.2022 року було введено воєнний стан в Україні, розгляд тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Добровольського Вадима Дем’яновича припав на даний період (з врахування можливості продовження строку розгляду ТП до 20 робочих днів).
Тому потреба у закупівлі хліба житньо-пшеничного цільнозернового відпала. Замовник відповідно до п.1 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вирішив відмінити відкриті торги у зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович |
307 800,00
UAH з ПДВ
|
307 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Грінько Віктор Якович |
312 000,00
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович #3440410732 |
Очікує рішення |
307 800,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 13:24
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 26 травня 2022 17:30 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушення строків, визначених ч.10 ст.29 Закону |
29 квітня 2022 13:34
|
повідомлення.pdf |
29 квітня 2022 13:34
|
протокол.pdf |
Дата оприлюднення: | 26 травня 2022 17:41 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2022 17:41 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Замовник відповідно до п.1 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вирішив відмінити відкриті торги у зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
26 травня 2022 17:41
|
Електронний підпис |
26 травня 2022 17:32
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ про відміну торгів.pdf |