Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуга з поводження з побутовими відходами)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2022-01-18-010630-a deb98f7ca2bc4fbd83818928b426363c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Шишкова

+380332773455 shyshkova.yana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Яна Шишкова
+380332773455
shyshkova.yana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуга з поводження з побутовими відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуга з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Шевченка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 січня 2022 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛУЦЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
#30659101
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2022 20:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 13:03
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2022 11:34
ДУ 1 Луцькспецкомунтранс.pdf зміни до договору
25 травня 2022 11:32
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 20:29
Договір 157 від 18.01 Луцькспецкомунтранс.pdf укладений
18 січня 2022 20:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець з 01.04.2022 відповідно до ЗУ 2120-ІХ від 15.03.2022 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період воєнного стану" та інших нормативно-правових актів, що регулюють фінансово-господарську діяльність підприємств, установ, організацій у період дії воєнного стану, що введений відповідним Указом Президента України переходить на спрощену систему оподаткування зі ставкою 2% (3група) та призупиняє статус платника ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 333,33 UAH)