Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з приймання відходів на утилізацію) (код за ДК 021:2015 – 90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
Очікувана вартість
198 597,00 UAH
UA-2022-01-18-010563-a 122d18b75e8d4f82b31abd7015c2bff8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кияшко

+380672635540 gcs1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Золочівської сільської ради "Гнідинкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 34812715
Місцезнаходження: 08340, Україна , Київська обл., Бориспільський район, село Гнідин, вулиця Нова, будинок 1
Контактна особа: Олександр Кияшко
+380672635540
gcs1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 19:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2022 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 23:00
Очікувана вартість: 198 597,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 985,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Найменування: Комунальне підприємство Золочівської сільської ради «Гнідинкомунсервіс»
1.1. Код за ЄДРПОУ: 34812715
1.2. Місцезнаходження: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Заічко Наталії Валеріївни – уповноважена особа; 08340, Україна, Київська обл., село Гнідин, вул. Нова,1; Тел. 380983482712, Е-mail: gsc1@ukr.net
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198597,00 грн. (сто дев’яносто вісім тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень 00 копійок) (з ПДВ).
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з приймання відходів на утилізацію) (код за ДК 021:2015 – 90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення), 1050 тонн
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: Територія Золочівської сільської ради.
4. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 р.
5. Умови оплати: передоплата , протягом 5 банківських днів з дати отримання рахунку на послуги з приймання відходів на утилізацію.
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 25.01.2022 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 01.02.2022 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 тонни
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з приймання відходів на утилізацію) (код за ДК 021:2015 – 90510000-5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата , протягом 5 банківських днів з дати отримання рахунку на послуги з приймання відходів на утилізацію. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2022 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 19:56
№5 протокол від 18.01.22 СЗ з ТПВ.doc
18 січня 2022 19:56
Оголошення Полігон 18.01.2022.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій