Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Олена Юріївна Волик +380934647949 volyk@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 15:06 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 17:50 |
Тендерна документація.doc | |
18 січня 2022 17:50 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
18 січня 2022 17:50 |
Додаток 3 - Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000059 ● 281dc5dab8ea4ba4a48c77ad562143b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 16:43 |
30.12.2022 № 368
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2022 № 368
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2022-01-18-010192-а 18.01.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 40506248 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-09 11:28:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-010192-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-12 08:38:47
Про надання відповіді
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.
2. Разом з тим повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені концепцією проведення заходів проєкту, що затверджена Художньою радою при міському голові та що проводиться відповідно до розпорядження міського голови від 15.02.2022 № 2-15/2-р.
3. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо про подання до суду позовної заяви. |
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Документи:
03 лютого 2023 12:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Дия Лайт" |
698 000,00
UAH з ПДВ
|
698 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РАМАНОВ АНТОН ЕДУАРДОВИЧ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дия Лайт" #37453584 |
Переможець |
698 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 19:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 15:37
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
20 січня 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 20:21
|
Доп угода 2 ЄМФ.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 20:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 08:58
|
Доп угода ЄМФ.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2022 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 19:32
|
Договір ЄМФ.pdf | укладений |
18 лютого 2022 19:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі та суми основного договору на 271 531,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 13.2, 13.3, 13,4 Договору, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», для погашення кредиторської заборгованості Договір вважати пролонгованим на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 13.2, 13,4 Сторони дійшли згоди визнати кредиторську заборгованість за 2022 рік у сумі 426 468,40 грн. (Чотириста двадцять шість тисяч чотириста шістдесят вісім гривень 40 коп.), без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |