Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідравліка
Очікувана вартість
1 306 851,00 UAH
UA-2022-01-18-008363-a fc7a0c92d56f4dc8941fa3cda8c6f02c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерис Юлия

380677502310 ecovin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Код ЄДРПОУ: 33810743
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 59
Контактна особа: Чемерис Юлия
380677502310
ecovin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п.1ч.2 ст.40

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Гідравліка відповідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
886 шт
Гідравліка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Оплата кожної партії Товару здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти ) банківських днів з моменту отримання відповідної партії Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 січня 2022 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 15:57
ЗАПРОШЕННЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Екосімбуд"
#35373806
Переможець 1 306 851,00
UAH з ПДВ
18 січня 2022 16:13

Документи

18 січня 2022 16:13
Електронний підпис
18 січня 2022 16:13
Dovidka_22004332350480666110.pdf
18 січня 2022 16:13
ЗАПРОШЕННЯ.pdf
18 січня 2022 16:13
довідкиСт.17.pdf
18 січня 2022 16:13
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2022 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Екосімбуд"
#35373806
1 306 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2022 16:13
Електронний підпис
18 січня 2022 16:13
Dovidka_22004332350480666110.pdf
18 січня 2022 16:13
ЗАПРОШЕННЯ.pdf
18 січня 2022 16:13
довідкиСт.17.pdf
18 січня 2022 16:13
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 12:54
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 11:42
UA-2021-12-31-000704-a-report.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:42
UA-2021-12-31-000704-a-open.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:42
UA-2021-12-14-015340-c-report.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:42
UA-2021-12-14-015340-c-open.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:45
Договір Екосімбуд.pdf укладений
31 січня 2022 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14.12.2021 р. Замовником оголошено закупівлю - оголошення про проведення відкритих торгів (№UA-2021-12-14-015340-c), згідно предмету закупівлі: (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Гідравлика) У зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій п.1 ч.2 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель 31.12.2022 р. Замовником вдруге оголошено закупівлю - оголошення про проведення відкритих торгів - (№UA-2021-12-31-000704-a), згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Гідравлика) У зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій п.1 ч.2 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. Звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну закупівель – №№ UA-2021-12-14-015340-c та UA-2021-12-31-000704-a (далі – Звіти) та надають право Замовнику на проведення переговорної процедури згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону
Номер договору про закупівлю: 31/01-22
Договір:
Номер додаткової угоди: до повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 299 765,00
UAH (в тому числі ПДВ 216 627,50 UAH)