Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення різні (Розхідний медичний матеріал)
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2022-01-18-007971-a ● 83b87ed5691042e588ccc629b109a523
Відкриті торги
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКАДОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004060 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Шмідта, 24 |
Контактна особа: |
Яценко Альона Михайлівна +380953475281 medtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 15:44 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 12:45 |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Щодо кількості детально в Додатку № 1 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 найменувань
Вироби медичного призначення різні (Розхідний медичний матеріал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47172 — Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 13:57 |
Затверджений перелік змін Додаток 1 до тендерної документації від 27.01.2022.docx | |
27 січня 2022 13:57 |
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ зі змінами.docx |
27 січня 2022 13:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2022 13:57 |
Затверджений перелік змін Додаток 1 до тендерної документації від 27.01.2022.docx
|
|||
27 січня 2022 13:57 |
ТД _ МЕД МАТЕРІАЛИ зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-18-007971-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Медтехніка Херсон Сервіс, Код ЄДРПОУ:32479367
Дата подання: 21 січня 2022 12:54
СКАРГА ( ВИМОГА ) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна міська лікарня» Скадовської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
СКАРГА ( ВИМОГА )
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна міська лікарня» Скадовської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Розгорнути
Згорнути
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Скадовська центральна міська лікарня» Скадовської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2022 16:11
Уповноважена особа Яценко Альона Михайлівна керується виключно чинним законодавством в сфері публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснює об’єктивну та неупереджену оцінка тендерних пропозицій.
Вищезазначеною особою розглянуто скаргу від 21.01.2022 року № 21-01-08 від учасника ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС» (ЄДРПОУ 32479367) та зазначено, в якій вказано медико-технічні вимоги до тендерної документації Замовника торгів виписані Уповноваженою особою під конкретних виробників по позиціям № 46,47,48, не є асортиментом у ТОВ «Долфі –Україна» та не є виробником, офіційним дистриб’ютором зазначеного товару, № 79,80 не є асортиментом у ТОВ «Твел».
Замовник при складанні тендерної документації керувався відкритими інтернет - джерелами https://epikriz.com.ua. На данному сайті наявні вироби медичного призначення № 96,101 має щонайменше двох виробників аналогічного товару. Тому, данний перелік виробів медичного призначення не мають конкретного виробника.
Також, з метою отримання достовірної інформації або спростування такої інформації щодо відмови у наданні гарантійних листів від виробника, Уповноважена особа письмово звернулась до виробників та офіційних дистриб’юторів ТОВ «Ледум» та ТОВ «3М Україна» щодо учасника ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС». Виробники надали відповідь в телефонному режимі, що звернення збоку представника від даної фірми не було.
Отже, виходячи з вищевикладеного та відповідно ст. 94, 277 Цивільного кодексу України Замовник вважає недостовірною інформацію, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, що порушує честь, гідність та ділову репутацію фізичної та юридичної особи, а також звернеться з вимогою до ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС» про спростування такої інформації.
Наявність вимоги щодо надання «гарантійного листа від виробника із зазначенням найменуванням замовника…» для даної закупівлі - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі та в установлені строки. Виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Замовником визначено зазначені умови з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 5 Закону. Гаранійні листи забезпечують Замовника надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Окрім того, як свідчить уже згадувана Вами практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, учасник повинен довести та документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Замовник не вбачає порушення або дискримінації чи незаконного та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі відповідно до ст. 5 Закону, оскільки даний документ може отримати не лише один постачальник. Тому було прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до оголошення закупівлі.
Вищезазначеною особою розглянуто скаргу від 21.01.2022 року № 21-01-08 від учасника ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС» (ЄДРПОУ 32479367) та зазначено, в якій вказано медико-технічні вимоги до тендерної документації Замовника торгів виписані Уповноваженою особою під конкретних виробників по позиціям № 46,47,48, не є асортиментом у ТОВ «Долфі –Україна» та не є виробником, офіційним дистриб’ютором зазначеного товару, № 79,80 не є асортиментом у ТОВ «Твел».
Замовник при складанні тендерної документації керувався відкритими інтернет - джерелами https://epikriz.com.ua. На данному сайті наявні вироби медичного призначення № 96,101 має щонайменше двох виробників аналогічного товару. Тому, данний перелік виробів медичного призначення не мають конкретного виробника.
Також, з метою отримання достовірної інформації або спростування такої інформації щодо відмови у наданні гарантійних листів від виробника, Уповноважена особа письмово звернулась до виробників та офіційних дистриб’юторів ТОВ «Ледум» та ТОВ «3М Україна» щодо учасника ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС». Виробники надали відповідь в телефонному режимі, що звернення збоку представника від даної фірми не було.
Отже, виходячи з вищевикладеного та відповідно ст. 94, 277 Цивільного кодексу України Замовник вважає недостовірною інформацію, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, що порушує честь, гідність та ділову репутацію фізичної та юридичної особи, а також звернеться з вимогою до ТОВ «МЕДТЕХНІКА ХЕРСОН СЕРВІС» про спростування такої інформації.
Наявність вимоги щодо надання «гарантійного листа від виробника із зазначенням найменуванням замовника…» для даної закупівлі - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі та в установлені строки. Виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Замовником визначено зазначені умови з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 5 Закону. Гаранійні листи забезпечують Замовника надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Окрім того, як свідчить уже згадувана Вами практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, учасник повинен довести та документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Замовник не вбачає порушення або дискримінації чи незаконного та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі відповідно до ст. 5 Закону, оскільки даний документ може отримати не лише один постачальник. Тому було прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до оголошення закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-18-007971-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 22 лютого 2022 15:03
Дата подання: 22 лютого 2022 15:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2022 13:38
рішення від 24.02.2022 № 3796.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2022 13:38
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 №946.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 13:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2022 № 4519.pdf
Дата публікації: 11 травня 2022 11:26
Рішення від 10.05.2022 №4519.pdf
Дата публікації: 11 травня 2022 14:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ |
2 024 370,96
UAH з ПДВ
|
2 024 370,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОНОВАЛОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
2 186 545,00
UAH з ПДВ
|
2 175 045,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ #41188235 |
Відхилено |
2 024 370,96
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 15:39
|
|
ФОП "КОНОВАЛОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" #3298615838 |
Переможець |
2 175 045,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2022 15:40
|