Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 02003675 |
Вебсайт: | http://khrcph.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Кириченко +380573418019 sabdacha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 11:25 |
Очікувана вартість: | 3 042 183,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником за отриманий Товар протягом 30 календарних днів з моменту його отримання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладних, після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 13:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 13:45 |
Зміни 24.01.22.docx | |
24 січня 2022 13:45 |
Договор (Додаток №2) (нова редакція 24.01.22).docx | |
18 січня 2022 14:56 |
ТД _ ЛІКИ (Дод.перелік).doc |
24 січня 2022 13:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2022 13:45 |
Зміни 24.01.22.docx
|
|||
24 січня 2022 13:45 |
Договор (Додаток №2) (нова редакція 24.01.22).docx
|
|||
18 січня 2022 14:56 |
ТД _ ЛІКИ (Дод.перелік).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-24-000047 ● 17bdb8c02d264eeb8381150f4a74620d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 21:38 |
НАКАЗ
24.01.2023 № 9
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 9
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2022-01-18-007010-a 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 12:09:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Лікарські засоби різні - 109 найменувань», ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-18-007010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) ?
2. Чому при наданні довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені при виконанні договору ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» не вказано посаду водія на автотранспорт RENAULT MASCOTT спеціалізований вантажний - фургон малотонажний -В Реєстраційний номер – АХ6404КХ?
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 22.02.2022 № 61 до 31.03.2023 додатковою угодою № 3 від 30.12.2022 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено у встановленому порядку?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-02 14:01:24
Відповідь на звернення
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-01-30 12:09:02 та повідомляє наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Здійсненні закупівлі по предмету: Лікарські засоби різні - 109 найменувань; 33600000-6 - Фармацевтична продукція згідно коду ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання лікарських засобів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів нашого закладу.
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3"(надалі - Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в документації передбачено: …всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»..
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу 11 «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozorro і т.д.)
Також зазначаємо, що при формуванні очікуваної вартості були враховані норми Постанови КМУ від 25.03.2009р. №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), Постанови КМУ від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами (в редакції станом на дату подання пропозиції), і цінами, зареєстрованими у реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що накуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів» (Зазначений розрахунок додається у вигляді таблиці).
Розрахунок сформовано у відповідності до наступних вимог:
1) на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів, а також лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до договорів керованого доступу), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків (згідно Постанови КМУ від 17.10.2008р. № 955);
2) податок на додану вартість 7 відсотків додається до бази оподаткування, яка визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості лікарського засобу, до якої включається гранична торговельна (роздрібна) надбавка до закупівельної ціни (згідно Листа МЕРТ 0.04.2014 № 3721-08/11000-12 «Щодо порядку розрахунку визначення вартості лікарських засобів та виробів медичного призначення з урахуванням податку на додану вартість та існуючих надбавок»).
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 2 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників лікарських засобів.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Prozorro).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 8 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реестрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприемців та громадських формувань Замовник з 01.09.2018 року втратив статус закладу охорони здоров'я (далі - ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне підприємство (далі - КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 01.09.2018 року року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не е бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів, обов'язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі Лікарські засоби різні - 109 найменувань; 33600000-6 - Фармацевтична продукція згідно коду ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник.
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З приводу цього питання повідомляємо, що на офіційному сайті Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" в розділі «Публічна інформація» (Відкриті торги (список закупівель)) наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо цієї процедури.
3. Щодо відсутності вказання посади водія на автотранспорт RENAULT MASCOTT спеціалізований вантажний - фургон малотонажний -В Реєстраційний номер – АХ6404КХ в наданій довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені при виконанні договору ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», повідомляємо наступне:
В пункті 5.2.2. Тендерної документації встановлена вимога надання довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати кількість працівників, прізвище, ім’я, по батькові працівника, посади, які вони обіймають, рівень кваліфікації працівників та досвід, які будуть залучені при виконанні договору.
ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання умов договору №1564 від 03.02.2022р., де вказано працівників підприємства, що залучені до виконання умов договору. Крім того, учасником ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» в складі пропозиції було надано копію договору перевезення, на підставі чого видно, що ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» для перевезення товару залучає інше підприємство, таким чином водії транспортного засобу RENAULT MASCOTT спеціалізований вантажний - фургон малотонажний -В Реєстраційний номер – АХ6404КХ не є працівником учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», а ПП «НЕРТУС», тому і вимоги щодо його зазначення в довідці документацією не передбачено.
4. Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 22.02.2022 № 61 до 31.03.2023 додатковою угодою № 3 від 30.12.2022 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено у встановленому порядку, повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.»
При підготовці плану закупівель та оцінки потреби в лікарських засобів лікарні, було прийнято рішення щодо забезпечення потреб лікарні в лікарських засобах, та безперебійної можливості надання медичної допомоги на початку 2023 року, шляхом укладання додаткової угоди на продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Видатки заплановані у фінансовому плані на 2023 рік. Який затверджено Харківською обласною Радою 16 грудня 2023 року.
Зазначена додаткова угода була укладена у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема з дотриманням основоположних принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законі України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновках моніторингу було виявлене порушення частини шостої статті 41 Закону, щодо подовження дії договору від 22.02.2022 року №61 до 31.03.2023. У зв’язку із отриманням гуманітарної допомоги у виді медичних препаратів в достатній кількості, було прийнято рішення провести торги після уточнення потреби ліків для медичного закладу до кінця поточного року. Зробивши аналіз висновків моніторингу було прийняте рішення усунути недоліки шляхом звітувати про виконання (закриття ) договору від 22.02.2022 року №61 у системи Prozorro. Також була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою з приводу уникнення в подальшому порушень законодавства в сфері закупівель.
2023-02-16 12:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
294 541,20
UAH з ПДВ
|
294 541,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
2 187 317,19
UAH з ПДВ
|
2 187 317,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
2 943 843,86
UAH з ПДВ
|
2 943 843,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" #22065477 |
Відхилено |
294 541,20
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 09:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 лютого 2022 00:00
|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Відхилено |
2 187 317,19
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 09:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" #43891001 |
Переможець |
2 943 843,86
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:35
|
Додаткова угода №3 до Договору №61 від 22.02.22 АВЕНТУСФАРМ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:29
|
Додаткова угода №2 до Договору №61 від 22.02.22 АВЕНТУСФАРМ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 15:15
|
ДУ №1 від 08.09.2022р. (до дог. 61 від 22.02.2022р. з ТОВ АВЕНТУСФАРМ).pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 14:46
|
Договір №61 від 22.02.2022р., з дод.№1(з ТОВ АВЕНТУСФАРМ).pdf | укладений |
22 лютого 2022 14:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
L-ЛІЗИНУ ЕСЦИНАТ | 5 | упаковка |
535,43
UAH з ПДВ
|
АДАЖИО | 279 | упаковка |
543,67
UAH з ПДВ
|
АДАЖИО | 90 | упаковка |
317,68
UAH з ПДВ
|
АКСОТИЛІН | 10 | упаковка |
417,73
UAH з ПДВ
|
АКТОВЕГІН | 24 | упаковка |
414,88
UAH з ПДВ
|
АЛЗЕПІЛ | 92 | упаковка |
393,74
UAH з ПДВ
|
АЛЗЕПІЛ | 104 | упаковка |
272,56
UAH з ПДВ
|
АМБРОКСОЛ | 312 | упаковка |
15,43
UAH з ПДВ
|
АМІТРИПТИЛІНУ ГІДРОХЛОРИД | 111 | упаковка |
163,04
UAH з ПДВ
|
АМІЗОН | 10 | упаковка |
58,74
UAH з ПДВ
|
АМІКСИН ІС | 36 | упаковка |
158,79
UAH з ПДВ
|
АРГІТЕК | 60 | Флакон |
66,04
UAH з ПДВ
|
АРІЛЕНТАЛ | 409 | упаковка |
323,57
UAH з ПДВ
|
АРИП | 145 | упаковка |
264,08
UAH з ПДВ
|
АРИПРАЗОЛ | 145 | упаковка |
264,08
UAH з ПДВ
|
АСКОРБІНОВА КИСЛОТА | 533 | упаковка |
35,44
UAH з ПДВ
|
АСПАРКАМ | 20 | упаковка |
30,26
UAH з ПДВ
|
АСПАРКАМ | 200 | упаковка |
33,56
UAH з ПДВ
|
БЕТАГІС | 30 | упаковка |
310,81
UAH з ПДВ
|
БЕТАГІСТИН | 64 | упаковка |
133,31
UAH з ПДВ
|
ВАЗОПРО | 84 | упаковка |
517,77
UAH з ПДВ
|
ВЕЛАКСИН | 66 | упаковка |
718,29
UAH з ПДВ
|
ВІКАСОЛ | 11 | упаковка |
115,00
UAH з ПДВ
|
ВІНПОЦЕТИН | 1034 | упаковка |
54,55
UAH з ПДВ
|
ВІНПОЦЕТИН | 150 | упаковка |
41,91
UAH з ПДВ
|
ВІТАКСОН | 30 | упаковка |
176,44
UAH з ПДВ
|
ГАЛОПЕРИДОЛ ДЕКАНОАТ | 160 | упаковка |
321,91
UAH з ПДВ
|
ГІДАЗЕПАМ ІС | 180 | упаковка |
157,61
UAH з ПДВ
|
ГЛІЦИН | 30 | упаковка |
56,15
UAH з ПДВ
|
ГРОПІВІРІН | 234 | упаковка |
252,95
UAH з ПДВ
|
ДАРСІЛ | 300 | упаковка |
88,87
UAH з ПДВ
|
ДИБАЗОЛ | 260 | упаковка |
96,52
UAH з ПДВ
|
ДИМЕДРОЛ | 207 | упаковка |
32,61
UAH з ПДВ
|
ДИПІРИДАМОЛ | 13 | упаковка |
31,71
UAH з ПДВ
|
ДІАЛІПОН | 36 | упаковка |
288,26
UAH з ПДВ
|
ЕГОЛАНЗА | 21 | упаковка |
875,41
UAH з ПДВ
|
ЕРМУЦИН | 47 | упаковка |
247,06
UAH з ПДВ
|
ЕСЦИТАМ АСІНО | 36 | упаковка |
274,98
UAH з ПДВ
|
ЗОЛОФТ | 20 | упаковка |
471,13
UAH з ПДВ
|
КАПТОПРЕС | 150 | упаковка |
61,21
UAH з ПДВ
|
КВЕТИРОН | 85 | упаковка |
306,95
UAH з ПДВ
|
КВЕТІПІН | 75 | упаковка |
320,43
UAH з ПДВ
|
КВЕТИКСОЛ | 150 | упаковка |
476,58
UAH з ПДВ
|
КВЕТІПІН | 230 | упаковка |
384,55
UAH з ПДВ
|
КВЕТИКСОЛ | 167 | упаковка |
194,10
UAH з ПДВ
|
КВЕТИРОН | 167 | упаковка |
182,06
UAH з ПДВ
|
КВЕТІПІН | 110 | упаковка |
961,53
UAH з ПДВ
|
КЕТОЛОНГ | 82 | упаковка |
142,46
UAH з ПДВ
|
КЛОПІКСОЛ-АКУФАЗ | 15 | упаковка |
1 707,93
UAH з ПДВ
|
АМІНОКАПРОНОВА КИСЛОТА | 136 | Флакон |
64,63
UAH з ПДВ
|
КОГНУМ | 120 | упаковка |
242,36
UAH з ПДВ
|
КОНТРИВЕН | 9 | упаковка |
326,57
UAH з ПДВ
|
КОРВАЛМЕНТ | 147 | упаковка |
38,73
UAH з ПДВ
|
КОРДІАМІН | 169 | упаковка |
86,91
UAH з ПДВ
|
КОФЕЇН-БЕНЗОАТ НАТРІЮ | 119 | упаковка |
32,03
UAH з ПДВ
|
ЛІПРАЗИД | 124 | упаковка |
73,22
UAH з ПДВ
|
МАГНІКОР | 56 | упаковка |
78,75
UAH з ПДВ
|
МЕДОПРАМ | 150 | упаковка |
274,98
UAH з ПДВ
|
МЕЗАТОН | 6 | упаковка |
128,81
UAH з ПДВ
|
МЕМАМЕД | 12 | упаковка |
173,61
UAH з ПДВ
|
МЕТАМАКС | 180 | упаковка |
531,31
UAH з ПДВ
|
МІАСЕР | 215 | упаковка |
247,06
UAH з ПДВ
|
МІАСЕР | 146 | упаковка |
441,27
UAH з ПДВ
|
НЕЙРО-НОРМ | 47 | упаковка |
130,34
UAH з ПДВ
|
НІКОТИНОВА КИСЛОТА | 300 | упаковка |
56,15
UAH з ПДВ
|
НІЦЕРГОЛІН | 52 | упаковка |
149,13
UAH з ПДВ
|
НОВІРИН | 50 | упаковка |
139,96
UAH з ПДВ
|
НОРМОВЕН | 15 | упаковка |
281,20
UAH з ПДВ
|
НОРФЛОКСАЦИН | 20 | упаковка |
134,93
UAH з ПДВ
|
ПАПАВЕРИН | 363 | упаковка |
72,16
UAH з ПДВ
|
ПАРОКСИН | 39 | упаковка |
386,79
UAH з ПДВ
|
ПЕНТОКСИФІЛІН | 515 | упаковка |
75,10
UAH з ПДВ
|
ПЕНТОТРЕН | 450 | Флакон |
107,94
UAH з ПДВ
|
ПІРАЦЕТАМ | 515 | упаковка |
51,45
UAH з ПДВ
|
ПІРИДОКСИНУ ГІДРОХЛОРИД | 1960 | упаковка |
43,91
UAH з ПДВ
|
ПЛАТИФІЛІН | 14 | упаковка |
86,87
UAH з ПДВ
|
ПРЕГАБАЛІН | 225 | упаковка |
129,13
UAH з ПДВ
|
РЕВМОКСИКАМ | 60 | упаковка |
164,67
UAH з ПДВ
|
РЕЛАКСИЛ | 150 | упаковка |
90,52
UAH з ПДВ
|
РЕОСОРБІЛАКТ | 643 | упаковка |
118,20
UAH з ПДВ
|
РИБОКСИН | 931 | упаковка |
36,62
UAH з ПДВ
|
СЕРМІОН | 5 | упаковка |
1 160,63
UAH з ПДВ
|
СИМОДА | 47 | упаковка |
405,96
UAH з ПДВ
|
СОЛЕКС | 27 | упаковка |
506,00
UAH з ПДВ
|
СОЛЕКС | 33 | упаковка |
735,30
UAH з ПДВ
|
СОЛЕРОН | 27 | упаковка |
471,99
UAH з ПДВ
|
СОЛЕРОН | 30 | упаковка |
739,76
UAH з ПДВ
|
СОНАПАКС | 25 | упаковка |
323,57
UAH з ПДВ
|
СОНОВАН | 200 | упаковка |
39,95
UAH з ПДВ
|
СТИМУЛОТОН | 63 | упаковка |
542,44
UAH з ПДВ
|
СТРОФАНТИН | 8 | упаковка |
32,03
UAH з ПДВ
|
СУПРАСТИН | 2 | упаковка |
113,77
UAH з ПДВ
|
ТИЗЕРЦИН | 53 | упаковка |
140,53
UAH з ПДВ
|
ТИЗЕРЦИН | 82 | упаковка |
137,99
UAH з ПДВ
|
ТІАМІНУ ХЛОРИД | 1100 | упаковка |
38,73
UAH з ПДВ
|
ТІВОМАКС | 1078 | Флакон |
123,24
UAH з ПДВ
|
ТІЗАЛУД | 36 | упаковка |
223,52
UAH з ПДВ
|
ТОНОРМА | 80 | упаковка |
51,92
UAH з ПДВ
|
ТРИТТІКО | 200 | упаковка |
469,87
UAH з ПДВ
|
ТРИТТІКО XR | 47 | упаковка |
880,29
UAH з ПДВ
|
ТРИФТАЗИН | 534 | упаковка |
116,74
UAH з ПДВ
|
ТРИФТАЗИН | 68 | упаковка |
97,35
UAH з ПДВ
|
Т-ТРІОМАКС | 724 | упаковка |
158,79
UAH з ПДВ
|
ТРУКСАЛ | 10 | упаковка |
312,04
UAH з ПДВ
|
СОРБІФЕР ДУРУЛЕС | 50 | упаковка |
176,21
UAH з ПДВ
|
ФАЙТОБАКТ | 150 | Флакон |
121,87
UAH з ПДВ
|
ФРЕЙМ | 107 | упаковка |
258,83
UAH з ПДВ
|
ЦЕРЕБРОЛІЗИН | 2 | упаковка |
621,11
UAH з ПДВ
|
ЦИКЛОДОЛ | 1060 | упаковка |
30,88
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків , коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |