Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33763070 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Контактна особа: |
Гіоргобіані Софіко Джоннівна +380314246500 s.g.010203@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 449 962,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 249,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахуванням коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 19:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 19:19 |
Додаток 3.docx | |
18 січня 2022 19:19 |
Додаток 4.docx | |
18 січня 2022 19:19 |
ТД_риба.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-18-000015 ● f01256a3480345bea83b2870dae905ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2022 № 4-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.04.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-01-18-004958-c 18.01.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 10:53:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Риба морожена ( хек тушка без голови, філе минтая)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-004958-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-22 15:10:04
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень від 19.04.2022, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості:
На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі (риби мороженої) до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника.
2. Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/
Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю № 22 від 07.03.2022 р. розірвано на виконання висновку про результати моніторингу. Порушення усунуто.
2022-05-09 17:21:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань (розірвання) за договором
2022-05-12 10:59:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ |
1 309 248,78
UAH з ПДВ
|
1 309 248,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Корольков М.В. |
1 387 680,00
UAH з ПДВ
|
1 387 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИКИТАНИЄЦЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 449 600,00
UAH з ПДВ
|
1 449 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КУЦИН ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ #2272903576 |
Відхилено |
1 309 248,78
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 17:02
|
|
ФОП Корольков М.В. #2965900135 |
Переможець |
1 387 680,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 18:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 17:13
|
угода про розірвання.pdf | укладений |
09 травня 2022 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 13:48
|
Договір 22.pdf | укладений |
09 березня 2022 13:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
хек тушка без голови | 5256 | кг |
75,00
UAH
|
філе минтая | 8279 | кг |
120,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-18-004958-c від 18.04.2022 року (ID моніторингу: UA-M-2022-04-18-000015) |