Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаря вода та пов"язана продукція
Очікувана вартість
1 844 915,65 UAH
UA-2022-01-18-004562-a cbe66ca9b83f43afbd2e8e6155609b07
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

А.М. Міновська

+380985302336
+380735302336
smila_liceum@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41491657
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Cміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 16
Контактна особа: А.М. Міновська
+380985302336, +380735302336
smila_liceum@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


пара, гаря вода та пов"язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
460.391 гігакалорія
пара, гаря вода та пов"язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Героїв Небесної Сотні ,16, місто Сміла, Черкаська область, 20701, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пара, гаря вода та пов"язана продукція Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

18 січня 2022 12:42
Електронний підпис
18 січня 2022 12:41
scan 3.jpg
18 січня 2022 12:41
scan 2.jpg
18 січня 2022 12:41
scan 1.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-25-000012 ● b64c679225ec4abcbb0d7bd5364729ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2022 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

25.01.2022 №25
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
Від 25.01.2022 № 25

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі

UA-2022-01-18-004562-a, 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-26 14:58:34

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Теплова енергія пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-004562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-18-004562-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції саме з технічних причин, оскільки в м. Сміла є й інші суб’єкти господарювання, що забезпечують теплопостачання, зокрема Комунальне підприємство ТОВ "Смілаенергопромтранс" ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-28 14:16:36

Північний офіс держаудиторської служби

Навчально-виховний комплекс "Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради ради Черкаської області повідомляє:
1. Очікувана вартість була розрахована на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджної наказом мін.економіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та комунальних тарифів. Очікувана вартість закупівлі послуг визначається як добуток необхідного обсягу, який розраховується на підставі аналізу витрат попереднього року (розрахунок потреби на 2022 рік) послуг та ціни (тарифу), затвердженого відповідним рішенням Смілянської міської ради (Виконавчий комітет) від 21.10.2021 №511 для споживачів бюджетних утанов та організацій - 4007,28 грн. Споживання Гкал 460,39 х тариф 4007,28 = 1844915,65 загальна вартість з ПДВ. Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до закону України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 № 2633-ІY, Закону Украхни "Про житлово-комунальні послуги" від 09.11.2017 №2189-VІІІ, Правилами надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 №830, Правилам технічної експлуатації теплових установок і мереж, затвердженим наказом Міністерства ПтаЕ від 14.02.2007 №71 "Правил надання послуг з централізованого оралення, постачанняя холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 та інших нормативно-правових актів України.
2. На власному сайті інформацію не розміщували.
З .Постачальник ТОВ"Смілаенергопромтранс" знаходиться в іншому районі міста. Сполучень мереж до НВК"Лідер" ніяких немає. Тому постачання тепла здійснює КП "Смілакомунтеплоенерго".

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-02-09 11:14:26

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)

Додаткова про різірвання договору з КП "Смілакомунтеплоенерго"

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 21.01.2022 р. м. Сміла Навчально-виховний коммплекс «Ліцей – загальноосвітня кола І-ІІІ ступенів «Лідер Смілянської міської ради Черкаської області ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі : Пара, гаряа вода та пов’язана продукція ДК 021:2015 09320000-8, та зобов’язання щодо усунення порушеня законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення через електрону систему закупівель інформацію про виконання зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. По переговорній процедурі закупівля: Пара,гаря вода та пов’язана продукція код ДК ДК 021:2015 09320000-8, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-18-004562-a договір на закупівлю послуг теплової енергії за державні кошти розірвано, оприлюднено в електроній системі. Пройдено навчання за переговорною процедурою. Проаналізовано помилки. Зобов’язуємось в подальшій роботі не допускати помилок в електронній системі та розміщувати інформацію на власному сайті. Уповноважена особа Алла МІНОВСЬКА

2022-02-21 15:20:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.) • усунуто

Замовником розірвано договір про закупівлю та проведено навчання з публічних закупівель (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 21.01.2022 р).

2022-02-23 09:18:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО"
#33648312
Переможець 1 844 915,65
UAH
18 січня 2022 12:45

Документи

18 січня 2022 12:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2022 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО"
#33648312
1 844 915,65
UAH
Документи

Документи

18 січня 2022 12:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 11:03
ду1.png укладений
09 лютого 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 17:03
протокол.png зміни до договору
26 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:08
scan 12 нове.pdf укладений
24 січня 2022 15:07
scan 11.pdf укладений
24 січня 2022 15:07
scan 10.pdf укладений
24 січня 2022 15:07
scan 9.pdf укладений
24 січня 2022 15:07
scan 8.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 7.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 6.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 5.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 4.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 3.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 2.pdf укладений
24 січня 2022 15:06
scan 1.pdf укладений
24 січня 2022 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка виправлення № договору
Номер договору про закупівлю: 12/9
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 844 915,65
UAH
Причини розірвання договору: за взаємною згодою