Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 41491657 |
Місцезнаходження: | 20701, Україна , Черкаська обл., м. Cміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 16 |
Контактна особа: |
А.М. Міновська +380985302336, +380735302336 smila_liceum@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | пара, гаря вода та пов"язана продукція | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
18 січня 2022 12:42 |
Електронний підпис |
18 січня 2022 12:41 |
scan 3.jpg |
18 січня 2022 12:41 |
scan 2.jpg |
18 січня 2022 12:41 |
scan 1.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-25-000012 ● b64c679225ec4abcbb0d7bd5364729ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2022 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2022 №25
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
Від 25.01.2022 № 25
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-18-004562-a, 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 14:58:34
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Теплова енергія пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-004562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-18-004562-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції саме з технічних причин, оскільки в м. Сміла є й інші суб’єкти господарювання, що забезпечують теплопостачання, зокрема Комунальне підприємство ТОВ "Смілаенергопромтранс" ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-28 14:16:36
Північний офіс держаудиторської служби
Навчально-виховний комплекс "Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради ради Черкаської області повідомляє:
1. Очікувана вартість була розрахована на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджної наказом мін.економіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та комунальних тарифів. Очікувана вартість закупівлі послуг визначається як добуток необхідного обсягу, який розраховується на підставі аналізу витрат попереднього року (розрахунок потреби на 2022 рік) послуг та ціни (тарифу), затвердженого відповідним рішенням Смілянської міської ради (Виконавчий комітет) від 21.10.2021 №511 для споживачів бюджетних утанов та організацій - 4007,28 грн. Споживання Гкал 460,39 х тариф 4007,28 = 1844915,65 загальна вартість з ПДВ. Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до закону України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 № 2633-ІY, Закону Украхни "Про житлово-комунальні послуги" від 09.11.2017 №2189-VІІІ, Правилами надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 №830, Правилам технічної експлуатації теплових установок і мереж, затвердженим наказом Міністерства ПтаЕ від 14.02.2007 №71 "Правил надання послуг з централізованого оралення, постачанняя холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 та інших нормативно-правових актів України.
2. На власному сайті інформацію не розміщували.
З .Постачальник ТОВ"Смілаенергопромтранс" знаходиться в іншому районі міста. Сполучень мереж до НВК"Лідер" ніяких немає. Тому постачання тепла здійснює КП "Смілакомунтеплоенерго".
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-09 11:14:26
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Додаткова про різірвання договору з КП "Смілакомунтеплоенерго"
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 21.01.2022 р. м. Сміла Навчально-виховний коммплекс «Ліцей – загальноосвітня кола І-ІІІ ступенів «Лідер Смілянської міської ради Черкаської області ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі : Пара, гаряа вода та пов’язана продукція ДК 021:2015 09320000-8, та зобов’язання щодо усунення порушеня законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення через електрону систему закупівель інформацію про виконання зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. По переговорній процедурі закупівля: Пара,гаря вода та пов’язана продукція код ДК ДК 021:2015 09320000-8, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-18-004562-a договір на закупівлю послуг теплової енергії за державні кошти розірвано, оприлюднено в електроній системі. Пройдено навчання за переговорною процедурою. Проаналізовано помилки. Зобов’язуємось в подальшій роботі не допускати помилок в електронній системі та розміщувати інформацію на власному сайті. Уповноважена особа Алла МІНОВСЬКА
2022-02-21 15:20:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.) • усунуто
Замовником розірвано договір про закупівлю та проведено навчання з публічних закупівель (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 21.01.2022 р).
2022-02-23 09:18:07
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО" #33648312 |
Переможець |
1 844 915,65
UAH
|
18 січня 2022 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 11:03
|
ду1.png | укладений |
09 лютого 2022 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 17:03
|
протокол.png | зміни до договору |
26 січня 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:08
|
scan 12 нове.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:07
|
scan 11.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:07
|
scan 10.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:07
|
scan 9.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:07
|
scan 8.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 7.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 6.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 5.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 4.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 3.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 2.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
scan 1.pdf | укладений |
24 січня 2022 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка виправлення № договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |