Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Очікувана вартість
47 850,00 UAH
UA-2022-01-18-004471-a ● 30b9fff8d38c4d82876977a52408afa8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01985251 |
Місцезнаходження: | 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1 |
Контактна особа: |
Ірина Ковтун +380563738478, +380563756219 oblnarkoing@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 14:07 |
Очікувана вартість: | 47 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 кілограм
Риба морожена Хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів , при наявності фінансування, після отримання товару на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 12:35 |
Оголошення КП ОМПЦЛЗ ДОР риба.doc | |
18 січня 2022 12:35 |
dogovir_2022проект риба.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004471-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Бурмака Павло Павлович, Код ЄДРПОУ:3628804857
Дата подання: 19 січня 2022 13:53
Вимога
Доброго дня!
Керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаюсь до Вас з вимогою щодо усунення порушень.
1) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «копію сертифіката ДСТУ ІSO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» виданого на ім’я виробника та на ім’я учасника».
Виконати цю вимогу Оголошення не є можливим, оскільки ДСТУ ІSO 22000:2007 не діє в Україні з 01 липня 2021 року на підставі Наказу Державного підприємства «Український науково - дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 340 від 31.10.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» (із змінами, внесеними згідно з Наказом Українського науково - дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 452 від 23.11.2021 року).
Також, звертаємо увагу Замовника, що з огляду на те, що предметом закупівлі є «риба с/м хек» надати будь-які сертифікати (в тому числі ДСТУ ІSO 22000:2007) на виробника товару - не є можливим, оскільки «риба с/м хек» має іноземне походження (не виробляється (виловлюється) на території України), а тому виробниками цієї продукції є іноземні компанії. Такі іноземні компанії - виробники риби с/м хек, не мають змоги отримати сертифікати на відповідність державному стандарту України.
Просимо виключити цю вимогу з оголошення.
2) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару»
Просимо Замовника надати роз’яснення, чи можливо використовувати один транспортний засіб для постачання товару з огляду на невеликий обсяг предмету закупівлі (550 кг.) і таким чином надати одне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу?
3) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «- копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Просимо Замовника надати роз’яснення, чи можливо використовувати один транспортний засіб для постачання товару з огляду на невеликий обсяг предмету закупівлі (550 кг.) і таким чином надати одну довідку про санітарну обробку?
4) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково), та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду»
Виконати цю вимогу Замовника не є можливим, оскільки такий документ, як «санітарна книжка» - скасовано та більше не діє в Україні.
Просимо внести відповідні зміни до оголошення та виключити цю вимогу.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Керуючись частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаюсь до Вас з вимогою щодо усунення порушень.
1) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «копію сертифіката ДСТУ ІSO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» виданого на ім’я виробника та на ім’я учасника».
Виконати цю вимогу Оголошення не є можливим, оскільки ДСТУ ІSO 22000:2007 не діє в Україні з 01 липня 2021 року на підставі Наказу Державного підприємства «Український науково - дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 340 від 31.10.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» (із змінами, внесеними згідно з Наказом Українського науково - дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 452 від 23.11.2021 року).
Також, звертаємо увагу Замовника, що з огляду на те, що предметом закупівлі є «риба с/м хек» надати будь-які сертифікати (в тому числі ДСТУ ІSO 22000:2007) на виробника товару - не є можливим, оскільки «риба с/м хек» має іноземне походження (не виробляється (виловлюється) на території України), а тому виробниками цієї продукції є іноземні компанії. Такі іноземні компанії - виробники риби с/м хек, не мають змоги отримати сертифікати на відповідність державному стандарту України.
Просимо виключити цю вимогу з оголошення.
2) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару»
Просимо Замовника надати роз’яснення, чи можливо використовувати один транспортний засіб для постачання товару з огляду на невеликий обсяг предмету закупівлі (550 кг.) і таким чином надати одне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу?
3) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «- копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Просимо Замовника надати роз’яснення, чи можливо використовувати один транспортний засіб для постачання товару з огляду на невеликий обсяг предмету закупівлі (550 кг.) і таким чином надати одну довідку про санітарну обробку?
4) Відповідно до пункту 4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, від Учасників вимагається надання: «копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково), та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду»
Виконати цю вимогу Замовника не є можливим, оскільки такий документ, як «санітарна книжка» - скасовано та більше не діє в Україні.
Просимо внести відповідні зміни до оголошення та виключити цю вимогу.
Дякуємо!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МИХАЙЛОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2532819254 |
Переможець |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 14:29
|
дод,уг 4М.pdf | укладений |
18 березня 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 11:37
|
договор 4М.pdf | укладений |
03 лютого 2022 11:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Риба морожена Хек | 550 | кілограм |
70,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 лютого 2022 — 18 березня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Згідно листа від 15.03.2022р від ФОП Михайловський Г.І.,згідно з пункта договору 8.4 частини 8 Договору,у разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж на 20 днів (24.02.22р Указом Президента України №64/2002 в Україні введено воєнний стан терміном на 30 діб) сторони прийшли до згоди про розірвання договору . |