Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги пов´язані з охороною майна Національного комплексу «Експоцентр України» за адресою м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1 (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ДК 021:2015 – 79713000-5)
Services related to the protection of property of the National Complex "Expocenter of Ukraine" at the address: Kyiv, 1 Akademika Glushkova Avenue (services for protection of objects and personal protection DK 021: 2015 - 79713000-5)
Services related to the protection of property of the National Complex "Expocenter of Ukraine" at the address: Kyiv, 1 Akademika Glushkova Avenue (services for protection of objects and personal protection DK 021: 2015 - 79713000-5)
Очікувана вартість
8 294 871,20 UAH
UA-2022-01-18-004242-a ● ad096a9a273d4e58b5cc98c736459cdc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Додаткові контактні особи: |
Євгеній Носанчук +380688707102 e.nosanchuk@vdng.ua. Evgeny Nosanchuk +380688707102 e.nosanchuk@vdng.ua. |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | THE NATIONAL COMPLEX "EXPOCENTER OF UKRAINE" |
National ID: | 21710384 |
Contact point: |
Andriy Baran +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Additional contacts: |
Євгеній Носанчук +380688707102 e.nosanchuk@vdng.ua. Evgeny Nosanchuk +380688707102 e.nosanchuk@vdng.ua. |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2022 15:02 |
Очікувана вартість: | 8 294 871,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 948,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії повинна відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 . Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості закупівлі): 248846,14 (двісті сорок вісім тисяч вісімсот сорок шість) грн. 14 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: НК «Експоцентр України» 03127, м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова,1 UA913052990000026005035013844 в АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 ЄДРПОУ 21710384 ІПН 217103826651 Номер свідоцтва 100269266 Securing the tender offer - a bank guarantee is provided by the bidder in the form of: an electronic document. The electronic document must be drawn up in compliance with the Law of Ukraine "On Electronic Documents and Electronic Document Management" and the Law of Ukraine "On Electronic Trust Services", contain a qualified electronic signature (QES) of the authorized person of the guarantor bank and must allow verification of such signature. A bank guarantee can be provided: together with the file "p7s" (with the imposition of CEP) or in the form of a file in a format suitable for verifying the authenticity of the issuance of a bank guarantee by the bank and the imposition of a qualified electronic signature (QES) of an authorized official of the guarantor bank. The form of the bank guarantee must meet the requirements established by the Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine №2628 of 14.12.2020 "On approval of the form and Requirements for securing the tender offer" and the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004 №639, registered with the Ministry of Justice of Ukraine on January 13, 2005 under № 41/10321. The amount of security for the tender offer (3% of the expected purchase price): 248846.14 (two hundred forty-eight thousand eight hundred forty-six) UAH. 14 kop. Validity of the tender offer: not less than 120 days from the date of the deadline for submission of tender offers. Banking institutions are recommended to indicate in the footers of the tender guarantee a reference to the software package imposed by the CEP or to indicate the method of verifying the authenticity of the guarantee. A tender offer that is not accompanied by security (including if the security provided by the bidder does not meet the requirements of the tender documentation) is rejected by the Customer. Bank details of the Customer: UA913052990000026005035013844 in JSC CB "Privat Bank" |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 248846.14 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору: грошові кошти. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Учасник-переможець вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Банківські реквізити для внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник: НК «Експоцентр України» Код ЄДРПОУ: 21710384 р/р: UA913052990000026005035013844 Банк: АТ КБ «Приват Банк» МФО: 320649 ІПН: 217103826651 Адреса замовника: 03127, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1. В призначенні платежу вказати – «Забезпечення виконання договору про закупівлю на надання послуг: «…(вказується предмет закупівлі/договору)…». Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що, у разі визначення його переможцем, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю на надання послуг: «...(вказується предмет закупівлі/договору)…». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Type of security for the performance of the contract: cash. The amount of security for the performance of the contract: 5% of the contract value. The winning bidder shall, no later than the date of concluding the procurement contract, ensure the performance of such contract. Bank details for securing the performance of the procurement contract: Customer: Expocenter of Ukraine USREOU code: 21710384 р / р: UA913052990000026005035013844 Bank: JSC CB "Privat Bank" MFI: 320649 TIN: 217103826651 Customer's address: 03127, Kyiv, 1 Akademika Glushkova Avenue. In the purpose of payment indicate - "Ensuring the implementation of the procurement contract for the provision of services:"… (specify the subject of procurement / contract)… ". The bidder must provide in the proposal a letter of guarantee that, if determined by the winner, he undertakes no later than the date of the contract to ensure the implementation of the contract for the provision of services: "... (specify the subject of procurement / contract) … ». The Customer shall return the security for the performance of the procurement contract after the performance of the contract by the winning bidder, in case the court declares the results of the procurement procedure or procurement contract invalid and in cases provided for in Article 27 of the Law, and not later than five banking days from the date of occurrence of these circumstances. |
Publication date: | 18 січня 2022 12:21 |
Enquiries until: | 25 липня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 липня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 серпня 2022 15:02 |
Information
Estimated total value: | 8 294 871 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 82 949 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 рік
Послуги пов´язані з охороною майна Національного комплексу «Експоцентр України» за адресою м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1 (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ДК 021:2015 – 79713000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Services related to the protection of property of the National Complex "Expocenter of Ukraine" at the address: Kyiv, 1 Akademika Glushkova Avenue (services for protection of objects and personal protection DK 021: 2015 - 79713000-5)
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2022 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2022 12:34 |
Тендерна документація зі змінами 3.pdf | |
27 червня 2022 12:34 |
Перелік змін 3.pdf | |
15 лютого 2022 11:59 |
Перелік змін 2.pdf | |
08 лютого 2022 11:12 |
Перелік змін 1.pdf |
27 липня 2022 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 червня 2022 12:34 |
Тендерна документація зі змінами 3.pdf
|
||||||||||||
27 червня 2022 12:34 |
Перелік змін 3.pdf
|
||||||||||||
15 лютого 2022 11:59 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||||||||
08 лютого 2022 11:12 |
Перелік змін 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 25 січня 2022 14:31
Довідки з віськомату
Шановний Замовнику! В тендерній документації в Додатку №1 зазначено, що
Учасникам необхідно підтвердити наявність транспорту шляхом надання наступних документів на кожен автомобіль: - свідоцтво про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу…., - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше дати оголошення про закупівлю.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про військово-транспортний обов’язок п.15. « Керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1», після чого отримується довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Нашим підприємством в грудні 2021 року була подана до військового комісаріату зазначена інформація та отримані відповідні довідки. Виходячи з викладеного, постає питання на підставі чого вимагається надання довідок не раніше дати оголошення про закупівлю ? Хіба що, ймовірний переможець не своєчасно подав інформацію та отримав довідки на початку 2022 року. Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Вимагаємо тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Учасникам необхідно підтвердити наявність транспорту шляхом надання наступних документів на кожен автомобіль: - свідоцтво про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу…., - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше дати оголошення про закупівлю.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про військово-транспортний обов’язок п.15. « Керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1», після чого отримується довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Нашим підприємством в грудні 2021 року була подана до військового комісаріату зазначена інформація та отримані відповідні довідки. Виходячи з викладеного, постає питання на підставі чого вимагається надання довідок не раніше дати оголошення про закупівлю ? Хіба що, ймовірний переможець не своєчасно подав інформацію та отримав довідки на початку 2022 року. Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Вимагаємо тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства та виключити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2022 11:32
Відповідно до п.15 ПОЛОЖЕННЯ про військово-транспортний обов’язок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки. Разом з тим, даним Положенням не встановлено жодних заборон, обмежень щодо часу та періодичності отримання довідок про перебування вказаних транспортних засобів на військовому обліку. Також, не має обов’язковості отримання вказаних довідок виключно після подання відповідної інформації згідно п. 15 вказаного Положення. Таким чином, будь-яке підприємство, установа, організація не залежно від форми власності можуть у будь-який момент безоплатно отримати у військовому комісаріаті за місцем реєстрації передбачену тендерною документацією довідку.
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 26 січня 2022 09:31
Забезпечення пропозиції
В Вашій тендерній документації вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції тільки у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними і гарантують Замовникам їх вимоги, захист їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вище викладене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Розгорнути
Згорнути
Законодавство передбачає декілька видів гарантії такі як: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Страхова гарантія та гарантія фінустанов в Європейському суспільстві вважається більш прийнятними та демократичними і гарантують Замовникам їх вимоги, захист їх прав у випадках передбачених Законом, а саме: відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Крім цього, дані гарантії сприяють збільшенню потенційного кола Учасників та здоровій конкуренції, а як наслідок отримання Замовником якісних послуг .
Враховуючи вище викладене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та зазначити і інші види забезпечення тендерної пропозиції у формах страхової гарантії та гарантії фінустанов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2022 12:32
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону «забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія». Замовником в тендерній документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме банківська гарантія. Звертаємо увагу, що Замовник не вимагає документального підтвердження внесення грошових коштів на рахунок для отримання банківської гарантії. Окрім того, тендерною документацією не передбачено вимог до самої банківської установи, яка буде надавати гарантію. Оформити банківську гарантію Учасник може у будь-якому, зручному для нього банку.
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Вікінг, Код ЄДРПОУ:30207208
Дата подання: 03 лютого 2022 16:21
Щодо п 2.3 ТД
Шановний Замовнику. В Додатку №1 до тендерної документації в п.2 « Про наявність працівників відповідної кваліфікації», в підпункті 2.1 зазначено, що Учасник має долучити до своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі про працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником не менше трьох років( з зазначенням ПІБ, стажу роботи охоронником та кваліфікації, з зазначення серії, номеру та дати видачі свідоцтва) в кількості не менше 32 осіб, з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, а саме:
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець), при цьому не менше третини охоронників повинні мати 4 розряд, решта – 3й розряд.
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
- копія документу на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої в 2021 році.
В той же час в підпункті 2.3. вказано - наявність в штаті кінолога, на підтвердження надати сканкопію з оригіналу документу про присвоєння кваліфікації, документу, що підтверджує трудові відносини з Учасником (наказ про призначення, витяг з трудової книжки (1-ша та сторінка із записом про прийняття), трудового договору тощо).
Проаналізувавши викладене, стає не зрозумілим, чи всі 32 охоронники повинні бути кінологами? Чи Учаснику необхідно на кожного з 32 охоронників долучити наказ про призначення, витяг з трудової книжки….? Чи на кінолога необхідно долучити сертифікати проходження психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, довідку про відсутність судимості …? Або це є технічною помилкою і малось на увазі п.2.1 ? З метою уникнення неоднозначного трактування даної вимоги, вимагаємо роз’яснити дану вимогу , а у разі необхідності внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець), при цьому не менше третини охоронників повинні мати 4 розряд, решта – 3й розряд.
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
- копія документу на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої в 2021 році.
В той же час в підпункті 2.3. вказано - наявність в штаті кінолога, на підтвердження надати сканкопію з оригіналу документу про присвоєння кваліфікації, документу, що підтверджує трудові відносини з Учасником (наказ про призначення, витяг з трудової книжки (1-ша та сторінка із записом про прийняття), трудового договору тощо).
Проаналізувавши викладене, стає не зрозумілим, чи всі 32 охоронники повинні бути кінологами? Чи Учаснику необхідно на кожного з 32 охоронників долучити наказ про призначення, витяг з трудової книжки….? Чи на кінолога необхідно долучити сертифікати проходження психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, довідку про відсутність судимості …? Або це є технічною помилкою і малось на увазі п.2.1 ? З метою уникнення неоднозначного трактування даної вимоги, вимагаємо роз’яснити дану вимогу , а у разі необхідності внести зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2022 11:06
На ваше звернення повідомляємо, що документи, що підтверджують відповідність охоронників вимогам п. 17 Ліцензійних умов надаються на працівників, вказаних в довідці згідно п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені до тендреної документації.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 17:40
Щодо спецзасобів
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Додатку №1 в п.1.6. зазначено, що Учасник повинен мати в наявності спеціальні засоби активної оборони та охорони, для забезпечення кожного посту охорони, відповідно до Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013. Документальним підтвердженням є - довідка в довільній формі з інформацією про фактичну кількість, найменування спеціальних засобів індивідуального захисту та оборони;- копії видаткових накладних, актів прийому-передачі. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації « Технічні вимоги» вказано, що « Здійснення охорони території НК «Експоцентр України за адресою : м. Київ вул. Академіка Глушкова ,1.
Територія – 285 га. із них 185 га. лісовий масив.
На території розміщено біля 200 будівель. 20 з яких становлять пам’ятки архітектури.
Патруль № 1,2, – по 2 денні та 2 нічні охоронники
Патруль № 3 на автомобілі – 2 денні та 2 нічні охоронники
Оператор відеонагляду – 1 денний та 1 нічний пост.
Старший групи – 1 денний та 1 нічний пост.
Додаткова охорона масових заходів: 104 дні, 6 денних та 6 нічних постів.». Тобто, в тендерній документації чітко не зазначено мінімальну кількість спеціальних засобів активної оборони та охорони, які необхідно мати Учаснику, а відповідно одразу ж призводить до неоднозначного трактування вимоги, що в подальшому може призвести до відхилення Учасника. В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо чітко зазначити мінімальну кількість спеціальних засобів активної оборони та охорони, які необхідно мати Учаснику та їх перелік.
Розгорнути
Згорнути
Територія – 285 га. із них 185 га. лісовий масив.
На території розміщено біля 200 будівель. 20 з яких становлять пам’ятки архітектури.
Патруль № 1,2, – по 2 денні та 2 нічні охоронники
Патруль № 3 на автомобілі – 2 денні та 2 нічні охоронники
Оператор відеонагляду – 1 денний та 1 нічний пост.
Старший групи – 1 денний та 1 нічний пост.
Додаткова охорона масових заходів: 104 дні, 6 денних та 6 нічних постів.». Тобто, в тендерній документації чітко не зазначено мінімальну кількість спеціальних засобів активної оборони та охорони, які необхідно мати Учаснику, а відповідно одразу ж призводить до неоднозначного трактування вимоги, що в подальшому може призвести до відхилення Учасника. В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо чітко зазначити мінімальну кількість спеціальних засобів активної оборони та охорони, які необхідно мати Учаснику та їх перелік.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:43
Перелік спеціальних засобів активної оборони та охорони зазначено в Постанові КМУ № 97 від 11.02.2013 р. Кожен Учасник самостійно визначає достатню кількість необхідних засобів.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 17:41
Щодо офісного приміщення
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Додатку №1 в п. 1.7. вказано «Наявність офісного приміщення для розміщення матеріально-технічної бази. На підтвердження надати скан-копію з оригіналу свідоцтва права власності/витягу з державного реєстру майнових прав або нотаріальну копію договору оренди.» Ми бажаємо прийняти участь в даній закупівлі. Ми орендуємо офісне приміщення в іншої юридичної особи та маємо договір оренди завізований підписами керівників та скріплений печатками Орендаря та Орендодавця. На підставі чого ми повинні нотаріально завіряти наш договір ? Виходячи з викладеного, маючи договір оренди офісного приміщення ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, а тому вимога щодо надання нотаріальної копії договору оренди є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу щодо обов’язковості нотаріально завіряти договір оренди приміщення в разі коли Орендодавцем виступає юридична особа.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:44
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинним законодавством не передбачено жодних обмежень щодо засвідчення дійсного договору оренди. Окрім того, Замовник не встановлює вимог до строку посвідчення копії договору чи до самого нотаріуса. В той же час, наявність нотаріальної копії дасть змогу впевнитись Замовнику в чинності та реальності наданого документу. Враховуючи вказане, підстави для задоволення скарги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 17:46
Щодо аналогічного договору
Замовнику ! В ТД вказано, що аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг, ідентичних предмету закупівлі. Наше підприємство має намір прийняти участь в даній закупівлі . В наявності ми маємо виконаний в повному обсязі договір з актами та позитивним відгук від Замовника за ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги, чи буде даний договір вважатись аналогічним, враховуючи те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та на титульному листі тендерної документації зазначено Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:44
Ідентичність послуг визначається не лише за кодом ДК. Замовник має намір отримати послуги найвищої якості, тому вимагає наявність досвіду з охорони аналогічних об’єктів – значних за площею цілісних комплексів, або місць загального відпочинку людей, або місць масового скупчення людей, або місць різної розважальної/виставкової сфери тощо.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 17:52
Договір радіочастоти
Шановний Замовнику. В тендерній документації міститься вимога надати договір Учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками) чинний на момент подачі пропозиції. На підтвердження чинності договору надати копії актів наданих послуг за останні 12 місяців. Ми , як потенційний учасник, маємо відповідний договір, який укладено 6 місяців тому і відповідно можемо надати акти наданих послуг лише за 6 місяців. Виходячи з вище наведеного ми не зможемо відповідати Вашій вимозі , хоча і маємо діючий договір. В зв’язку з вище викладеним , вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, а тому, вимагаємо виключити дану вимогу, або внести зміни до тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:45
Метою витребування актів наданих послуг з ДП «Український державний центр радіочастот» є підтвердження безперебійності та якості надання послуг радіозвязку. Разом з тим, якщо в Учасника укладений договір 5 місяців тому, такий Учасник надає акти лише за період дії договору. Неподання документів за період, коли договір не набрав чинності, не буде підставою для відхилення пропозиції
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 17:53
Щодо кількості працівників
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Додатку №3 в вимогах до учасника зазначено : « Наявність в штаті Учасника співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації фіз. охорони об’єкту, а також 10% резерву на випадок оперативної заміни охорони, чи необхідності посилення постів.» При цьому ще й вимагається надання розрахунку вартості послуг охорони з урахуванням вимог трудового законодавства та законодавства з питань оплати праці. Також , в Додатку №1 зазначено, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником не менше трьох років( з зазначенням ПІБ, стажу роботи охоронником та кваліфікації, з зазначення серії, номеру та дати видачі свідоцтва) в кількості не менше 32 осіб, з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. Виходячи з вище викладеного, з метою виключення неоднозначного трактування вимог, вимагаємо вказати чітку кількість охоронників які повинні перебувати в штаті Учасника для 100% виконання послуг, а також чітку мінімальної кількість охоронників яких має надати Учасник з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:46
Мінімальна необхідна кількість персоналу визначена тендерною документацією. Учасник може надати підтвердження наявності більшої кількості персоналу.
Номер вимоги: UA-2022-01-18-004242-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 07 лютого 2022 18:01
Щодо сертифікату
Шановний Замовнику. В тендерній документації зазначено, що для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка/лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням учасником обов`язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням,що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково на підтвердження надати Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). В тендерній документації в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції ,зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разіотримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Просимо роз’яснити, чи зобов’язаний Учасник, для підтвердження достовірності долученого до своєї тендерної пропозиції Сертифікату на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015) долучати договір про надання послуг з проведення сертифікаційного аудиту, звіт сертифікаційного аудитів та лист щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційного аудиту, а також довідку в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікатів ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2022 14:46
У складі тендерної пропозиції Учасник надає лише Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). При цьому, Замовник залишає за собою право перевірити чинність наданого сертифікату у відкритих джерелах.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-18-004242-a.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 11 лютого 2022 16:53
Дата подання: 11 лютого 2022 16:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2022 18:30
рішення від 15.02.2022 № 3077.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2022 18:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 24.02.2022 № 567.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2022 16:34
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 712.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2022 14:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2022 № 4065.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2022 10:11
рішення від 26.04.2022 № 4065.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2022 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Всі виявлені порушення усунуті, зміни внесені.
Дата виконання рішення замовником: 27 липня 2022 15:05
Номер скарги: UA-2022-01-18-004242-a.b11
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 30 червня 2022 18:48
Дата подання: 30 червня 2022 18:48
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Прийнято до розгляду: 05 липня 2022 13:38
рішення від 05.07.2022 №4999.pdf
Дата публікації: 05 липня 2022 13:38
інформація про перенесення розгляду скарги та запит Замовнику від 12.07.2022 № 1244.pdf
Дата публікації: 12 липня 2022 12:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2022 № 5146.pdf
Дата публікації: 19 липня 2022 16:57
рішення від 19.07.2022 № 5146.pdf
Дата публікації: 21 липня 2022 11:21
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 15:15 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2022 00:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Таким чином Замовник-ініціатор відміняє Закупівлю відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили) |
Документи:
27 липня 2022 15:15
|
Електронний підпис |
27 липня 2022 15:14
|
Протокол №58.pdf |