Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ахматової Анни, 3а Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Очікувана вартість
1 430 000,00 UAH
UA-2022-01-18-003716-c 482eb40543bf4b8594c24f81ff35a8f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Тетяна

080445649093 yo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Бондар Тетяна
080445649093
yo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2022 11:01
Очікувана вартість: 1 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ахматової Анни, 3а Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ахматової Анни, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 20 січня 2022 11:29
Дата відповіді: 20 січня 2022 12:30
Доброго дня! Чи можливо надання еквіваленту?
Відповідь: Доброго дня! Що Ви маєте на увазі?
Щодо документації
Дата подання: 20 січня 2022 23:45
Дата відповіді: 21 січня 2022 17:13
Шановний Замовник будь ласка надайте відповіді на слідуючі запитання: 1. В дефектному акті вказана заміна вікон 2шт., заміна дверей 103шт, а в специфікації к дефектному акту вказана необхідність одногоь вікна та однієї двері, так скількі ж вам необхідно замінювати? 3. В специфікації відсутні вимоги до ручки дверей, що на вказану конструкцію ручка не потрібна? Якщо ж вона потрібна , то які її характеристики? 4. В специфікації до двері вказано заповнення конструкції сендвич плитами , а в Оголошенні вказується тільки вимога з урахуванням склопакету (Формула склопакету дверей –- 4-16-4і), вимоги до можливості використання сендвич плит не вказується; 5. До віконних блоків, що заміна відливів та підвіконня не потрібна? Якщо потрібна, то вкажіть іх технічні характеристики? 6. Вкажіть який клас наслідків обєкта? 7. В Оголошені вказано : «учасник повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації в строк не більше 10 днів, з дня визначення його переможцем» (цитата). Як це з дня визначення переможцем ? Може ви мали на указі з дня укладання договору? Звертаємо Вашу увагу, що проходження державної будівельної експертизи кошторисної документації можливе при наданні довіренності від розпорядника бюджетних коштів (Замовника), тобто її оформлення можливе після укладанню договору по даній закупівлі, а також при надані в експертизу затвердженого Замовником узгодженим протоколом цін на будівельні матеріали, на що потрібен певний час. Також відповідно до п.14 «ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 N 560 терміни проведення експертизи складають на протязі 15 календарних днів для обєктів з класом наслідків СС1 та 30 календарних днів для обєктів СС2 і СС3, тобто терміни проходження експертизи не залежать від Учасника. 8. В Оголошені вказано : «рішення про затвердження рівня заробітної плати Мінрегіонбуду чи Київської міської державної адміністрації», яке це саме рішення? 9. Виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) це є дискримінаційною вимогою, є по данному питанню позитивна судова практика та практика АМКУ. 10. В Оголошені вказано : про надання копії ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками; (завірені належним чином). Звертаємо Вашу увагу на те що відповідно до п.4 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" при заміні існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів не вимагається отримання будь-яких дозвільних документів на виконання робіт. 11. В Оголошені вказано : Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); Ця вимога є дикримінаційною по відношенню до вновь створених підприємств, внесіть пункт про надання пояснень. 12. В Оголошені вказано : переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі. Вкажіть, які це саме ціни і хто їх встановлює чи регулює? 13. В Оголошені вказано : копія договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття. Ця вимога є дикримінаційною по відношенню до вновь створених підприємств, внесіть пункт про надання пояснень. 14. В Оголошені вказано : про обовязкове надання «Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на: 1) основні будівельні матеріали (піна монтажна, герметик, фарба, гіпсокартон тощо)» , водночас в дефектному акті не передбачається улаштування відксів з використанням гипсокартону, навіщо ж Вам сертифікат якості? Що відноситься до основних будівельних матеріалів, наведіть їх перелік? Під будівельними матеріалами тощо, що саме ви маєте на увазі? 15. В Оголошені вказано : про обовязкове надання «Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на: 1) основні будівельні матеріали (піна монтажна, герметик, фарба, гіпсокартон тощо)» протоколи випробувань монтажної піни, герметика, фарби на які показники ви хочите бачити? 16. В Оголошені вказано : учасник повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації в строк не більше 10 днів, з дня визначення його переможцем (до заключення договору підряду), поясніть на яких підставах учасник буде укладати договір на проведення експертизи при фінансуванні обєкта за бюджетні кошти? На яких підставах (до заключення договору підряду) замовник буде погоджувати кошторисну документацію та підтверджуючі документи , які необідні для проходження експертизи? 17. В Оголошені вказано : в обов’язковому порядку, на етапі надання пропозицій, надати Замовнику зразок конструкції, яку Учасник планує використовувати при проведенні робіт. (для закупівель в яких є віконні та дверні металопластикові конструкції). Який саме зразок конструкції Ви маєте на увазі? Це повиний бути цілий віконий чи дверний блок, чи зразок тільки профілю, чи зразок тільки склопакету? Який його достатній розмір? Що необхідно щоби зразок відображав? Яким чином підтверджується передача зразку Замовнику? Хто відповідальний з боку Замовника за отримання зразків? Який робочий час цього відповідального? 18. Чи передбачаються аналоги щодо профілю ПВХ? 19. Чи враховані в дефектному акті ремонт зовнішніх відкосів? Внесіть будь ласка відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно дефектного акту, в специфікації вказано характеристики
3. В специфікації вказано характеристики до фурнітури
4. Вимоги вказано, які повинні відповідати ДСТУ Б В.2.7-130:2007, нормам та стандартам
5. Вивчайте тендерну документацію
6. Клас наслідків буде визначати проектувальник, працівник, організації-переможця
7. Після визначення переможцем, вказано вірно. Ціни на будівельні матеріали будуть зкориговані після проведення тендеру замовником, згідно ціноутворення в будівництві. Згідно цього положення вказано максимальні строки проходження.
8. Все залежить від реальної заробітної плати Вашої організації
9. Згідно закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право також встановлювати вимоги на свій розсуд, щоб забезпечити якісне та професійне, визначене строками виконання робіт

10. Замовник має право також встановлювати вимоги на свій розсуд, щоб забезпечити якісне та професійне, визначене строками виконання робіт
11. Замовник має право також встановлювати вимоги на свій розсуд, щоб забезпечити якісне та професійне, визначене строками виконання робіт
12. Замовник має право також встановлювати вимоги на свій розсуд, щоб забезпечити якісне та професійне, визначене строками виконання робіт. Згідно діючих норм та правил
13. Замовник має право також встановлювати вимоги на свій розсуд, щоб забезпечити якісне та професійне, визначене строками виконання робіт
14. В тендерній документації всі вимоги чітко описано
15. В тендерній документації всі вимоги чітко описано
16. Згідно Положення про державне казначейство України для реєстрації договору підряду, проектно-кошторисна документація має пройти експертизу, що підтверджується відповідним Експертним звітом
17. Зразок має відповідати всім технічним нормам та стандартам, які описано в тендерній документації. Відповідальна особа вказана в тендері
18. Профіль має відповідати всім вказаним вимогам в тендерній документації
19. Роботи вказано в дефектному акті

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-18-003716-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 18 лютого 2022 16:58
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Тендерна пропозицію ТОВ «Зівбуд» прийнята до розгляду Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 08.02.2022р. Протокольним рішенням №28 від 18.02.2022р ТОВ «Зівбуд» було визнано переможцем.
Згідно ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Крім того ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником відповідного повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднено не було, чим було порушено строки розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищесказане Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та відповідно до ст.164 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає притягненню до відповідальності.
В зв’язку з вищесказаним вимагаємо притягнути до відповідальності винних у порушенні законодавства, а закупівлю відмінити в зв’язку з неможливістю усунення порушень в сфері законодавства.
У разі незадоволення вимог, для усунення порушень у сфері публічних закупівель будемо змушені звернутися до вищестоящих органів та суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 15:17
Відповідь на вимогу згідно листа
Номер вимоги: UA-2022-01-18-003716-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 21 лютого 2022 16:23
Порушення законодавства
Непрацездатність уповноваженої особи не звільняє Замовника від виконання законодавства. Просимо надати відповідь у повному обсязі, зокрема щодо визнання переможцем ТОВ «Зівбуд», цінова пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника. Адже як і в дискваліфікованого учасника цінова пропозиція ТОВ "Зівбуд" також не містить витрат на проведення експертизи. Якщо ж останній заклав в цінову пропозицію вартість проведення експертизи, це являється порушенням адже витрати повязані з проведенням експертизи покладаються на Замовника. А тому тендерна пропозиція ТОВ "Зівбуд" підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:37
Вам надано розяснення, про те, що в управлінні одна уповноважена особа, все виконано згідно законодавства. Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі . Пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації. Оплата експертизи має бути включена в цінову пропозицію, згідно вимог Замовника. Перелік невідповідності Вашої тендерної документації Ви можете переглянути в протокольному рішенні.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-02-18-000007 • bc0aef36a2ce409f984b51680492fb80
Автор звернення: Зайцева Олена Володимирівна
Дата створення звернення: 2022-02-18 17:01
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Тендерна пропозицію ТОВ «Зівбуд» прийнята до розгляду Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 08.02.2022р. Протокольним рішенням №28 від 18.02.2022р ТОВ «Зівбуд» було визнано переможцем. Згідно ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Крім того ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовником відповідного повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднено не було, чим було порушено строки розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на вищесказане Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та відповідно до ст.164 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає притягненню до відповідальності. В зв’язку з вищесказаним вимагаємо притягнути до відповідальності винних у порушенні законодавства, а закупівлю відмінити в зв’язку з неможливістю усунення порушень в сфері законодавства. У разі незадоволення вимог, для усунення порушень у сфері публічних закупівель будемо змушені звернутися до вищестоящих органів та суду.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 1 072 500,00
UAH з ПДВ
1 072 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електромережбуд-7" 1 269 907,20
UAH з ПДВ
1 269 907,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗІВБУД" 1 408 960,00
UAH з ПДВ
1 378 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2022 17:37
Електронний підпис
26 січня 2022 17:37
Відгук Лаврівка.pdf
26 січня 2022 17:37
Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 січня 2022 17:37
Витяг ЄДР.pdf
26 січня 2022 17:37
Сертифікат Пийвода.pdf
26 січня 2022 17:37
Статут_ТОВ_Глорiя-В_.pdf
26 січня 2022 17:37
Витяг ПДВ.pdf
26 січня 2022 17:37
Трудова.pdf
26 січня 2022 17:37
Код доступу.pdf
26 січня 2022 17:37
Вінтеч вікна.PDF
26 січня 2022 17:37
Висновок_СЕС_Вiнтеч.pdf
26 січня 2022 17:37
Сиртифікат Пийвода 2.pdf
26 січня 2022 17:37
Довідка.zip
26 січня 2022 17:37
Кошторис.pdf
26 січня 2022 17:37
IMG_4238.JPG
26 січня 2022 17:37
3 Технічні умови.PDF
26 січня 2022 17:37
Краски, лак.PDF
26 січня 2022 17:37
Відгук.pdf
26 січня 2022 17:37
Порівняльна таблиця.pdf
26 січня 2022 17:37
Кошторис.rar
26 січня 2022 17:37
Проект договору.pdf
26 січня 2022 17:37
Баланс та звіс 2020.zip
26 січня 2022 17:37
Сертифікат Аксор.pdf
26 січня 2022 17:37
ОПИС ТОВ 2020.PDF
26 січня 2022 17:37
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2022 17:37
Вінтеч двері.PDF
26 січня 2022 17:37
Договір сміття.pdf
26 січня 2022 17:37
Ліцензія.pdf

Публічні документи

26 січня 2022 23:05
Електронний підпис
26 січня 2022 23:00
2.1 Договірна ціна .pdf
26 січня 2022 23:00
20. Договір підряду .pdf
26 січня 2022 23:00
__ Реєстр.pdf
26 січня 2022 23:00
21.1. Копія Статуту.pdf
26 січня 2022 23:00
2.11 Дефектний акт .pdf
26 січня 2022 23:00
30. Лист-года .pdf

Публічні документи

26 січня 2022 15:05
Електронний підпис
26 січня 2022 15:00
12 Офшорні зони.pdf
26 січня 2022 15:00
21.3 Наказ.jpg
26 січня 2022 15:00
22 Вивіз сміття.pdf
26 січня 2022 15:00
18 відстрочка платежу.pdf
26 січня 2022 15:00
15 Контактні дані.pdf
26 січня 2022 15:00
23,15Флехендихт до 6.12.23.pdf
26 січня 2022 15:00
27 Захист довкілля.pdf
26 січня 2022 15:00
11 Афілійовані особи.pdf
26 січня 2022 15:00
9 Єдиний податок.pdf
26 січня 2022 15:00
2 Персонал.pdf
26 січня 2022 15:00
21.1 Статут (9 files merged).pdf
26 січня 2022 15:00
19 Гарантія ціни.pdf
26 січня 2022 15:00
3 Спеціалісти.pdf
26 січня 2022 15:00
23,2 Суміші сухі.PDF
26 січня 2022 15:00
20 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ТОВ "Електромережбуд-7"

ТОВ "ЗІВБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Відхилено 1 072 500,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 13:36
ТОВ "Електромережбуд-7"
#33415613
Відхилено 1 269 907,20
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 15:45
ТОВ "ЗІВБУД"
#42588867
Переможець 1 378 960,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2022 13:18

Документи

03 лютого 2022 13:36
Електронний підпис
03 лютого 2022 13:35
Відхилення № 2.PDF

Документи

08 лютого 2022 15:45
Електронний підпис
08 лютого 2022 15:39
Відхилення № 17.PDF

Документи

18 лютого 2022 13:18
Електронний підпис
18 лютого 2022 13:17
Визначення № 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2022 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗІВБУД"
#42588867
1 378 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2022 13:18
Електронний підпис
18 лютого 2022 13:17
Визначення № 28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 16:35
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 16:26
ДУ розір ахматова 3а.PDF укладений
23 серпня 2022 16:24
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 18:08
ДОГ№13 від 04.03.22 Ахматов 3а_001.pdf укладений
11 березня 2022 18:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ахматової Анни, 3а Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи) 1 роботи 1 378 958,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 378 958,00
UAH
Причини розірвання договору: лист № 11/06-1 від 11.06.2022 від підрядної організації