Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання та технічного обслуговування насосної станції по вул. Тихорецька
Очікувана вартість
113 099,00 UAH
UA-2022-01-18-003321-c 43a15a684a0c41318e5890622acc30b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 113 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: послуги з утримання та технічного обслуговування насосної станції по вул. Тихорецька.
• ДК 021:2015 - 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2022.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 113 099,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 24.01.2022 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 27.01.2022 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 565,50 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Інформація про мову: Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції (відповідно до Додатку 2), за яку учасник згоден виконати замовлення.
• Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору:
- договір, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/спеціфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- позитивний лист – відгук замовника робіт за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору.
* аналогічним договором вважається договір на утримання та технічне обслуговування насосної станції.

Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з утримання та технічного обслуговування насосної станції по вул. Тихорецька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1 послуга
Знімання та встановлення насоса заглибного, маса насоса до 0,1 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1 послуга
Ревізія насоса відцентрового заглибного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1 послуга
Заміна масла в редукторі насосу заглибного, марки І – 20, чи його аналогом по 1 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1 послуга
Очищення впускного каналу насосної станції від побутового сміття та рослинності по його схилах і водній поверхні. Кратність не менше 6-ти разів за період надання послуг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
1 послуга
Косіння трави на земельній ділянці станції та прилеглої до неї території. Кратність не менше 6-ти разів за весняно - осінній сезон утримання станції.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2022 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 15:03
Додаток №1 Проєкт договору.docx
18 січня 2022 15:03
Додаток №2.docx
18 січня 2022 15:03
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович 112 993,79
UAH з ПДВ
112 993,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2022 15:03
Електронний підпис
26 січня 2022 14:59
Досвід1.1.pdf
26 січня 2022 14:59
Досвід1.2.pdf
26 січня 2022 14:59
Договірна ціна.pdf
26 січня 2022 14:59
Досвід1.3.pdf
26 січня 2022 14:59
Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Остапенко Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович
#2800907977
Переможець 112 993,79
UAH з ПДВ
27 січня 2022 10:36

Документи

27 січня 2022 10:36
Електронний підпис
27 січня 2022 10:35
Протокол №44_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Остапенко Сергій Анатолійович
#2800907977
112 993,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2022 10:36
Електронний підпис
27 січня 2022 10:35
Протокол №44_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:01
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:00
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 10:31
Договір №40-б_0001.pdf укладений
07 лютого 2022 10:30
Додаток №1_0001.pdf укладений
07 лютого 2022 10:30
Додаток №2_0001.pdf укладений
07 лютого 2022 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із фактичним наданням послуг сума договору зменшена на 9 313,48 грн.
Номер договору про закупівлю: 40-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 103 680,31
UAH