Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95 |
Контактна особа: |
Шевченко Олексій Васильович 380443339161 kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 12:07 |
Очікувана вартість: | 35 650 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 250,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія подається в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з банківською гарантією додаються копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у форматі PDF оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Закінчення строку дії цього забезпечення має бути зафіксовано у документі, що підтверджує його надання, у вигляді конкретної дати. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 178 250,00 грн. (сто сімдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 178250 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає замовнику забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю — 1 (один) відсоток вартості договору. Конкретний розмір забезпечення у грошовому виразі та банківські реквізити для його внесення доводяться замовником до відома переможця процедури закупівлі протягом 10 (десять) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю — не менше строку дії такого договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 14:26 |
ТД_compressed.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000002 ● 69a508cdf12f44c7ac2cc65e441e5ec1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 09:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі- Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2022-01-18-003011-с
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 35 650 010,00 Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-30 16:13:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №7» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-003011-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 11:19:48
Обгрунтування в листі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою 18 січня 2022 року було оголошено закупівлю «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95» (індикатор закупівлі UA-2022-01-18-003011-c). За результатами висновку північного офісу Держаудитслужби тендерна документація складена не у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, зокрема, з порушенням пункту 3 частини 2 статті 16 Закону. А саме: надання послуг з поточного ремонту, не є досвідом аналогічним до робіт з капітального ремонту, так як згідно зі статтею 1 Закону роботи та послуги не є тотожним поняттям. Таким чином, вимога стосовно підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання договору на виконання у тому числі і послуг з поточного ремонту зазначена з порушенням пункту 3 частини 2 статті 16 Закону. Проте, КНП «КМКЛ №7» було заключено договір з ТОВ «Укрвентпромпостач» 30.04.2021 року № 89 на виконання робіт «Капітальний ремонт другої частини операційного блоку КНП «КМКЛ №7» вул. Котельникова, буд. 95». Роботи за цим договором є аналогічним до робіт даної закупівлі. Виконання договору № 89 здійснюється в повному обсязі та у визначені терміни. Було укладено договір від 23.02.2022 №29, згідно з п. 9.1 якого здійснює платежі Генпідряднику за виконані обсяги робіт (види, етапи, комплекси тощо) на підставі Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість виконаних робіти та витрати форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Однак, додатковою угодою від 25.04.2022 № 1 до вказаного договору внесено зміни, зокрема в частині можливості здійснювати попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо на строк не більше 3 місяців в межах 30% від ціни договору. Отже, зміни до істотних умов договору в частині оплати внесено з порушенням частини 5 статті 41 Закону. Внаслідок військової агресії російської федерації проти України відбулося значне підвищення цін на будівельні матеріали. У зв’язку з чим, Підрядник звернувся до КНП «КМКЛ №7» з проханням про часткову передоплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів для забезпечення рівня цін в межах договірної ціни. ВИРІШИВ: 1. За результатами висновку північного офісу Держаудитслужби закупівлі «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95» (індикатор закупівлі UA-2022-01-18-003011-c) було притягнуто до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу. 2. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. 3. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95» (індикатор закупівлі UA-2022-01-18-003011-c) оприлюднити через електронну систему закупівлі даний протокол.
2022-06-22 15:36:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2022-06-30 10:06:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрвентпромпостач |
35 599 657,07
UAH з ПДВ
|
35 421 407,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
35 650 006,58
UAH з ПДВ
|
35 471 756,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрвентпромпостач #39101642 |
Переможець |
35 421 407,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:24
|
д у 6 дог 29.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 09:14
|
д у 5 дог 29.PDF | зміни до договору |
30 червня 2023 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 07:58
|
д у 4 дог 29_compressed.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:04
|
д у 3 дог 29.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2022 09:29
|
д у 2 дог 29.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2022 12:33
|
д у 1 дог 29.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2022 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 11:08
|
дог 29_compressed.pdf | укладений |
24 лютого 2022 11:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95 | 1 | роботи |
35 421 407,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Додатки до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Додатків до Договору з метою покращення предмету закупівлі без корегування видів робіт в рамках Договріної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95 | 1 | роботи |
35 421 407,00
UAH з ПДВ
|