Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2022-01-18-001855-a 94ba2021cc574ba5a70f43f54f3ba983
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Переверзєва Світлана Федорівна

+380972708625 pereverzeva_sf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Переверзєва Світлана Федорівна
+380972708625
pereverzeva_sf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2022 10:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 10:28
Початок аукціону: 31 січня 2022 15:05
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи проекту з проектування системи протипожежного захисту у складі: системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) та системи централізованого пожежного спостерігання будівлі адміністративного корпусу (інв. № 1000296), розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту затвердження акту здачі-приймання наданих послуг та одержання позитивного експертного звіту за результатом послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунка шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2022 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 10:27
Додаток 5.pdf
18 січня 2022 10:27
оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2022 10:49
Дата відповіді: 21 січня 2022 15:34
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протоколом №14 від 18.01.2022р. (далі оголошення) не містить жодної дискримінаційної вимоги. З приводу огляду об’єкта повідомляємо наступне:
1) у оголошенні Замовником зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі (Додаток №1), також до оголошення Замовником додано копії плану та експлікацій приміщень (Додаток №5), у разі якщо Учасникам не достатньо наданої інформації щодо об’єкту, вони запрошуються на огляд об’єкта з метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі пропозиції, визначення фактичного обсягу робіт за адресою:
м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2.
Після огляду об’єкта, у разі виникнення питань в Учасників, Замовник має змогу вносити зміни до оголошення тільки протягом періоду уточнень.
Також у Додатку №1 до оголошення зазначено: «Учасник (Виконавець) має можливість провести огляд об’єкту у будь-який час з представниками замовника, попередньо узгодив дату та час перебування на об’єкті для визначення фактичних обсягів робіт та прийняття відповідних рішень.».
У зв’язку з вищезазначеним, огляд об’єкта не обмежено тільки періодом уточнень.».
2) що до Вашого ствердження: «Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!», відповідно до оголошення Замовника такої вимоги не існує.".
уточнення
Дата подання: 21 січня 2022 10:50
Дата відповіді: 21 січня 2022 15:35
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи повинен учасник в складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки?
Відповідь: «Шановний Учасник, кошторисні розрахунки будуть надаватися Переможцем закупівлі при підписанні договору.».
уточнення
Дата подання: 21 січня 2022 10:53
Дата відповіді: 24 січня 2022 09:58
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "надати кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)), з досвідом роботи не менше 5 років, який розповсюджується на об’єкти усіх класів наслідків (відповідальності)."?? Чим аргументовано клас наслідків СС3?? Чому саме 5 років? інженер зі стажем 2 роки не зможе зробити проектну документацію?? Вимагаємо не дискримінувати учасників, та видалити дану неправомірну вимогу, або надати чітке пояснення з підтверджуючими документами!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник, розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
сучасні системи пожежогасіння та пожежної сигналізації є складним з технічної точки зору устаткуванням, тому для створення якісного проєкта пожежної сигналізації проектант обов’язково повинен бути висококваліфікованим, мати достатній досвід роботи з проектування таких систем.
24 грудня 2020 року рішенням Атестаційної архітектурно – будівельної комісії ВУГіП змінені критерії допуску виконавців для одержання сертифікатів відповідної категорії.
Так, як об’єктом проектування являється адміністративна будівля підприємства з великою кількістю людей, які постійно перебувають на місцях та великою кількістю відвідувачів, то при проектуванні об’єкту заявляється максимальний клас наслідків (відповідальності) СС3, який при проектуванні буде перевірений та уточнений.
Згідно з рішенням Атестаційної архітектурно – будівельної комісії ВУГіП особи, які мають стаж у проектуванні не менше 7 років та при цьому останні 5 років працюють по основному місцю роботи без перерв та які приймають участь у розробленні проектів відповідного класу наслідків (СС3) можуть бути допущеними до професійної атестації на одержання сертифіката – проектувальника.
На підставі вищенаведеного, та у зв’язку з необхідністю затвердження проектної документації ГІПом в частині дотримання вимог пожежної безпеки, Замовником проектування був визначений досвід проектувальника 5 (п’ять) років.».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-18-001855-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 18 січня 2022 13:28
Дискримінація Учасників
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно сертифікатів ISO, зазначених у документації, а саме: Додаток №2 п.10-15 «п. 10. Щодо підтвердження запровадження та застосування учасником системи управління якістю стосовно виконання робіт: оригінал або копія дійсного сертифікату на систему управління якістю, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління якістю учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, проектування). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту(з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України).
п. 11. Щодо підтвердження учасником запобіганню і контролю забрудненню навколишнього середовища, впровадження природоохоронних заходів, використання екологічно чистих технологій під час виконання робіт: оригінал або копія дійсного сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, проектування). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту. (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України)
12. Щодо підтвердження дотримання учасником під час виконання робіт вимог до техніки пожежної безпеки: оригінал або копія дійсного сертифікату на інжиніринг пожежної безпеки, який підтверджує (чи яким посвідчується), що інжиніринг пожежної безпеки учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT) (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, проектування). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту.
13. Щодо підтвердження вжиття учасником заходів запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS–CoV-2, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, учасники у складі пропозиції повинні надати оригінал або копію сертифікату який підтверджує, що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій», чинний на момент подачі пропозиції. У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту.
14. Щодо підтвердження запровадження та застосування учасником системи протидії корупції: оригінал або копія дійсного сертифікату на систему протидії корупції, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система протидії корупції учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, проектування). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України).
15. Щодо підтвердження запровадження та застосування учасником системи пожежної сигналізації та оповіщування: оригінал або копія дійсного сертифікату на систему пожежної сигналізації та оповіщування, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система менеджменту учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обстеження (CEN/TS 54-14:2018, IDT)» (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, проектування). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України).
Наголошуємо, що Cертифіката ISO 9001:2009 Товариство не отримувало і законодавчий обов`язок на його отримання відсутній. Надання його у складі Припозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною.
Аналогічні вимоги були оскарженні в АМКУ, рішення № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019р Про ISO У ТД Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та надати сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015).
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Окрім вищезазначеного наголошуємо що вами додатково встановлена дискримінаційна вимога відносно надання «У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат, що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту (з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021 за результатами якого було встановлено, що «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Чи правомірно вимагати такі документи.




Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 січня 2022 13:29
Причина: Помилково створена

Документи подані скаржником

18 січня 2022 13:28
Вимога НААУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА" 28 800,00
UAH з ПДВ
19 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРМОЛЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА 32 800,00
UAH з ПДВ
19 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 40 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА 68 000,00
UAH з ПДВ
59 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 80 000,00
UAH з ПДВ
59 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2022 13:47
Електронний підпис
25 січня 2022 13:47
Опис Документів 1.pdf.p7s
25 січня 2022 13:47
Опис Документів 1.pdf
25 січня 2022 13:47
1 ТЗ.pdf
25 січня 2022 13:47
3 Пропозиція.pdf
25 січня 2022 13:47
Аналогічні договори.rar
25 січня 2022 13:47
1 ТЗ.pdf.p7s
25 січня 2022 13:47
ВипискА ЄДОПЛУ.pdf
25 січня 2022 13:47
Витяг з реєстру.pdf
25 січня 2022 13:47
11 лист про недоліки.pdf
25 січня 2022 13:47
ГІП пожежна безпека.pdf
25 січня 2022 13:47
Витяг з реєстру.pdf.p7s
25 січня 2022 13:47
Витяг з реєстру пдв.pdf
25 січня 2022 13:47
Статут.pdf.p7s
25 січня 2022 13:47
Статут.pdf
25 січня 2022 13:47
Сертифікат кошторис.pdf
25 січня 2022 13:47
3 Пропозиція.pdf.p7s
25 січня 2022 13:47
ВипискА ЄДОПЛУ.pdf.p7s

Публічні документи

27 січня 2022 15:36
Електронний підпис
27 січня 2022 15:36
2.Сертифікат СС3.pdf.p7s
27 січня 2022 15:36
1. Технічні вимоги.pdf.p7s
27 січня 2022 15:36
11. Ліцензія.pdf.p7s
27 січня 2022 15:36
13. Право підпису.pdf.p7s
27 січня 2022 15:36
7. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
27 січня 2022 13:52
1. Технічні вимоги.pdf
27 січня 2022 13:52
18. Гарантійний лист.pdf
27 січня 2022 13:52
13. Право підпису.pdf
27 січня 2022 13:52
6. Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2022 13:52
7. Витяг з ЄДР.pdf
27 січня 2022 13:52
2.Сертифікат СС3.pdf
27 січня 2022 13:52
11. Ліцензія.pdf
27 січня 2022 13:52
12. Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

27 січня 2022 09:54
Електронний підпис
27 січня 2022 09:54
Пропозиція.pdf.p7s.zip
27 січня 2022 09:54
Пропозиція.pdf.p7s
27 січня 2022 09:54
Пропозиція.pdf
27 січня 2022 09:54
Кваліфікація.pdf.p7s.zip
27 січня 2022 09:54
Кваліфікація.pdf.p7s
27 січня 2022 09:54
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

28 січня 2022 10:27
Електронний підпис
28 січня 2022 10:26
164 Згода.pdf
28 січня 2022 10:26
Протокол.pdf
28 січня 2022 10:26
Єдиний податок.pdf
28 січня 2022 10:26
165 Гарантійний лист.pdf
28 січня 2022 10:26
Витяг ЄДР.pdf
28 січня 2022 10:26
Сертифікат Будейко.pdf
28 січня 2022 10:26
147 Інформація.pdf
28 січня 2022 10:26
145 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА"

ФОП ЯРМОЛЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#43682779
Переможець 19 899,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#43682779
19 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2023 09:29
звіт укладений
07 лютого 2023 09:28
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 07:56
доп 1 до дог 49.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 07:55
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 08:22
Договір 49.pdf укладений
14 лютого 2022 08:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи проекту з проектування системи протипожежного захисту у складі: системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) та системи централізованого пожежного спостерігання будівлі адміністративного корпусу (інв. № 1000296), розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 1 послуга 19 899,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з розроблення проектно-кошторисної документації з проектування системи протипожежного захисту у складі: системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) та системи централізованого пожежного спостерігання будівлі адміністративного корпусу (інв. № 1000296), розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 1 послуга 13 419,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 419,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 236,50 UAH)