Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Іршавська міська лікарня" Іршавської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992587 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., Іршава, провулок Шевченка,9 |
Контактна особа: |
Улинець Наталія Іванівна +380977981832 knp_irshava_rl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 13:14 |
Очікувана вартість: | 2 246 590,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 232,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК_8 Технічне завдання Реконструкція системи постачання.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 6 Субпідрядники.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 5 Форма Пропозиція.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаціи_ні критеріі_.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 3 Лист згода.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 2 Вимоги статті 17.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
ДОДАТОК 1 Відомості про Учасника.doc | |
18 січня 2022 16:29 |
Тендерна документація (Реконструкція системи постачання).doc | |
18 січня 2022 16:29 |
Оголошення про проведення ВТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000039 ● 94e2422ae9594fc5b11652c78a761095
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 № 9-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 14.06.2022 № 9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-01-18-001786-b 18.01.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 14:03:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Реконструкція системи постачання лікувального кисню КНП «Іршавська міська лікарня» Іршавської міської ради Закарпатської області по вул. Комарова, 16 в м. Іршава» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-001786-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Чи досліджувалося уповноваженою особою КНП «Іршавська міська лікарня» під час розгляду тендерних пропозицій питання наявності/відсутності підстави, визначеної у пункті 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо пов’язаності учасників процедури закупівлі ФОП «ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ» та ТОВ «Фортуна-Іршава»?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-20 23:57:06
Пояснення з власної ініціативи
1. Дане технічне завдання розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника та Робочого проекту, який пройшов архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту, що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт № 07/0483/21 від «02» грудня 2021 року.
2. Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону. Поряд з цим, наявність чи відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Згідно п. 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, серед іншого, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону, «пов’язана особа» - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи. При цьому, під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі.
Відповідно до розпорядження № 397, особи є пов’язаними, якщо одна особа стосовно іншої особи — суб’єкта господарювання —прямо або опосередковано:
володіє чи управляє (користується) всіма активами чи їх значною частиною, зокрема володіє чи управляє (користується) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді в розмірі більше ніж 50 відсотків;
та/або має більше ніж 50 відсотків голосів у вищих органах управління;
та/або має повноваження призначати керівника, заступника керівника або більше ніж 50 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контрольного органу;
та/або має право одержувати не менше 50 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб’єкта господарювання.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Враховуючи, що результати моніторингу не відповідають вимогам чинного законодавства, а розірвання договору з переможцем торгів, який вже почав виконувати роботи на об’єкті призведе до фінансових збитків замовника, ми вимушені оскаржити результати моніторингу у судовому порядку в Закарпатському окружному адміністративному суді, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дата відкриття провадження та номер провадження будуть зазначені після отримання ухвали. |
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 260/2566/22 |
Дата відкриття провадження: | 18 липня 2022 |
Документи:
19 липня 2022 13:31
|
Електронний підпис |
19 липня 2022 13:30
|
ухвала |
06 липня 2022 19:25
|
Електронний підпис |
06 липня 2022 19:22
|
Адміністративний позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" |
2 108 741,78
UAH з ПДВ
|
2 075 042,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ" |
2 220 757,00
UAH з ПДВ
|
2 084 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Фортуна-Іршава |
2 245 392,00
UAH з ПДВ
|
2 097 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПАЛ" #22346348 |
Відхилено |
2 075 042,05
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 18:50
|
ФОП "ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ" #2435502933 |
Відхилено |
2 084 700,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 13:45
|
ТОВ Фортуна-Іршава #32123649 |
Переможець |
2 097 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 10:18
|
дод.угода | укладений |
17 жовтня 2022 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 14:37
|
додатк.угода.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 15:19
|
Дод.угода _2.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 13:55
|
Дод.угода _1.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 09:49
|
Договір _2.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 09:46
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 15:43
|
договір | укладений |
24 лютого 2022 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю а самеВнести зміни до договору, а саме: (виправлення сканованого договору) |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол № 51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу 3 п. 3.1 даного договору відповідно до довідки Головного розпорядника коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника. Розділ 12 Договору,що не призведе до збільшення суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |