Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства "Ковельводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 05500871 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
Контактна особа: |
Калитюк Андрій Володимирович 380988397872 UKR.ANDRIY85@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2022 16:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 січня 2022 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-25-000043 ● 47328418b49245a8b9c294a3f7e0798b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2022 Одеса № 281
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 23.11.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2022 № 281
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
24 UA-2022-01-18-001694-b 18.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 17:00:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Лівайн торг» укладено договір про закупівлю від 24.01.2022 № 39/22 (далі - Договір). Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору він вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (при наявності) та діє до 31.12.2022 включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору ціна договору складає 468 800,00 гривень.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 15:50:18
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Запит Держаудитслужби України від 29.11.2022 (17:03 год.хв) по переговорній процедурі №UA-2022-01-18-001694-b, Ковельське УВКГ «Ковельводоканал» вважає за необхідне повідомити наступне:
1. 13.01.2022 року по закупівлі відкритих торгів №UA-2021-12-17-003899-c за предметом закупівлі - Нафта і дистиляти, 09130000-9 (Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (картки /талони))), де Ковельське УВКГ «Ковельводоканал» виступає Замовником, учасником закупівлі ТОВ "М-7 ТРЕЙД" через електронну систему закупівель було подано скаргу (№UA-2021-12-17-003899-c.a1) по даній закупівлі до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно якої ТОВ "М-7 ТРЕЙД" просить прийняти скаргу до розгляду та зобов’язати замовника – Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "М-7 ТРЕЙД".
17.01.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням за №863-р/пк-пз прийняла дану скаргу до розгляду, зобов’язала Ковельське УВКГ «Ковельводоканал» протягом трьох робочих днів надіслати органу оскарження відповідну інформацію та призначила розгляд скарги на 26.01.2022 року о 10.00 годині.
Враховуючи, те що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього закону що, в свою чергу, зумовлює збільшення тривалості процедури відкритих торгів № UA-2021-12-17-003899-c на невизначений строк та наявність одночасної нагальної потреби Ковельського УВКГ «Ковельводоканал» в паливі (дизпаливо, бензин), застосування переговорної процедури закупівлі товарів згідно предмета закупівлі - Нафта і дистиляти, 09130000-9 (Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (картки /талони)) надавало можливість підприємству критичної інфраструктури забезпечити безаварійний та безперебійний режим надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Враховуючи вище зазначене та на підставі абзацу 4, п. 3, ч. 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, Замовником застосовано переговорну процедуру для закупівлі дизельного палива та бензину.
За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднено в електронній системі відповідне Повідомлення про намір укласти договір.
Отже, в даному випадку документами, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі є прийняте рішення за №863-р/пк-пз від 17.01.2022 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги №UA-2021-12-17-003899-c.a1 від учасника відкритих торгів ТОВ "М-7 ТРЕЙД" по закупівлі відкритих торгів №UA-2021-12-17-003899-c.
Вище зазначені підтверджуючі документи (Рішення АМКУ та Скарга) фігурують в тексті повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та знаходяться у вільному доступі (перегляді) в електронній системі закупівель.
Зазначені обставини позбавили Замовника обов’язку підкріплювати дані підтверджуючі документи до повідомлення про намір укладення договору про закупівлю, оскільки вони можуть бути при потребі безперешкодно завантажені з електронної системи закупівель будь-якою особою.
2. За результатами проведеної переговорної процедури між Ковельським УВКГ «Ковельводоканал» та ТОВ «Лівайн торг» укладено договір про закупівлю від 24.01.2022 № 39/22 на суму 468 800,00 грн. з ПДВ . По даному договору в січні 2022 року здійснено оплату за товар (дизпаливо та бензин) на суму 453 170 грн. що підтверджується платіжними інструкціями (копії додаються):
- №15787 від 24.01.2022 року на суму 200 100,00 грн.;
- №15824 від 27.01.2022 року на суму 253 070,00 грн
Також відповідно до вище згаданих платіжних документів та видаткових накладних (скан-копії додаються), згідно договору №39/22 від 24.01.2022 року Ковельським УВКГ «Ковельводоканал» отримано товар (дизпаливо та бензин) в кількості та на суму:
- видаткова накладна №0009/0000133 від 24.01.2022- (бензин А-92 Energy- 3 350 л.; дизельне паливо- 3 550л.) на суму 200 100,00 грн. з ПДВ;
- видаткова накладна №0009/0000175 від 27.01.2022- (бензин А-92 Energy- 3 000 л.; дизельне паливо- 4 640л.; бензин А-95-Євро5-ЕО – 770 л.) на суму 253 070,00 грн. з ПДВ.
- Платіжна інструкція №15787 від 24.01.2022.pdf
- Платіжна інструкція №15824 від 27.01.2022.pdf
- Пояснення №1081 від 02.12.2022 29.11.2022 (17.03) №UA-2022-01-18-001694-b.docx
- Пояснення №1081 від 02.12.2022.pdf
- рішення комісії АМКУ від 17.01.2022 № 863.pdf
- Скан-копія видаткової накладної №0009-0000133 від 24.01.2022 року.pdf
- скан-копія видаткової накладної №0009-0000175 від 27.01.2022 року.pdf
- СКАРГА №UA-2021-12-17-003899-c.a1.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) зазначених у висновку від 12.12.2022 16:57 щодо моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-18-001694-b повідомляємо, що заходи направлені на притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення (в даному випадку уповноважена особа) - Ковельським УВКГ "Ковельводоканал" вжиті, однак із-за технічних причин (вихід з ладу обладнання по причині коливання напруги при відключенні електропостачання) відсутня можливість для оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документів, що свідчать про вжиття таких заходів. При першій можливості в межах наданого у висновку сроку (усунути порушення по 27.12.2022 00:00) підтверджуючі документи будуть долучені до звіту про усунення порушень!
2022-12-19 14:03:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лівайн торг" #41449359 |
Переможець |
468 800,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:38
|
Договір №39-22 від 24.01.2022.pdf | укладений |
24 січня 2022 11:38
|