Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
55 600,00 UAH
UA-2022-01-17-008206-a c27c88d34ba0462c8bfc28769d607518
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мазай

+380672889283 magdalynsel3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАГДАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04338405
Вебсайт: https://magd.otg.dp.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Центральна, 32
Контактна особа: Наталія Мазай
+380672889283
magdalynsel3@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2022 09:00
Початок аукціону: 27 січня 2022 12:01
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 пачка
папір газетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
7 штуки
степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
20 пачка
скоби до степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
63 пачка
скоби до степлера №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
3 штуки
антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
32 штуки
коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
3 штуки
коректуюча рідина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
200 штуки
ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
4 штуки
ручка шарикова на підставці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
7 штуки
ручка гелева чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
2 пачка
фломастери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192124-6 — Фломастери
45 штуки
олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
15 пачка
затискачі для паперів,19мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
25 пачка
затискачі для паперів,32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
25 пачка
затискачі для паперів, 51мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
4 штуки
ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
120 пачка
скріпки,25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
45 пачка
скріпки,50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
40 пачка
файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
31 штуки
папка-реєстратор,70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
5 штуки
папка-реєстратор, 50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
8 штуки
лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30194000-5 — Креслярське приладдя
33 штуки
клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
25 штуки
клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
70 штуки
скотч (клейка стрічка канцелярська (12мм, 20-25мм, 40-45мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
25 штуки
папір для нотаток (непроклеєний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
10 штуки
папір для нотаток (проклеєний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
49 штуки
маркер кольоровий для виділення тексту (синій, зелений, червний, жовтий, чорний водостійкий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
25 штуки
гумка для видалення написів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
10 штуки
точило для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
2 штуки
діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
53 штуки
лотки для паперів (вертикальні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
2 штуки
локти для паперів (горизонтальні на 3 відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
3 штуки
лотки для паперів (горизонтальні на 1 відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
13 штуки
фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
300 штуки
конверти С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 штуки
конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
2 пачок
кнопки металеві з пластиковим гвіздочком (30шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197120-3 — Кнопки
3 пачок
кнопки металеві, нікельовані, (50шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197120-3 — Кнопки
1 штуки
штамп "згідно з оригіналом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Центральна,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2022
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2022 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 17:17
проект договору.docx
17 січня 2022 17:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-17-008206-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 28 січня 2022 14:49
Невідповідність вимогам закупівлі
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на порушення, які допустив ФОП Бердник В.А. у своїй пропозиції для участі у закупівлі.
По-перше, Учасник пропонує Степлер №24/6 Klerk, який не є еквівалентним за характеристиками до Степлера №24/6 Letack 3628, адже не має дестеплера, також ФОП Бердник В.А. не вказав модель степлера Klerk, тож навіть не зрозуміло яку кількість листів скріпляє, та яку глибину захвату має. Порівняльна таблиця не заповнена.
По-друге, у документі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ФОП Бердник В.А.у позиції №42 Фарба штемпельна у технічних характеристиках вказує: Trodat (7011) або kores, колір – синій,28мл. Це є недопустимим, адже не зрозуміло який саме товар буде постачатися. У ціновій пропозиції вказано країну виробництва фарби штемпельної – Україна. Ні фарба Trodat, ні фарба Kores не виготовляються на території України.
По-третє, у ціновій пропозиції майже в жодному товарі не вказано торговельної марки. Яка продукція та якої якості буде постачатися-невідомо. Не надано жодних якісних документів. Зокрема не надано жодних документів, які б підтверджували відповідність Паперу офісного формату А4 технічним характеристикам Замовника.
Зважаючи на вищевказані порушення, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Бердника В.А. як таку, що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2022 14:16
Шановний учаснику, з приводу Вашої Вимоги інформую:
1.Степлер-це пристрій для скріплення паперових листів. Основна якість степлера - це кількість листів паперу, які він може скріпити за один раз. Враховуючи те, що ні степлер Letack 3628 №24/6, ні степлер Klerk 24/6 не виготовляються в Україні, тому я не можу зробити офіційний запит товаровиробнику щодо їх технічних характеристик. Але, можу користуватися тими даними, які є в загальному доступі в інтернеті. Згідно даних інтернет-ресурсу степлер Letack 3628 №24/6 може скріплювати 20 аркушів паперу, степлер Klerk 24/6 може скріплювати 40 аркушів паперу, отже основну функцію степлер Klerk 24/6 виконує не гірше, ніж степлер Letack 3628 №24/6.
2.Щодо другого зауваження інформую, що у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» під № 38 зазначено
Фарба штемпельна
Trodat (7011) або kores, колір – синій,28мл, шт. 13

Якщо учасник нам поставить фарбу штемпельну або Trodat (7011) або kores, або якщо це буде частина Trodat (7011) і частина kores нас це цілком задовольнить.
Щодо невірно вказаної країни-виробника мушу зазначити, що дана інформація ніяк не впливає на якість товару.
3. Щодо третього питання інформую, що учасник ФОП Бердник підписав інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, і надав порівняльну таблицю на степлер. Отже, Учасник погоджується поставити товар у відповідності до технічних вимог документації.
Учасник надав лист-згоду на укладання договору на умовах, викладений у проекті договору.
Якщо після підписання договору поставлений товар не відповідатиме заявленим вимогам, то відповідно до п.6.2.5 договору покупець має право відмовитися від підписання видаткової накладної на товар у разі виявлення недоліків та неякісного Товару.
Відповідно до п.4.5 У випадку мотивованої відмови Покупця від підписання видаткової накладної на Товар Покупець надсилає Продавцю лист з переліком виявлених недоліків (доробок) і термінів їх усунення. У випадку такої відмови Покупця оплату останній здійснює після усунення Продавцем виявлених недоліків (доробок) на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на Товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначеної накладної.
Це стосується і паперу. Незалежно від назви паперу, якщо поставлений товар відповідатиме заявленим характеристикам, а саме: щільність аркуша - 80 г/м², товщина аркуша 105, клас С, кількість аркушів в пачці - 500 арк., колір паперу – білий, білизна – 150, то нас це задовольнить. Якщо не відповідатиме – буде виставлена вимога на заміну паперу на такий, який відповідатиме заявленим вимогам у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже учасник надав у складі тендерної пропозиції підписану інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Також, у випадку поставки неякісного товару, до Постачальника може бути застосована оперативно-господарська санкція як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання.

Документи

01 лютого 2022 14:15
протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 54 943,32
UAH з ПДВ
53 781,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 55 508,00
UAH з ПДВ
53 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2022 16:23
Електронний підпис
25 січня 2022 16:23
Електронний підпис
25 січня 2022 16:23
ЛГ санкції.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
серт.rar
25 січня 2022 16:23
Накладна Кр ріг.pdf
25 січня 2022 16:23
Статут ОПИС.PDF.p7s
25 січня 2022 16:23
серт.rar.p7s
25 січня 2022 16:23
_Протокол.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
ЛГ санкції2.pdf
25 січня 2022 16:23
Лист-відгук Кр ріг.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
ЛГ санкції2.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
ПДВ зав.PDF.p7s
25 січня 2022 16:23
Накладна Кр ріг.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
_Довідка про досвід.pdf
25 січня 2022 16:23
Договір Кр ріг.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
Пропозиція.pdf
25 січня 2022 16:23
_Наказ.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
ПДВ зав.PDF
25 січня 2022 16:23
відомості.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
Статут ОПИС.PDF
25 січня 2022 16:23
Накладна.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
_Наказ.pdf
25 січня 2022 16:23
_Протокол.pdf
25 січня 2022 16:23
відгук.pdf
25 січня 2022 16:23
Пропозиція.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
проект договору.pdf
25 січня 2022 16:23
Договір Кр ріг.pdf
25 січня 2022 16:23
проект договору.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
Лист-відгук Кр ріг.pdf
25 січня 2022 16:23
відгук.pdf.p7s
25 січня 2022 16:23
Накладна.pdf
25 січня 2022 16:23
відомості.pdf
25 січня 2022 16:23
ЛГ санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 53 781,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 11:12
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 53 784,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 14:25

Документи

28 січня 2022 11:12
Електронний підпис
28 січня 2022 11:11
протокол.PDF

Документи

28 січня 2022 14:25
Електронний підпис
28 січня 2022 14:25
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
53 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2022 14:25
Електронний підпис
28 січня 2022 14:25
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 10:58
додаткова угода 2.PDF укладений
24 березня 2022 10:57
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 15:58
додаткова угода.PDF зміни до договору
10 березня 2022 15:53
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 08:38
договір 14.PDF укладений
15 лютого 2022 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2022 — 21 березня 2022
Сума оплати за договором: 19 684,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань Постачальником, внаслідок значного зростання цін на папір на ринку