Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області»
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-01-17-003848-c 7c6da890d8e74acf9daf54f3c04dca8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сібільова Тетяна Сергіївна

380332746154 dz@lntu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 05477296
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75
Контактна особа: Сібільова Тетяна Сергіївна
380332746154
dz@lntu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2022 00:00
Початок аукціону: 26 січня 2022 11:50
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2022 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 16:43
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
17 січня 2022 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 16:43
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
17 січня 2022 16:41
Оголошення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2022 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ" 567 000,00
UAH з ПДВ
530 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО СПЕЦПРОЕКТ" 594 864,00
UAH з ПДВ
530 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2022 13:07
Електронний підпис
22 січня 2022 12:53
відповідність.rar
22 січня 2022 12:53
кваліфікаційні.rar
22 січня 2022 12:53
кошторис.pdf
22 січня 2022 12:53
пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2022 23:59
Електронний підпис
25 січня 2022 23:58
Електронний підпис
25 січня 2022 23:57
цінова пропозиція.pdf.p7s
25 січня 2022 23:57
статут.pdf.p7s
25 січня 2022 23:57
кошторис.pdf.p7s
25 січня 2022 23:56
довідка АВК-5.pdf.p7s
25 січня 2022 23:56
акт обстеження.pdf.p7s
25 січня 2022 23:55
акт обстеження.pdf
25 січня 2022 23:55
довідка АВК-5.pdf
25 січня 2022 23:55
статут.pdf
25 січня 2022 23:55
цінова пропозиція.pdf
25 січня 2022 23:55
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО СПЕЦПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"
#42068396
Переможець 530 400,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬПРЕСТИЖПРОЕКТ"
#42068396
530 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:49
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 15:33
Додаткова угода № 3..pdf зміни до договору
24 листопада 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2022 11:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 квітня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 11:44
Додаткова угода 1 Волиньпрестижпроект.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 11:44
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 16:06
Договір 37-ЗУ ПКД.pdf укладений
04 лютого 2022 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 37-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 4 ч. 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі": Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37-ЗУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 530 400,00
UAH