Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (код за ДК 021:2015- 90510000-5 "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" (послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання,перевезення, захоронення ), код за ДК 021:2015-90513000-6-«Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення»)
Очікувана вартість
13 703,13 UAH
UA-2022-01-17-003131-a a8bc6f4ae9484a6fb06cd6930eddb031
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шевченко

+380678654334 zakupka-shkola_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ГРАНД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Світлана Шевченко
+380678654334
zakupka-shkola_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


89,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (код за ДК 021:2015- 90510000-5 "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" (послуги з поводження з твердими побутовими відходами (збирання,перевезення, захоронення ), код за ДК 021:2015-90513000-6-«Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування – кошти місцевого(обласного) бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2022 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСПЕЦТРАНС"
#33265283
Переможець 13 536,07
UAH з ПДВ
17 січня 2022 12:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 13:26
ДУ 3 від 15.12.22 до дог 803-11 змен суми на 2233,44.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 13:25
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 13:19
ДУ 2 від 19.09.22 до дог 803-11 від 17.01.22 зменш суми і обсягів ТОВ Екоспецтранс ТПВ.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 12:57
дод угода №1 від 16.02.22 до дог 803-11 зменш суми дог на 104,15 грн ТОВ Екоспецтранс твп.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 12:52
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:31
дог 803-11 від 17.01.2022 пов з поб відх 13356,07 ТОВ Екоспецтранс 2275.pdf укладений
17 січня 2022 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема зменшення обсягу поводження з ТПВ на 17,6 куб м та зменшення суми договру на 104,15 грн зПДВ. Скорегована сума договору становить 13431,92 грн ( в т.ч. ПДВ 2238,65грн)
Номер договору про закупівлю: 803/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 23,1 куб.м та суми договору на 113,52 гривні з ПДВ з урахуванням фактичного обсягу видатків. Загальна сума договору становить 13318,40 гривень, в тому числі ПДВ 2219,73 гривень. Загальний обсяг поводження з ПВ ( перевезення,захоронення) становить 66 куб.м
Номер договору про закупівлю: 803/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2233,44 гривні з ПДВ з урахуванням фактичного обсягу видатків. Загальна сума договору становить 11084,96гривень, в тому числі ПДВ 1847,49гривень.
Номер договору про закупівлю: 803/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML