Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Криворізької гімназії № 98 Криворізької міської ради за адресою: вул. Груні Романової б.13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, 50026»
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2022-01-17-002980-c ecdf1773b493479188fc2db0d3d82b0a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2022 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 10:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Криворізької гімназії № 98 Криворізької міської ради за адресою: вул. Груні Романової б.13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, 50026»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2022 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 11:56
Оголошення про проведення КГ №98 (зі змінами).doc
17 січня 2022 15:16
Договір КГ №98.doc
17 січня 2022 15:15
технічне завдання_КГ №98.docx
20 січня 2022 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2022 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 11:56
Оголошення про проведення КГ №98 (зі змінами).doc
17 січня 2022 15:15
Оголошення про проведення КГ №98.doc
17 січня 2022 15:16
Договір КГ №98.doc
17 січня 2022 15:15
технічне завдання_КГ №98.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договор
Дата подання: 19 січня 2022 17:35
Дата відповіді: 20 січня 2022 11:58
Яке має відношення розробка проєктно-кошторисної документації данної закупівлі (капремонт покрівлі) до аналогічного договору з розробки проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт спортивного/ігрового майданчику, зазначенного в технічному завданні даної закупівлі????
Відповідь: Доброго дня! Вдячні за звернення. Наразі помилку виправлено та до закупівлі внесено зміни.
Наявність обов'язкового обладнання
Дата подання: 20 січня 2022 17:20
Дата відповіді: 21 січня 2022 09:35
Поясніть, будь-ласка, яка необхідність мати у наявності транспортний засіб з буровою установкою для розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Криворізької гімназії № 98" (п.1 ч.2 Додатка 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі)?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.14 «Технічне завдання на розробку проектно-кошторисної документації» під час розробки проєктно-кошторисної документації необхідно виконати передпроектні роботи (інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування) в об’ємі необхідному для проектування. В той же час в штаті Замовника відсутні кваліфіковані/лінцензовані спеціалісти, які можуть надати звіт щодо технічного стану елементів будівлі та її в цілому. Відповідно до п.4.1. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань (уточнення раніше виконаних) та інструментального обстеження об’єкту. Враховуючи, що будівля учбового корпусу збудована у 1959 році, тому при обстеженні будівлі може постати питання проведення додаткових обстежень таких як інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРЯШКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 106 000,00
UAH з ПДВ
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2022 15:50
Електронний підпис
21 січня 2022 15:45
Scan20220121162914.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121144356.pdf
21 січня 2022 15:45
Сертифікат (1).jpg
21 січня 2022 15:45
Scan20220121143951.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121143755.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121144541.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121144839.pdf
21 січня 2022 15:45
Sertifikat_2019.jpg
21 січня 2022 15:45
Scan20220121144655.pdf
21 січня 2022 15:45
Сертифікат СКАН.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121145436.pdf
21 січня 2022 15:45
Scan20220121144246.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРЯШКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРЯШКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2900903864
Переможець 106 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 16:07

Документи

01 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
01 лютого 2022 16:06
Протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРЯШКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2900903864
106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
01 лютого 2022 16:06
Протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 09:47
ДУ №5 дог 27.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 09:47
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:44
ДУ 4 дог 27.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 11:43
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 14:42
ДУ №2 договір 27.pdf зміни до договору
25 липня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 14:39
ДУ №1 договір 27.pdf зміни до договору
25 липня 2022 14:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 16:06
Договір 27 (1).pdf укладений
04 лютого 2022 15:41
Договір 27.pdf укладений
03 лютого 2022 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.4 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7.1 та 7.2 Договору №27 від 02.02.2022 р. (далі — «Договір»), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами, Законів України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про правовий режим воєнного стану» та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, дійшли згоди подовжити строк виконання робіт за Договором до 01.08.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.4 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7.1 та 7.2 Договору №27 від 02.02.2022 р. (далі — «Договір»), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами, Законів України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про правовий режим воєнного стану» та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, дійшли згоди подовжити строк виконання робіт за Договором до 20.12.2022 року. Відповідно до рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради від 20.07.2022 №482 сторони дійшли згоди внести зміни до п.11 «Юридичні адреси, реквізити і підписи сторін»
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затвердженням планових бюджетних призначень на 2023 рік для погашення кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Криворізької гімназії № 98 Криворізької міської ради за адресою: вул. Груні Романової б.13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, 50026» 1 роботи 101 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 101 000,00
UAH