Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Диск жорсткий)
Очікувана вартість
106 000,00 UAH
UA-2022-01-17-002837-a ● fa0541f88003491e988ced39d9bf9b14
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Харківміськгаз» |
Код ЄДРПОУ: | 03359552 |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Москалівська 57/59 |
Контактна особа: |
Yepichenko Yurii 380678072977 Yurii.Yepichenko@khgorgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2022 15:57 |
Очікувана вартість: | 106 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Диск жорсткий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штук
Диск жорсткий SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання
6 штук
Диск жорсткий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 12:02 |
Інструкція_Диск жорсткий.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-17-002837-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 27 січня 2022 14:29
Цінова пропозиція (без ПДВ/з ПДВ)
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що сума пропозиції учасника ТОВ «БРЕНДХАБ», якого Ви обрали переможцем на початку розкриття цінових заявок в електронній системі «Прозорро» становить 82 805, грн., що збігається із ціною 82 805 грн. без ПДВ, яка зазначена в наданому учасником документі (назва файлу: «Цінова — копия.pdf»), тобто подаючи свою пропозицію учасник в електронному полі зазначив свою початкову ціну (82 805, грн.) без ПДВ. Бюджет був визначений в сумі 106 000,00 грн. з ПДВ, та крок аукціону відповідно до інформації зазначеної в системі «Прозорро» становив 530,00 грн. з ПДВ, що розраховується системою автоматично, тобто 0,5% від бюджету (від 106 000,00 грн. з ПДВ) – отже, аукціон проходив із пониженням початкових цін учасників з ПДВ (для платників ПДВ), а так як учасник ТОВ «БРЕНДХАБ» є платником ПДВ, то він мав би зазначити в електронній системі свою початкову ціну з врахуванням ПДВ.
Така сама ситуація спостерігається і з цінами деяких інших учасників які є платниками ПДВ, та цього не врахували при поданні своїх пропозицій.
Якщо Ви заключите договір з учасником ТОВ «БРЕНДХАБ» на суму 80 256 грн. з ПДВ (за результатом аукціону), то питань до вашого рішення щодо обрання переможцем ТОВ «БРЕНДХАБ» у нас не буде. Якщо ж все таки Ви вважаєте що ціна 80 256 грн. учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» це є ціною без ПДВ, та до цієї ціни добавите 20 % (ПДВ), в результаті чого сума договору складе 96 307,20 грн. з ПДВ, що є вищою ніж ціни інших учасників, то ми будемо змушені звернутись до контролюючого органу який наддасть правову оцінку вашим діям.
Дякую!.
Розгорнути
Згорнути
Така сама ситуація спостерігається і з цінами деяких інших учасників які є платниками ПДВ, та цього не врахували при поданні своїх пропозицій.
Якщо Ви заключите договір з учасником ТОВ «БРЕНДХАБ» на суму 80 256 грн. з ПДВ (за результатом аукціону), то питань до вашого рішення щодо обрання переможцем ТОВ «БРЕНДХАБ» у нас не буде. Якщо ж все таки Ви вважаєте що ціна 80 256 грн. учасника ТОВ «БРЕНДХАБ» це є ціною без ПДВ, та до цієї ціни добавите 20 % (ПДВ), в результаті чого сума договору складе 96 307,20 грн. з ПДВ, що є вищою ніж ціни інших учасників, то ми будемо змушені звернутись до контролюючого органу який наддасть правову оцінку вашим діям.
Дякую!.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2022 15:05
Доброго дня. Учасник торгів ТОВ «БРЕНДХАБ» виконав умові інструкції з підготовки пропозиції та вніс в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ як вимагалося у п.1 розділу V. «Оцінка пропозиції» інструкції з підготовки пропозиції.
Номер вимоги: UA-2022-01-17-002837-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 27 січня 2022 16:38
Цінова пропозиція
Ми чудово розуміємо, що написано у Вас в Інструкціях з підготовки пропозицій, але не розуміємо навіщо ви визначили в електронній формі Бюджет даної закупівлі (з ПДВ), якщо хочете прирівняти всіх учасників (платників і не платників) до рівних умов ?. Чому не зазначили Бюджет закупівлі без ПДВ ?, тоді ніяких питань не було би.
Інформація, яку ви зазначаєте в полях електронної системи «Прозорро» (предмет закупівлі, бюджет, строки подачі, умови оплати та інше) це також є умовами даної закупівлі, а не лише те, що зазначаєте в інструкціях. Зайдіть на цю закупівлю в «Прозорро» і подивіться умови, які ви зазначили (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-002837-a ), одні ваші умови суперечать іншим. З 11-учасників, мінімум троє учасників які є платниками ПДВ зазначили свої ціни в електронній системі без ПДВ, всі інші учасники (платники ПДВ) зазначили ціни вірно (з ПДВ). В черговий раз наголошую на тому, що аукціон по даній закупівлі проходив з цінами з ПДВ (для платників цього податку), який ви самі і визначили вказавши бюджет (106 000,00 грн. з ПДВ).
Окрім цього в Інструкціях з підготовки пропозицій вказано розмір мінімального кроку пониження ціни: 515,00 грн. . Як Ви визначили крок аукціону 515,00 грн. ?, якщо насправді крок аукціону був 530,00 грн. з ПДВ (0,5% від бюджету, від 106 000,00 грн. з ПДВ).
До того ж просимо повідомити звідки була взята сума (Бюджет) закупівлі 106 000,00 грн. з ПДВ, якщо по плану дана закупівля визначена на суму: 103 000 грн. (Номер плану закупівлі: UA-P-2022-01-17-000973-a) ?. Знову як бачимо якісь незрозумілі розбіжності в цифрах .
Ви здається не розумієте того, що якщо в електронній системі «Прозорро» замовник вказує Бюджет з ПДВ, то відповідно і аукціон проходить із цінами учасників з ПДВ (для платників ПДВ) ?, а якщо вказує Бюджет без ПДВ то відповідно всі учасники (неважливо платник/неплатник ПДВ) подають (зазначають в електронній системі) свої ціни без ПДВ, ось тоді і виникають рівні умови між учасниками незалежно від того це платник/неплатник ПДВ, а при підписані договору платники ПДВ добавляють до своєї ціни (без ПДВ) +20% (ПДВ).
Зазначивши недостовірну інформацію по даній закупівлі, Ви тим самим порушуєте основні принципи закупівлі відповідно до ч1. Статті 5 Закону:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Інформація, яку ви зазначаєте в полях електронної системи «Прозорро» (предмет закупівлі, бюджет, строки подачі, умови оплати та інше) це також є умовами даної закупівлі, а не лише те, що зазначаєте в інструкціях. Зайдіть на цю закупівлю в «Прозорро» і подивіться умови, які ви зазначили (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-002837-a ), одні ваші умови суперечать іншим. З 11-учасників, мінімум троє учасників які є платниками ПДВ зазначили свої ціни в електронній системі без ПДВ, всі інші учасники (платники ПДВ) зазначили ціни вірно (з ПДВ). В черговий раз наголошую на тому, що аукціон по даній закупівлі проходив з цінами з ПДВ (для платників цього податку), який ви самі і визначили вказавши бюджет (106 000,00 грн. з ПДВ).
Окрім цього в Інструкціях з підготовки пропозицій вказано розмір мінімального кроку пониження ціни: 515,00 грн. . Як Ви визначили крок аукціону 515,00 грн. ?, якщо насправді крок аукціону був 530,00 грн. з ПДВ (0,5% від бюджету, від 106 000,00 грн. з ПДВ).
До того ж просимо повідомити звідки була взята сума (Бюджет) закупівлі 106 000,00 грн. з ПДВ, якщо по плану дана закупівля визначена на суму: 103 000 грн. (Номер плану закупівлі: UA-P-2022-01-17-000973-a) ?. Знову як бачимо якісь незрозумілі розбіжності в цифрах .
Ви здається не розумієте того, що якщо в електронній системі «Прозорро» замовник вказує Бюджет з ПДВ, то відповідно і аукціон проходить із цінами учасників з ПДВ (для платників ПДВ) ?, а якщо вказує Бюджет без ПДВ то відповідно всі учасники (неважливо платник/неплатник ПДВ) подають (зазначають в електронній системі) свої ціни без ПДВ, ось тоді і виникають рівні умови між учасниками незалежно від того це платник/неплатник ПДВ, а при підписані договору платники ПДВ добавляють до своєї ціни (без ПДВ) +20% (ПДВ).
Зазначивши недостовірну інформацію по даній закупівлі, Ви тим самим порушуєте основні принципи закупівлі відповідно до ч1. Статті 5 Закону:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2022 17:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БРЕНДХАБ |
82 805,00
UAH з ПДВ
|
80 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
83 333,30
UAH з ПДВ
|
80 257,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ ЮА" |
87 417,50
UAH з ПДВ
|
80 258,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" |
96 200,00
UAH з ПДВ
|
83 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
90 914,40
UAH з ПДВ
|
90 914,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
98 522,88
UAH з ПДВ
|
95 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
99 350,40
UAH з ПДВ
|
95 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Лібра-Лайн" |
96 240,00
UAH з ПДВ
|
95 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Діксі-Центр" |
103 596,00
UAH з ПДВ
|
103 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
105 924,36
UAH з ПДВ
|
105 924,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ |
105 930,24
UAH з ПДВ
|
105 930,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БРЕНДХАБ #44090423 |
Переможець |
80 256,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 13:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 лютого 2022 14:50 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Диск жорсткий)» з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: («неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівел»). |
Документи:
01 лютого 2022 14:50
|
Електронний підпис |
01 лютого 2022 14:48
|
Протокол 6_3 про відміну торгів.docx |