Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 30Вт відповідний код 31527210-1 Ліхтарі; Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 50Вт відповідний код 31527210-1 Ліхтарі)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2022-01-16-000014-a ● d4534213b2834ba0a395967ee05f5663
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ" |
Код ЄДРПОУ: | 33932580 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Староміська, 5А |
Контактна особа: |
Лабачук Андрій +380997019353 kpezh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2022 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 12:06 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 30Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Староміська, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31527210-1 — Ліхтарі
70 штуки
Світильники світлодіодні SMD зовнішнього освітлення потужністю 50Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Староміська, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31527210-1 — Ліхтарі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлену партію ТОВАРУ здійснюються у безготівковій формі. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. Днем отримання товару вважається день підписання сторонами або їх уповноваженими представниками акту прийому-передачі товару і видаткової накладної. Сторони, після виконання своїх зобов’язань, складають акт звірки взаєморозрахунків. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2022 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2022 13:11 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ НВ 1.docx | |
19 січня 2022 13:11 |
ОГОЛОШЕННЯ СВІТИЛЬНИКИ НВ 1.docx | |
19 січня 2022 13:11 |
ПРОТОКОЛ НАДАННЯ ВІДПОВІДІ ТА ВНЕСЕНННЯ ЗМІН 6 2.docx | |
19 січня 2022 13:11 |
ПРОТОКОЛ НАДАННЯ ВІДПОВІДІ ТА ВНЕСЕНННЯ ЗМІН 6 2.docx.asice |
19 січня 2022 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2022 13:11 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ НВ 1.docx
|
|||
19 січня 2022 13:11 |
ОГОЛОШЕННЯ СВІТИЛЬНИКИ НВ 1.docx
|
|||
19 січня 2022 13:11 |
ПРОТОКОЛ НАДАННЯ ВІДПОВІДІ ТА ВНЕСЕНННЯ ЗМІН 6 2.docx
|
|||
19 січня 2022 13:11 |
ПРОТОКОЛ НАДАННЯ ВІДПОВІДІ ТА ВНЕСЕНННЯ ЗМІН 6 2.docx.asice
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Світильники
Дата подання: 17 січня 2022 15:01
Дата відповіді: 18 січня 2022 14:01
Чи можлива поставка світильників з кольорною температурою не нижче 5000 К?
Відповідь: Замовник в технічному завданні Закупівлі зазначив Колірну температуру К 6500. Більшість LED світильників на території Коломийської ОТГ, що обслуговується нашим підприємством, встановлено саме з такою колірною температурою. В 2021 році встановлено більше 1200 світильників. Замовник не вважає, що даною вимогою порушує здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників, Стаття 5 Закону. Тому внесення змін в оголошення Закупівлі не вважає доцільним.
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника
Доставка
Дата подання: 18 січня 2022 13:24
Дата відповіді: 19 січня 2022 07:53
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи можна поставити товар однією поставкою в найкоротший термін, якщо ні то підкажіть яка має бути кількість поставок. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Ваше Звернення прийнято до уваги та готуються зміни до оголошення Закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-16-000014-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Яремчук Олеся Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3000100562
Дата подання: 02 лютого 2022 16:06
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тривати цей експериментальний проєкт згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року.
Таким чином, Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тривати цей експериментальний проєкт згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року.
Таким чином, Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2022 15:06
Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (УЕП), але це не означає що Учасники мають право не виконувати вимоги тендерної документації, адже пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Замовник вимогою використовувати КЕП ніяк не порушує статтю 5 Закону. Адже не існує жодних непереборних сил чи обставин, які унеможливлюють виготовити Учасником КЕП, чи продовжити термін дії існуючого чинного УЕП з переоформленням на КЕП.
Доводимо до відома Учасників, що в період уточнення проведення Закуівлі роз’яснення чи вимоги щодо використання КЕП відсутні.
Замовник вимогою використовувати КЕП ніяк не порушує статтю 5 Закону. Адже не існує жодних непереборних сил чи обставин, які унеможливлюють виготовити Учасником КЕП, чи продовжити термін дії існуючого чинного УЕП з переоформленням на КЕП.
Доводимо до відома Учасників, що в період уточнення проведення Закуівлі роз’яснення чи вимоги щодо використання КЕП відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-16-000014-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СУМАН-ФРВ", Код ЄДРПОУ:44489640
Дата подання: 04 лютого 2022 09:02
Безпідставне відхилення нашої пропозиції на участь в тендері
Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тривати цей експериментальний проєкт згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року. Нагадуємо що Роз'яснення містить інформативний харктер та не зобов'язує Учасник використовувати КЕП, який бажає ЗАМОВНИК.
Таким чином, Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193 УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Тривати цей експериментальний проєкт згідно з абз. 2 п. 1 постанови № 193 мав з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Однак на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 227 його продовжено до 5 березня 2022 року. Нагадуємо що Роз'яснення містить інформативний харктер та не зобов'язує Учасник використовувати КЕП, який бажає ЗАМОВНИК.
Таким чином, Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Скасована
Дата: 04 лютого 2022 11:11
Причина: Вимога Замовника є законною, тому вирішили відкликати.
Номер вимоги: UA-2022-01-16-000014-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 02 лютого 2022 14:35
Щодо безпідставності дискваліфікації пропозиції
Щодо застосування УЕП та КЕП спеціалісти порталу PROZORRO надавали роз'яснення (цитата): «Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».Крім того, враховуючи останні зміни від 17.03.2021 року до даної Постанови КМУ, кінцевий строк права використання УЕП змінився з 31.12.2021 на 05.03.2022 року. Посилання на статтю наведено нижче. https://infobox.prozorro.org/articles/yakiy-elektronniy-pidpis-maye-naklasti-uchasnik-na-svoyu-propoziciyu Тобто, на даний час, Ваша вимога стосовно підписання пропозиції та документів КЕП – є такою, що не відповідає чинному законодавству, особливо з формулюванням «Якщо ж Замовник вимагає підписати пропозицію КЕП, то Учасник має підписати КЕП». Тобто, для збереження принципів Публічних закупівель по напрямку добросовісної конкуренції, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовник не повинен вимагати у учасників підписати пропозицію саме КЕП. А от же, беручи до уваги п. 11 Статті 26 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2022 15:05
Учасники не пізніше ніж до 05.03.2022 можуть використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (УЕП), але це не означає що Учасники мають право не виконувати вимоги тендерної документації, адже пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Замовник вимогою використовувати КЕП ніяк не порушує статтю 5 Закону. Адже не існує жодних непереборних сил чи обставин, які унеможливлюють виготовити Учасником КЕП, чи продовжити термін дії існуючого чинного УЕП з переоформленням на КЕП.
Доводимо до відома Учасників, що в період уточнення проведення Закуівлі роз’яснення чи вимоги щодо використання КЕП відсутні.
Замовник вимогою використовувати КЕП ніяк не порушує статтю 5 Закону. Адже не існує жодних непереборних сил чи обставин, які унеможливлюють виготовити Учасником КЕП, чи продовжити термін дії існуючого чинного УЕП з переоформленням на КЕП.
Доводимо до відома Учасників, що в період уточнення проведення Закуівлі роз’яснення чи вимоги щодо використання КЕП відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-16-000014-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 02 лютого 2022 15:09
Щодо порушення регламенту розгляду пропозицій
Замовник визначив Переможця не надавши відповіді на вимогу безпідставності дискваліфікації попередньої пропозиції. Таке враження, що даний тендер був замовлений лише для одного Учасника. Всі інші та їх вимоги Замовником ігноруються з великою швидкістю. Тому закликаємо Замовника не порушувати чинного законодавства та не вдаватись до дискримінаційних дій по відношенню до інших Учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2022 15:02
Згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Єдиною причиною не розтягування в часі розгляду пропозицій Учасників – це виробнича необхідність підприємства своєчасно, якісно та в необхідній кількості надавати послуги з освітлення міста Коломиї та території Коломийської ОТГ.
Єдиною причиною не розтягування в часі розгляду пропозицій Учасників – це виробнича необхідність підприємства своєчасно, якісно та в необхідній кількості надавати послуги з освітлення міста Коломиї та території Коломийської ОТГ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Яремчук Олеся Володимирівна |
169 350,00
UAH з ПДВ
|
150 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОНДАР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
180 818,00
UAH з ПДВ
|
150 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СУМАН-ФРВ" |
163 700,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ " |
169 710,00
UAH з ПДВ
|
160 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" |
182 230,00
UAH з ПДВ
|
178 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» |
185 040,00
UAH з ПДВ
|
178 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАУЕРЕНЕРДЖИГРУП" |
186 696,24
UAH з ПДВ
|
186 696,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яремчук Олеся Володимирівна #3000100562 |
Відхилено |
150 400,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 13:48
|
ФОП "БОНДАР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2972321439 |
Відхилено |
150 444,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 13:58
|
ТОВ "СУМАН-ФРВ" #44489640 |
Відхилено |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 14:02
|
ФОП "СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ
" #3173103557 |
Відхилено |
160 500,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 14:19
|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" #2288101199 |
Відхилено |
178 750,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 14:22
|
ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» #35496741 |
Переможець |
178 872,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 14:40
|
Додаткова угода №1 Алан-Електро.PDF | укладений |
17 травня 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 15:23
|
pdf005.pdf | укладений |
08 лютого 2022 15:22
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2022 — 17 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
66 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 020,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Дострокове розірвання договору за згодою сторін на підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та Договору №5 від 08.02.2022р. |