Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
63 611,00 UAH
UA-2022-01-14-006027-a d4103895052b4b369b4ab269a2519d2e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя СУРМА

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Контактна особа: Наталя СУРМА
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2022 12:00
Початок аукціону: 31 січня 2022 11:47
Очікувана вартість: 63 611,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю.Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю викладено в документації спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
468 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 37, вулиця Залаегерсег, 12, вулиця Церковна, 55-а, вулиця Суворова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг, з відстрочкою платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю.Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю викладено в документації спрощеної закупівлі.
Форма підтвердження: документ
14 січня 2022 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 15:47
Оголошення до СП - п.1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Документація до СП-п.1 -Виконком -2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 8 до СП -п.1 -2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 7 до СП - п. 1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 6 до СП - п.1 - 2022.doc
14 січня 2022 15:47
Додаток 5 до СП - п.1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 4 до СП - п.1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 3 до СП - п.1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 2 до СП - п.1 - 2022.docx
14 січня 2022 15:47
Додаток 1 до СП - п.1 - 2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "Південькомунсервіс" 58 500,00
UAH з ПДВ
57 780,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Багатогалузеве колективне підприємство виробничо-комерційна фірма "Амальтея" 63 610,56
UAH з ПДВ
57 947,76
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Південькомунсервіс"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Багатогалузеве колективне підприємство виробничо-комерційна фірма "Амальтея"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Південькомунсервіс"
#38044547
Відхилено 57 780,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 15:30
Багатогалузеве колективне підприємство виробничо-комерційна фірма "Амальтея"
#23133838
Переможець 57 947,76
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 15:34

Документи

03 лютого 2022 15:30
Електронний підпис
03 лютого 2022 15:29
Протокол розгляду.pdf

Документи

03 лютого 2022 15:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2022 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Багатогалузеве колективне підприємство виробничо-комерційна фірма "Амальтея"
#23133838
57 947,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2022 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2023 13:54
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
26 січня 2023 13:51
Додаткова угода від 26.01.23 № 2.pdf зміни до договору
26 січня 2023 13:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:13
Додаткова угода від 26.12.22 № 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:10
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 11:52
Договір від 10.02.22 № 20.PDF укладений
10 лютого 2022 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про надання послуг від 10.02.2022 року № 20, а саме: 1.1. Пункт 1.3 Розділу 1.«Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.3 Строк надання послуг: до 31.03.2023 р.» 1.2 Абзац 1 пункту 9.1 Розділу 9. «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «9.1 Цей Договір набирає чинності з моменту укладення та діє до 31.03.2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» 13. Номер додаткової угоди: № 1 14. Сума договору після внесення змін: 57 947,76 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 468 метри кубічні
Номер договору про закупівлю: № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про надання послуг від 10.02.2022 року № 20, а саме: 1.1. Пункт 1.2 Розділу 1.«Предмет договору» викласти в наступній редакції: «1.2 Кількість послуг: 62,7 куб. м.» 1.2 Пункт 2.6 Розділу 2. «Вартість надання послуг» викласти в наступній редакції: «2.6 Загальна сума до сплати за Договором становить 7 763 (сім тисяч сімсот шістдесят три) грн. 52 коп.» (Сума зменшення ціни становить 50 184,24 грн. (п'ятдесят тисяч сто вісімдесят чотири грн. 24 коп.). 1.3 Додаток 1 до Договору про надання послуг від 10.02.2022 року № 20 викласти в наступній редакції: СПЕЦИФІКАЦІЯ № п/п Найменування предмету закупівлі Одиниця виміру. Кількість Ціна за одиницю без ПДВ ПДВ Ціна за одиницю з ПДВ Сума ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 1 Послуги з поводження з побутовими відходами куб. м 62,7 123,82 без ПДВ без ПДВ 7 763,52 Загальна вартість 7 763,52 13. Номер додаткової угоди: № 2 14. Сума договору після внесення змін: 7 763,52 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 62,7 куб.м.
Номер договору про закупівлю: № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 7 763,52
UAH