Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 489 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 445,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 15:46 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000004 ● cbfffc9645804ad98019cde60e67d875
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-01-14-006011-a
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Послуги зі збирання розкиданого сміття 1 489 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 14:20:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги зі збирання розкиданого сміття», за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-006011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 16:44:44
Послуги зі збирання розкиданого сміття
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» наведена під очікуваною вартістю закупівлі. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Луцької міської ради 24/122 від 22.12.2021 «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами). Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на основі показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг з урахуванням додаткових об'ємів міської територіальної громади
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 08:53:51
Запит про надання пояснень
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-31 17:20:50
Послуги зі збирання розкиданого сміття
У попередній відповіді на запит департамент житлово-комунального господарства інформував, що очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на основі показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг з урахуванням додаткових об'ємів міської територіальної громади. У прикріпленому файлі надаємо розрахунки 2021 року, які були основою для підготовки технічної специфікації по предмету закупівлі на 2022 рік (з урахуванням підняття цін на паливно-мастильні матеріали та збільшення розміру мінімальної заробітної плати). Замовником не здійснювався аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо), оскільки предметом закупівлі була послуга, а не товар.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС" |
1 116 764,99
UAH з ПДВ
|
1 116 764,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
1 488 889,50
UAH з ПДВ
|
1 481 444,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
1 489 000,00
UAH з ПДВ
|
1 489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС" #39865067 |
Відхилено |
1 116 764,99
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 14:49
|
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" #30659101 |
Переможець |
1 481 444,49
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 20:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 18:27
|
Додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2022 15:20
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 11:25
|
Додаткова угода_2 до Договору_106 від 18.02.2022.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2022 17:06
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
20 червня 2022 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 11:36
|
Договір_106 від 18.02.2022.pdf | укладений |
18 лютого 2022 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |