Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
932 749,00 UAH
UA-2022-01-14-004840-a 7cb5ef674afa4fb0b36207e7ffdd9590
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаковський Андрій Іванович

+380612243705 medtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Ходаковський Андрій Іванович
+380612243705
medtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2022 14:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2022 14:43
Очікувана вартість: 932 749,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 663,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги до забезпечення пропозицій Умови повернення та неповернення забезпечення пропозицій Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі - Наказ), в тому числі з дотриманням п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції згідно Наказу в частині заповнення реквізитів гарантії, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4 500,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен перевищувати або дорівнювати 90 календарних днів. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами даного оголошення із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку- гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь- якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу). Пропозиції, що не містять забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги до забезпечення пропозицій Умови повернення та неповернення забезпечення пропозицій Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі - Наказ), в тому числі з дотриманням п. 4 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції згідно Наказу в частині заповнення реквізитів гарантії, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4 500,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен перевищувати або дорівнювати 90 календарних днів. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами даного оголошення із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку- гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь- якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу). Пропозиції, що не містять забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.

Сума забезпечення: 4500 UAH
20 січня 2022 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 13:37
додаток 7.docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 6 робітн.(зміни).docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 5 база.docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 4 нов досвід.docx
20 січня 2022 13:37
Дод.3 Проект договору (зі змінами).doc
20 січня 2022 13:37
Додаток 2__ копия.doc
20 січня 2022 13:37
Додаток 1обсяги.doc
20 січня 2022 13:37
Оголошення (зі змінами).doc
20 січня 2022 13:37
Перелік змін.docx
14 січня 2022 14:39
додаток 6.docx
14 січня 2022 14:39
Додаток 2.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 5.docx
14 січня 2022 14:38
Додаток 1.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 4.docx
14 січня 2022 14:38
Оголошення.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 3.docx
20 січня 2022 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 13:37
додаток 7.docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 6 робітн.(зміни).docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 5 база.docx
20 січня 2022 13:37
Додаток 4 нов досвід.docx
20 січня 2022 13:37
Дод.3 Проект договору (зі змінами).doc
20 січня 2022 13:37
Додаток 2__ копия.doc
20 січня 2022 13:37
Додаток 1обсяги.doc
20 січня 2022 13:37
Оголошення (зі змінами).doc
20 січня 2022 13:37
Перелік змін.docx
14 січня 2022 14:39
додаток 6.docx
14 січня 2022 14:39
Додаток 2.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 5.docx
14 січня 2022 14:38
Додаток 1.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 4.docx
14 січня 2022 14:38
Оголошення.doc
14 січня 2022 14:38
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по документації
Дата подання: 19 січня 2022 12:56
Дата відповіді: 20 січня 2022 13:40
Шановний Замовник! Для ретельного прорахунку цінової пропозиції просимо Вас розмістити не електронному майданчику проєкт на виконання робіт за темою: Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються зокрема інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В складі оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя» (далі – Оголошення) наявний додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя», ДК 021:2015- 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» Відомість обсягів робіт. Закон не містить вимог стосовно публікації проектно-кошторисної долкументації.
З проектно-кошторисною документацією на виконання робіт: «Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя» Ви можете знайомитись особисто приміщенні КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя.
Щодо внесення змін
Дата подання: 19 січня 2022 14:35
Дата відповіді: 20 січня 2022 13:41
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що для виконання капітального ремонту вутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя обов'язкова наявність Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додати вимогу щодо наявності в учасників закупівлі Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо Вам, що предмет спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх протипожежних мереж водопостачання (внутрішнього протипожежного водопроводу) хірургічного корпусу літ. Ж-4 КНП "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, м. Запоріжжя» не передбачає виконання робіт, які підлягають ліцензуванню, відповідно до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Предметом закупівлі є ремонт внутрішнього протипожежного водопроводу.
Дискримінаційна вимога наявність мтб (обладнання)
Дата подання: 19 січня 2022 14:43
Дата відповіді: 20 січня 2022 13:42
Шановний Замовник! Відповідно Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Інформаційну довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі Встановлення Замовником зазначеної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, у яких в наявності є саме описане в Документації обладнання передбачене Замовником , зокрема: - автомобіль самоскид – не менше 3-х одиниць; - екскаватор навантажувач – не менше 2-х одиниць; - кран-маніпулятор – не менше 1-ї одиниці; - бетонозмішувач – не менше 1-ї одиниці; - апарат для зварювання пластикових труб - не менше 1-ї одиниці; - апарат для газового зварювання і різання – не менше 1-ї одиниці. Наголошуємо, що обладнання яке зазначене Замовником у переліку не є обов'язковими для виконання робіт та не впливає на якість та строки виконання робіт з монтажу та є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, нас як учасника. Тому вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель а саме - недискримінація учасників , та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що у документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутній Додаток 2. Просимо внести зміни до документації у відповідності з вимогами та нормами чинного законодавства,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо Вам, що закупівля проводиться шляхом оголошення спрощеної закупівлі, не є процедурою закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та не передбачає наявності тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто закон не обмежує замовника при проведенні спрощеної закупівлі в праві щодо встановлення вимог, які він вважає за необхідні.
Стосовно умов, які на Вашу думку є дискримінаційними, а саме наявність відповідного обладнання для виконання робіт, які є предметом закупівлі, то, враховуючи те, що учасники процедури закупівлі можуть залучати як власне обладнання (механізми тощо) так і те, що знаходиться в учасника на праві користування. Тому дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки Вам (рівно як і іншим ймовірним учасникам) не забороняється укласти договори оренди (надання послуг тощо) з метою залучення обладнання, транспортних засобів та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Стосовно відсутності додатку 2, до оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінаційна вимога працівники
Дата подання: 19 січня 2022 15:00
Дата відповіді: 20 січня 2022 13:43
Доброго дня, шановний Замовнику! У оголошенні міститься вимога «наявність в учасника працівників робітничих професій не менше 5-ти осіб, зокрема підтвердити наявність маляр-штукатур не менше 3-х осіб та покрівельників – не менше 2-х осіб. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою межу. А також звертаємо увагу на те, що відповідно до Відомості обсягів робіт зазначеної у Додатку 1 оголошення , покрівельні та малярні роботи не плануються, тому маляр-штукатур та покрівельникі для виконання даних робіт не потрібні. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! До оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни. Разом з цим, просимо зауважити, що законодавчий акт, на який ви посилаєтесь, встановлює саме МІНІМАЛЬНУ кількість працівників, які можуть бути залучені до виконання робіт та не забороняє встановлення вимог щодо наявності кількості працівників, яка буде більше ніж 2.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2022 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД" 929 429,68
UAH з ПДВ
929 429,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 січня 2022 14:14
Електронний підпис
27 січня 2022 13:52
Електронний підпис
27 січня 2022 13:52
23. Договір Вельтум 2022.pdf
27 січня 2022 13:30
17. Статут+витяг ЄП.pdf
27 січня 2022 13:30
21. Договори ЦПХ+наказ.pdf
27 січня 2022 13:30
13. Згода (тех умови).pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
2. Договори оренди ТЗ.pdf
27 січня 2022 13:30
6. Охорона праці.pdf
27 січня 2022 13:30
22. Гарантія.7z
27 січня 2022 13:30
3. Балансова довідка.pdf
27 січня 2022 13:30
6. Охорона праці.pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
8. Шмигльов диплом.pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
26. Довідка (АМКУ).pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
8. Шмигльов диплом.pdf
27 січня 2022 13:30
7. Кошторисник.pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
13. Згода (тех умови).pdf
27 січня 2022 13:30
7. Кошторисник.pdf
27 січня 2022 13:30
26. Довідка (АМКУ).pdf
27 січня 2022 13:30
17. Статут+витяг ЄП.pdf.p7s
27 січня 2022 13:30
9. Довідка (ліцензія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
#42809204
Переможець 929 429,68
UAH з ПДВ
27 січня 2022 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
#42809204
929 429,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 18:12
дог 59-С.pdf укладений
14 березня 2022 18:11