Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
2 680 172,50 UAH
UA-2022-01-14-004038-a 6c7ddf52b2be498d86b160793c70adee
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Любченко

+30532680309 potd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999709
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., с.Супрунівка, вул. Київське Шосе 1-В
Контактна особа: Ірина Любченко
+30532680309
potd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі послуг з організації харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги між Комунальним підприємством «Полтавський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» та ДП «Електромотор-торг» ПрАТ «Електромотор» у 2022 році застосовується на підставі п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні Закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2022 13:58
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул Покровська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2022 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2022 13:52
Технічне завдання.docx
14 січня 2022 13:52
Проект договору.docx
14 січня 2022 13:52
Протокол переговорів харчування.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА"ЕЛЕКТРОМОТОР"
#30063253
Переможець 2 680 172,50
UAH з ПДВ
14 січня 2022 13:58

Документи

14 січня 2022 13:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 13:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА"ЕЛЕКТРОМОТОР"
#30063253
2 680 172,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2022 13:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 13:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:20
ДУ №4 (харчування).pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 15:59
Дод. угода №3 (харчування).pdf зміни до договору
09 листопада 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2022 11:04
Дод. угода №2 (харчування).pdf зміни до договору
13 травня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 09:51
Дод. угода №1 (послуги харчування).pdf зміни до договору
04 березня 2022 09:49
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:08
Дог.№18 (кейтерингові послуги).pdf укладений
01 лютого 2022 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшення кількості ліжко-днів, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 680 172,50 грн. (шістсот вісімдесят тисяч сто сімдесят дві грн., 50 коп.)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2012 №818 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров’я, оперерацій з надання яких звільняється від оподаткування податком на додану вартість» та керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 333 333,33 грн. (триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки) та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Сума цього Договору становить 1 666 666, 67 грн., (один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закон) України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договорена 280 000,00 грн. (Двісті вісімдесят тисячі грн.,00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшення кількості ліжко-днів, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 500,87 грн. (П’ятсот грн.,87 коп.)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 386 165,80
UAH (в тому числі ПДВ 231 027,64 UAH)