Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006065 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211-д |
Контактна особа: |
Валентина Лошак +380462259991, +380631875357 tenderonc2015@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 14:53 |
Очікувана вартість: | 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту(ів) наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2022 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 6 Проект договора.docx | |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 5 Лист-згода.doc | |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 4.doc | |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 3.doc | |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 2 Медико-технічні вимоги .docx | |
14 січня 2022 13:41 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
14 січня 2022 13:41 |
Тендерна документація.doc | |
14 січня 2022 13:41 |
Оголошення про відкриті торги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000039 ● b11abab1aec14b0584bd4ec7a97aa05e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-01-14-003895-a 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 10:41:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги магнітно-резонансної томографії, ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003895-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 15:09:29
Пояснення
Директору
Департаменту моніторингу закупівель
Державної аудиторської служби України
Сергію ЧЕРНЕГА
Відповідь на запит (подання запиту – 03.08.2022 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2022-01-14-003895-а) по предмету закупівлі: Послуги магнітно-резонансної томографії (код за ДК 021:2015 85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації)
Закупівлю: Послуги магнітно-резонансної томографії (код за ДК 021:2015 85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами) (надалі – Постанова № 710) та з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечення:
обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Даною постановою передбачені й заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Проте, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету.
Пункт 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, містить визначення «бюджетне призначення». Так, це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Пункт 40 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України вказує, що паспорт бюджетної програми - документ, що визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), та цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів.
Замовник не має затвердженого плану використання бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Статуту, виписки з ЄДРПОУ наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства, тому не підпадає під дію Постанови № 710.
Додатково зазначаємо, що при визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України нормами Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783).
Додатки:
1. Виписка з ЄДРПОУ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 17:03:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги магнітно-резонансної томографії, ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003895-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 15.02.2022 № 35 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 17:30:59
Відповідь на запит про надання пояснень
Директору
Департаменту моніторингу закупівель
Державної аудиторської служби України
Сергію ЧЕРНЕГА
Відповідь на запит про надання пояснень (подання запиту – 16.08.2022 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2022-01-14-003895-а) по предмету закупівлі: Послуги магнітно-резонансної томографії (код за ДК 021:2015 85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації)
На Ваш запит направляємо копії актів здачі-приймання робіт (надання послуг) (в кількості – 3 шт.), копії платіжних доручень (в кількості – 3 шт.) та копії листування виконавця та замовника щодо відсутності підстав передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»
Додатки:
1. Акти здачі-прийняття робіт (надання послу)
2. Платіжні доручення
3. Лист № 19-19/244 від 20.04.2022 та лист № 04/01-22 від 21.04.2022р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи ТОВ «ВАША НАДІЯ» є зокрема Шень А.М. (частка 24%), який є громадянином Російської Федерації. Шень А.М. має посвідку на постійне проживання № ІН131903 від 18 листопада 2016 року (додається), ІПН № 2418622590 виданий 13.01.2017 року Головним управлінням ДФС у Чернігівській області. Постановою КМУ № 187 в редакції від 03.03.2022 року (в редакції з послідуючими змінами згідно постанов КМУ № 466 від 19.04.2022, № 480 від 19.04.2022, № 466 від 19.04.2022, № 719 від 24.06.2022) передбачено, що мораторій (обмеження) в такому випадку не застосовуються, а договір є діючим. Додатково додаємо копію посвідки на постійне проживання на території України, копію індивідуального податкового номеру, копії сторінок паспорта громадянина РФ на яких міститься відмітка про видачу посвідки.
2022-09-06 14:11:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 Замовник здійснив перерахування ТОВ «ВАША НАДІЯ» (до переліку засновників (учасників) ТОВ «ВАША НАДІЯ» входить, зокрема громадянин Шень А.М., країна громадянства: росія - 24%) коштів в сумі 112 500,00 грн(з ПДВ) в період дії мораторію.)
Оскарження в суді
Опис: | Департамент моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Заперечення на висновок моніторингу На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https;// prozorro.gov.ua) 23 серпня 2022 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2022-01-14-003895-а (надалі – Висновок), відповідно до якого нібито виявлено наступні порушення: 1. Замовник на порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 здійснив перерахування ТОВ «ВАША НАДІЯ» коштів в сумі 112 500,00грн (з ПДВ) в період дії мораторію. Вивчивши висновок про результати моніторингу, Замовник вважає його необґрунтованим з наступних підстав: 03 березня 2022 року була прийнята Постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами України з зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» № 187 (надалі – Постанова № 187) Підпунктом 1 пункту 1 Постанови № 187 (у редакції до 19.04.2022 року) установлено мораторій на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації Абзацом 5 підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 передбачено виключення при яких мораторій не застосовується до юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером) яких є виключно громадяни Російської Федерації, які проживають на території України на законних підставах, або виключно громадяни України та громадяни Російської Федерації, які проживають на території України на законних підставах. Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 19.04.2022 року (набула чинності 20.04.2022 року) внесено зміни до Постанови № 187. Абзацом чотири підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 установлено мораторій на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації Абзацом 6 підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 передбачено, що обмеження (мораторій) не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером) яких є виключно громадяни Російської Федерації, які проживають на території України на законних підставах, або виключно громадяни України та громадяни Російської Федерації, які проживають на території України на законних підставах. 28.04.2022 набули чинності зміни до Постанови № 187 (Постанова КМУ № 480 від 19.04.2022). Абзацом 4 підпункту 1 пункту 1 установлено мораторій (заборону) на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації. Зазначаємо, що кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи ТОВ «ВАША НАДІЯ» є зокрема Шень А.М. (частка 24%), який є громадянином Російської Федерації. Шень А.М. має посвідку на постійне проживання № ІН131903 від 18 листопада 2016 року (додається), ІПН № 2418622590 виданий 13.01.2017 року Головним управлінням ДФС у Чернігівській області. Постановою КМУ № 187 в редакції від 03.03.2022 року (в редакції з послідуючими змінами згідно постанов КМУ № 466 від 19.04.2022, № 480 від 19.04.2022, № 466 від 19.04.2022, № 719 від 24.06.2022) передбачено, що мораторій (обмеження) в такому випадку не застосовуються. Під час надання пояснень додавався лист № 04/01-22 від 21.04.2022, що не заперечується ДАСУ (абзац третім висновку) в якому зазначалося вище наведене. Проте ДАСУ не було взято до уваги даний факт, що й стало підставою для видачі висновку, що суперечить нормам діючого законодавства. Враховуючи вище зазначене, замовник вважає висновок необґрунтованим та в подальшому має намір оскаржити його до суду. |
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/620/6243/22 |
Дата відкриття провадження: | 16 вересня 2022 |
Документи:
06 жовтня 2022 16:05
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 23:02
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 23:01
|
Посвідкя.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАША НАДІЯ" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВЕГА-ІНТЕР" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАША НАДІЯ" #31818803 |
Переможець |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 20:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 20:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 20:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 09:51
|
Договір.pdf | укладений |
15 лютого 2022 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились зменшити договор на суму 536600,00грн. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |